Miksi miehet tykkäävät nuolla?

ahniinkivaa

Naisena olen kummasti ihmetellyt miesten innostusta nuolla pillua. Mikä siinä niin viehättää? Musta se on kyllä aivan ihanaa, mut en oikeasti ymmärrä miksi se on miehistä niin mieluisaa puuhaa.

Nykyinen partnerini sanoo kiihottuvansa siitä, että minä kiihotun. Totuuden nimissä, mä en kyllä kiihotu, jos itse annan miehellä suuseksiä.

Se mies myös väittää, että toiset pillut on "nuoltavampia" kuin toiset. Mites nämä sitten eroaa toisistaan?

41

18321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm.

      Siksi tykkään nuolla pillua kun vaimo tykkää siitä.Jos vaan voin jotakin tehdä mistä vaimo tykkää
      ja kiihottuu niin tietenkin sen teen ei siihen muuta syytä tarvita.Minusta tuntuu hyvältä kun vaimosta tuntuu hyvältä.

      Kysyjälle kysymys miksi annat miehellesi suuseksiä?

      • Lipittelijä

        Toisilla naisilla vaan on kauniimpi pillu kun toisilla... Kaunista pillua on mukavampi nuolla.


      • ahniinihanaa
        Lipittelijä kirjoitti:

        Toisilla naisilla vaan on kauniimpi pillu kun toisilla... Kaunista pillua on mukavampi nuolla.

        AI miksi annan miehelleni suuseksiä? No kun se tykkää siitä. Ja ei mullakaan mitään sitä vastaan ole, mutta se nyt vaan ei mua kiihota.

        Ja mikä on kaunis pillu? Ja mikä sitten on ruma? Mun mielestä mun värkki on ruma, mut niin kai monen muunkin naisen mielestä (oma) pillu ei ole kovain kaunis.


      • ahniinihanaa kirjoitti:

        AI miksi annan miehelleni suuseksiä? No kun se tykkää siitä. Ja ei mullakaan mitään sitä vastaan ole, mutta se nyt vaan ei mua kiihota.

        Ja mikä on kaunis pillu? Ja mikä sitten on ruma? Mun mielestä mun värkki on ruma, mut niin kai monen muunkin naisen mielestä (oma) pillu ei ole kovain kaunis.

        Vaan miehen silmissä on säkenöivän kaunis.


      • Anonyymi
        ahniinihanaa kirjoitti:

        AI miksi annan miehelleni suuseksiä? No kun se tykkää siitä. Ja ei mullakaan mitään sitä vastaan ole, mutta se nyt vaan ei mua kiihota.

        Ja mikä on kaunis pillu? Ja mikä sitten on ruma? Mun mielestä mun värkki on ruma, mut niin kai monen muunkin naisen mielestä (oma) pillu ei ole kovain kaunis.

        Jaa?
        Itse kyllä tykkään omasta pillustani , ja minusta se on kaunis.


    • kluns

      kerran imenyt ei sitä kyllä toista kertaa tee. Kyllä juttu on niin, että paljon enemmän miehet imuttavat kulliaan, kuin mitä itse imevät/nuolevat pillua. Sehän on miehelle aivan sama, lähteekö lasti pillun höyläämisestä, vai saako saman tunteen kunnon imutuksesta, pääasia on, että putket tyhjentyy.....ja naisen suuhun laukeaminen on paljon siistimpi juttu kuin limaiseen pilluun uittaminen. Suuhommissa riittää, kun lopuksi pikkusen aukon päätä kuivaa, ei tarvitse koko vartta jynssätä.

    • *kundi

      Yksinkertaisesti siitä syystä, että nautinnon antaminen naiselle on niin mukavaa. :) Pitäisi päästä vain useammin nuolemaan.
      Jotkut kauniimmat pillut on ehkä nuoltavampia, mutta itse nuolen minkänäköisiä tahansa.

      • Mies 34v.

        *kundi, olet hintti!

        "Yksinkertaisesti siitä syystä, että nautinnon antaminen naiselle on niin mukavaa."

