Ostin amityville-boxin, joka sisälti elokuvat amityville curse, amityville 2 ja amityville 3. Kakkonen ja kolmonen on ihan hyviä mutta tuo amityville curse ei kyllä liittynyt noihin muihin oikein mitenkään! Minkä takia sarjan ykkösosaa ei ole laitettu tuohon boxiin vaan tuollainen elokuva joka ei edes kerro siitä samasta talosta. Luulin että tuo on se ykkösosa, kun kerran boxissa on 2 ja 3-osatkin, mutta ei... Se oli niin tylsä leffa etten jaksanut katsoa sitä kuin pikakelauksen kanssa ja silti oli siinä ja siinä että katsoin sen loppuun.
amityville curse
3
232
Vastaukset
- The Wolf
on eri julkaisija. Boksi on käsittääkseni Scanboxin käsialaa ja ykkönen on MGM:n käsistä. Huono elokuva sekin, joten ei siihen kannata aikaa ja rahaa tuhlata.
- Molotov
Nelonen, evil escapes, on helmi jatko-osien joukossa. Muistaakseni sillä on samat tekijät kuin ykkösellä.
Katsoessani en tuota tiennyt, mutta huomasin heti että nelonen vetää voiton kakkosesta ja kolmosesta. - Anonyymi
Kyl Amityvillet nukketaloon asti on kaikki hyviä ja mielestäni Amityville on paras kummitustalo sarja mitä on koskaan tehty, remaket roskiin vaan. Mää oon nähny kaikki klassisimmat, ihan Amityville curse on hyvä kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875