tiedossani on ainaskin yksi josta oli hajonnut kardaanin etupään kulmavaihteen laakeri aivan päreiksi ja oli syönyt kulmavaihteenkin uusiksi!
laakeri oli jotain aivan tuntematonta merkkiä!
oliko vaan huono yksilö vai onko odotettavissa lisä laakerin poikimisia?! mene ja tiedä?! oli alkanut jyrinällä joka oli kuulostanut siltä kuin vetopyörästö tai kardaani olisi ääntänyt!
ei kivaa jos hajoaa kesken ajon tiedä vaikka löis renkaan jumiin ja sit lähdettiin kyllä johku suntaan. kyllä itse ainaskin ens kesänä seurailen"jurinoita"! ja pari rekisteri kilven telinettä on murtunut kiinnikkeistään ja toinen ainaskin oli kiilautunut lokasuojan ja renkaan väliin lukiten renkaan pyörimisen!
mutta loistava pyörä jokatapauksessa! pitkä talvi edessä ilman rockettia, ei tiedä selviääkö vai pitääkö ajella olkkarissa ympyrää!!!
rocket II
5
2252
Vastaukset
- kyllä III
oli kyllä III eikä II!
- muilla
ollut vastaavia ongelmia? Hirmu vääntö taitaa asettaa voimansiirron koville?
- -M-
Turussa meitä oli 50 kpl Rocketteja eikä
kukaan puhunnut moisesta ongelmasta.... - hieman tuota
Eli käväisin Rocketin omistajien kansainvälisillä sivuilla ja siellä on ollut muillakin vastaavaa ongelmaa. Sieltä löytyi galluppi jossa tilanne 12.12.06 oli seuraava: Vastauksia 123, laakeriongelmia 10kpl eli 8% vastanneista. 84%:lla ongelmia ei ollut ilmennyt lainkaan. Laakerivika ei näytä olevan sidoksissa ajettuihin kilometreihin, ongelma oli ilmennyt muistaakseni jo 3000-8000km:n välillä. Lastentaudilta vaikuttaa ja ilmeisesti huomioitu uusissa pyörissä. Rockethan on ilmeisesti trumpan ensimmäinen kardaanivetoinen pyörä...
- Rocket Classic
hieman tuota kirjoitti:
Eli käväisin Rocketin omistajien kansainvälisillä sivuilla ja siellä on ollut muillakin vastaavaa ongelmaa. Sieltä löytyi galluppi jossa tilanne 12.12.06 oli seuraava: Vastauksia 123, laakeriongelmia 10kpl eli 8% vastanneista. 84%:lla ongelmia ei ollut ilmennyt lainkaan. Laakerivika ei näytä olevan sidoksissa ajettuihin kilometreihin, ongelma oli ilmennyt muistaakseni jo 3000-8000km:n välillä. Lastentaudilta vaikuttaa ja ilmeisesti huomioitu uusissa pyörissä. Rockethan on ilmeisesti trumpan ensimmäinen kardaanivetoinen pyörä...
Kuulin yhdeltä Rocketin omistajalta että se olisi ollut alkusarjan tyyppivika joka on nyttemmin korjattu. Italian pojan valmistama stefa oli laskenut öljyt pihalle ja kardaanin kulma jumissa.
Onko kukaan kuullut samaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289