        Tuo paljasti sen, että olet rööriroope. Yhdenkään tosimiehen mielestä nautinnon antaminen naiselle on ajan hukkaa, pääasia on että omat kassit tyhjentyy.

        Naiset saavat tyytyä sormeensa saatana.


      • *kundi
        Mies 34v. kirjoitti:

        *kundi, olet hintti!

        "Yksinkertaisesti siitä syystä, että nautinnon antaminen naiselle on niin mukavaa."

        Tuo paljasti sen, että olet rööriroope. Yhdenkään tosimiehen mielestä nautinnon antaminen naiselle on ajan hukkaa, pääasia on että omat kassit tyhjentyy.

        Naiset saavat tyytyä sormeensa saatana.

        Kyllä sinäkin Mies 34v. joskus vielä opit, että antamalla naiselle nautintoa saat myös samalla mitalla takaisin.


      • jees...
        Mies 34v. kirjoitti:

        *kundi, olet hintti!

        "Yksinkertaisesti siitä syystä, että nautinnon antaminen naiselle on niin mukavaa."

        Tuo paljasti sen, että olet rööriroope. Yhdenkään tosimiehen mielestä nautinnon antaminen naiselle on ajan hukkaa, pääasia on että omat kassit tyhjentyy.

        Naiset saavat tyytyä sormeensa saatana.

        nää "tosimiehet" aina lopulta paljastuu kaikkein pahimmiks rööriroopeiks itse. ja on todellakin tyhmyyttä olla ottamatta naista huomioon, kun sitä kautta saa itsekin paljon enemmän. mutta jos pelkkä kassien tyhjentäminen riittää ja sen jälkeen jätkien kanssa ulos jätkien juttuja tekemään ja jätkien juttuja puhumaan niin siitä vaan piilohinttailemaan ja homoksi ei niin äijiä haukkumaan.


      • narttuli
        jees... kirjoitti:

        nää "tosimiehet" aina lopulta paljastuu kaikkein pahimmiks rööriroopeiks itse. ja on todellakin tyhmyyttä olla ottamatta naista huomioon, kun sitä kautta saa itsekin paljon enemmän. mutta jos pelkkä kassien tyhjentäminen riittää ja sen jälkeen jätkien kanssa ulos jätkien juttuja tekemään ja jätkien juttuja puhumaan niin siitä vaan piilohinttailemaan ja homoksi ei niin äijiä haukkumaan.

        Nää "tosimiehet" jää lopulta yksin.
        Tai sitten purkavat vaan katkeruuttaan täällä näin.
        Eivät varmaan tosielämässä pääse pillua lähellekään ja siitä toi asenne.
        Onneksi en tuollaisiin omassa elämässä ole törmännyt vaan kaikki ovat aina halunneet tyydyttää mut! nam ja ah.


      • puhut
        narttuli kirjoitti:

        Nää "tosimiehet" jää lopulta yksin.
        Tai sitten purkavat vaan katkeruuttaan täällä näin.
        Eivät varmaan tosielämässä pääse pillua lähellekään ja siitä toi asenne.
        Onneksi en tuollaisiin omassa elämässä ole törmännyt vaan kaikki ovat aina halunneet tyydyttää mut! nam ja ah.

        niin just... nam ja ah... kun antaa niin saa. eli kannattaa pitää huoli siitä että vastapuoli saa parhaat mahdolliset kyydit niin sit sua itteeskin viedään!


    • kuka haluais

      Älytöntä kuka helvetti haluis jonkun naisen pillua nuolla se on kumminkin ollu monen jätkän ja naisen käyttämä hepatiitin kyllästämä pillu jote nuole sitä, jos haluut itelles kunnon taudin.

      • jälkiliukkaathan

        on parhaita omat tai vieraan. Sillonhan sitä vasta nuollaan kun se on ollut jonkun muun spermattavana. Nam, nam.....


      • Anonyymi

        Herpes se on. Ei hepatiitti.


    • vesi kielellä

      Riippumatta siitä mitä edellinen urpo viestitti, juuri sen vuoksi minusta on kiva nuolla että nainen nauttii. Aina olen omanki nautintoni saanut, se on ihan eri juttu. Se vain on niin älyttömän hyvän tuntoista kun märkä kuuma pillu elää siinä nenän edessä...

      Jotkut pillut ovat tosiaan paremmin nuoltavia kuin toiset. Se ei kuitenkaan minusta ole pillun vaan naisen ominaisuus. Jos hommasta nauttii, on ihan eri tavalla mukana. Siinä saakin ihan eri nautinnot kuin sellainen "kai tämäkin pitää sietää kun kerran mies haluaa" -tapaus.

    • Lassie#

      ....naiseni tykkää siitä niin miksi en tekis. Sitä paitsi naiseni pipari on kuin ruusun nuppu ja kaunis. "Terälehdet" oikein aukeaa nuoltaessa.

      M40

    • Anonyymi

      Kuka tyhmä mies nuoli vieras pillu

    • Nuolen siksi kun nainen tykkää siitä. Kaikkien ei tarvitse siitä kiihottua, mutta kyllä suuseksi on mukavaa

      • Anonyymi

        Pillun nuoleminen orgasmiin asti on parasta seksiä ikinä. Siinä nuollessa tulee ihan järjetön kiima ja sen jälkeen oma orgasmikin on voimakas.


    • Anonyymi

      Rakastan pillun nuolemista. Siinä pääsee ihanan lähelle naista, sekä henkisesti että fyysisesti. Rakastan katsella pillua, nuolemisen ohessa voi aina välillä ihastella pillua aivan lähietäisyydeltä. Nuoleminen on oikeastaan aika suppea ilmaus, koska rakastelen pillua suulleni. Siihen osallistuu sekä kieli, huulet että koko suu ja suun ympäristö. Erityisesti käytän kieleni alapintaa, koska se on niin pehmeä. Pehmeälle pillulle pehmeää kieltä. Pillun maku ja tuoksu ovat huumaavia. Kielellä voi ohjata naisen kiemurtelua, kun kielellä ohjailee klitorista. Ihan kuin pientä joystickiä käyttäisi. Parasta on se hetki, kun kielellä avaa ensimmäistä kertaa häpyhuulet ja löytää sisältä aarteen, kiimasta märän pillun.

      Erityisen nuoltava pillu on perhospillu, jonka häpyhuulet voi kielellä asetella kauniisti levälleen tai söpösti nuppuun. Hyvin nuoltava pillu kuuluu henkilölle, kuka uskaltaa antautua nautinnolle.
      Vähemmän nuoltava pillu on sellainen, jonka haltija pitää sitä jotenkin vastenmielisenä, rumana tai haisevana (mikään noista ei pidä paikkaansa) ja sen takia ei vapaudu ja rentoudu, anna tunteiden vaan viedä.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Isohkot naiselliset häppärit, mikä ihana näky.


    • Vitun nuolemista ei tarvitse edes opetella. Se on juuri niitä toimia, joita mies tekee geenien ohjaamana. Kun rakastaa naista, saattaa yllättää halu hyväillä myös kielellään hänen sukupuolielimiään ja tuottaa hänelle mahdollisimman paljon hyvää.

    • Anonyymi

      Eihän siitä itse kielen hieromisesta nyt kiihoitu eli se on saatava siitä tunteesta että saa naisen kiihottuun ja kiemurtelemaan mukavasti. Jos nainen makaa kuin kylmä kala ja kysyy että joko oot valmis niin eipä se sitten juuri nappaa.

      Sama varmasti naisten puolella.

      Veikkaisin että aikaisemmin suosiota on laskenut sukupuoliroolien jäykkyys ja full bush.

    • Anonyymi

      Minä nuolin vaimon pillua 15 vuotta kiimaisena. Kalu seisoi aina kovana kun nuolemaan pääsi. Se oli minun lempipuuhaa. Pari vuotta sitten vaimoa sanoi ettei ole ikinä pitänyt pillun nuolemista. Eikä ole antanut sen jälkeen kuin pikaisesti lipaista. Meni into koko hommasta. Eniten suututtaa kun se ei ole aiemmin sanonut mitään. Vai onko se löytänyt paremman nuolijan.

    • Anonyymi

      Mä rakastan sitä kun mua nuollaan..tulee niib märät orkut että nam..kiihotun myös siitä kun imen munaa..

    • Anonyymi

      Pillu tuntuu ihanalta kielellä ja huulilla, ja se tuoksu ja maku on kiihottava! Kaikki naiset ei siitä valitettavasti tykkää. Luulen, että pelkäävät sen haisevan tai maistuvan pahalta. Oli mullakin samanlainen fiilis kun baarista tarttu mukaan nainen, joka innoissaan nuoli pallitkin vaikken niitä ollut pessyt. Oli varmaan aika hikiset baari-illan jälkeen, niin tuli inhottava olo. Ei se nainen kyllä valittanut.

      Mua kyllä kiihottais imeä jonkun miehen munaakin, vaikkei olekaan siitä kokemusta.

      • Anonyymi

        Mä veikkaan, että tosiaan tuo oma ujous siitä, että pillu näyttäisi rumalta, häppärit olisivat liian isot tms., haisisi tai maistuisi pahalta, on suurin este naisille nauttia suuseksin vastaanottamisesta.
        Mä haluan itsekin aina pestä vehkeeni ja perseeni ennen kuin päästän naista antamaan mulle suuseksiä. Kokisin tilanteen kiusallisena, jos pallit olisivat hikiset, perse tuoreeltaan paskalla käynnin jäljiltä ja esarin alta pesty viimeksi eilen illalla suihkussa.


      • Anonyymi

        Vaimo tykkää imeä munaani.. etenkin sitä joka roikkuu alempana. Sen jälkeen hän jatkaa imemällä kyrpää ja siirtyy taas takaisin imenään munaa, tai molempia munia.


    • Anonyymi

      Vaimoni on kaunis nainen ja ihana luonne. Hänellä on ihana pillu jota yhä vuosien jälkeen nuolen ja ihailen.

      • Anonyymi

        Joillain naisilla pillu tuoksuu niin kiihottavalle. Muistan erään eksän, jolla haisi paikat vain hielle. Nykyisellä on mieto kiimainen kukkamainen tuoksu jonka kun haistaa, niin ottaa eteen välittömästi. Välillä pengonkin hänen pyykkikoristaan päivän käytetyt pikkarit ja nuuhkin niitä ja runkkaan. Joskus, jos niissä on liiaksi ulosteen hajua, niin jätän väliin


    • Anonyymi

      Mä nautin todella paljon sekä pillun nuolemisesta, että peniksen lutkuttamisesta.
      Aikoinaan olin hämmentynyt kuinka moni heteroksi määritelty jääkiekkoilija yms "läänin toro" nautti kun mies ottaa poskeen.

      Kunnes eräs julkisuuden henkilö kertoi miksi:
      "Mies ottaa paremmin poskeen, nainen nuolee pillua paremmin".
      Ja näin se vaan on.

      Useampi nainen on vahvistanut asian.
      Onko poskiotto sitten homoa? Ehkä, mutta en välitä mitä asiasta sanotaan.

      Suurin nautinto on kun pääsee nuolemaan naista, jota toinen mies kirnuaa isolla peeniksellä.
      Nuolen samaan aikaan klitorista, penistä ja käsittelen kundin palleja.
      Vielä kun saisi itse samaan aikaan peenistä miesvittuun, niin unelma olisi valmis.

      • Anonyymi

        En ihan usko tuota. Se mitä olen nähnyt, niin jokainen mies käsittelee kyrpäänsä eri tavalla. Ja jos vieras mies käsittelee kyrpää omalla tavallaan, ei varmasti tunnu niin hyvältä.

        Naisen pillun nuoleminen sen sijaan onnistuu joiltain miehiltä paljon paremmin, kuin taitamattomilta lesbonaisilta.

        Vittu taasen on vain viiden lapsen äidillä.
        Kundin pallit sen sijaan ovat yleensä pöydän ympärillä ja niitä on normaalista neljä kappaletta. Suomessa nämä ovat useimmiten puisia.


    • Anonyymi

      Vaikea sitä on selittää. Se vaan on niin ihanaa kun sauvan ja kielen yhteistyöllä tuntee naisen vavahtelut orgasmin kourissa.

    • Anonyymi

      Tykkään antaa nautintoa toiselle, mutta rehellisesti sanottuna halu nuolla pillua on ikuitenkin myös itsekäs. Nimittäin rakastan sitä järjetöntä kiimaa minkä saan kun nuolen vienosti tuoksahtavaa pillua, pillun tuoksu tekee minut aivan raivopäiseksi himosta, enkä ole vielä löytänyt mitään muuta asiaa mikä minussa yhtä voimakkaan kiiman saa aikaiseksi. Muut esileikit saa kyllä minut syttymään mutta eivät herätä raivopäistä kiimaa.

    • Anonyymi

      En minäkään ymmärrä miksi naiset tykkää imee kalua.
      Ja hyvältähän se tuntuu ei siinä mitään.
      Ilmeisesti maailmassa on paljon ihmeellisuä asioita, se kummastuttaa, hämmästyttää pientä kulkijaa...

    • Anonyymi

      Mää oon nuollu pillua

    • Anonyymi

      Et ole oikein tainnut ymmärtää, miksi (jotkin) miehet haluaa nuolla naistaan. Kaikki miehet eivät kuitenkaan välitä. Minäpä kerron:

      Minä nuolen naistani, koska haluan tuottaa hänelle nautintoa, rakastan häntä niin paljon. Suurin osa naisistahan ei saa edes orgasmia normaalissa naimisessa. Mies, joka haluaa tämän hänelle antaa, nuolee naistaan. Mikään ei kiihota minua enempää kuin naiseni nautinto, joka saa hänet kiemurtelemaan ja jopa voihkimaan.

      Toiset pimpat ovat todella nuoltavampia kuin toiset, mutta syy siihen on pimpan maku. Jos naisella on voimakastuoksuinen "tavara", hänen kannattaa pestä se kunnolla. Muut erot eivät ole merkittäviä...

    • Anonyymi

      Ja nyt mun vuoro, yli 50 vee ikää, yli 30 vuotta nuoleskellu, ei kovin montaa mutta kuitenkin. Se vaan on upea fiilis kun saa selkeesti tuottaa nautintoa kulloisellekin partnerille, tuntea pienet ja suuret lantion liikkeet kun tekee gutaa, huohotus, inahtelu ja puristus kun on kielen lisäks sormi pillussa ja toinen pepussa. Kumpu hakkaa nenään kun laukeaa, sitten voi kielellä siivoilla liemiä nivustaipeista ja reisiltä ja jos daami haluaa niin voi aloittaa toisenkierroksen!!
      Huvittaa noi "miehet" mitkä vaan tyhjentelee pussejaan ja dissaa naisiaan, liiterin taakse vaan!!!
      Kun vaan sais vielä joskus oikein kunnon pitkät monen orkun nuolut tehdä, dildoineen ja sormineen, nykyään jää yhteen kertaan, harmi kyllä!!!

      • Sinä sen kerroinkin aika hyvin ja moni muukin. Se nautinnon tuottaminen naiselle on se pääjuttu ja tietenkin joskus ne ihanat maut. Itse pillumahla on ihanaa ja pissaltakin saa maistua, mielellään tuoreelta sellaiselta. Ja se sormi sinne perseeseen tietenkin ensin kun kieli on käynyt huolella kastelemassa perseen puolella. Se kiemurtelu myös ja ne liikkeet.

        Mutta siinä eroaa. Tyhjentelen mielellään pusseja minne haluan. Suuhun perseeseen ja vähän rajustikin, koska tiedän että voin saan ja haluan myös antaa toisin päin.


    • Anonyymi

      Minä nuolen mielelläni pillua. Mikä sen kiihottavampaa kun nainen laukeaa pillun nuolemisesta. Märkä pillu ai että sitä on kiihkottavaa nuolla.
      Ottaahan naisetkin minulta suihin.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3723
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1460
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1279
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1058
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1039
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      55
      970
    Aihe