rocket II

laakeri vikaa

tiedossani on ainaskin yksi josta oli hajonnut kardaanin etupään kulmavaihteen laakeri aivan päreiksi ja oli syönyt kulmavaihteenkin uusiksi!
laakeri oli jotain aivan tuntematonta merkkiä!
oliko vaan huono yksilö vai onko odotettavissa lisä laakerin poikimisia?! mene ja tiedä?! oli alkanut jyrinällä joka oli kuulostanut siltä kuin vetopyörästö tai kardaani olisi ääntänyt!
ei kivaa jos hajoaa kesken ajon tiedä vaikka löis renkaan jumiin ja sit lähdettiin kyllä johku suntaan. kyllä itse ainaskin ens kesänä seurailen"jurinoita"! ja pari rekisteri kilven telinettä on murtunut kiinnikkeistään ja toinen ainaskin oli kiilautunut lokasuojan ja renkaan väliin lukiten renkaan pyörimisen!
mutta loistava pyörä jokatapauksessa! pitkä talvi edessä ilman rockettia, ei tiedä selviääkö vai pitääkö ajella olkkarissa ympyrää!!!

5

2213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä III

      oli kyllä III eikä II!

    • muilla

      ollut vastaavia ongelmia? Hirmu vääntö taitaa asettaa voimansiirron koville?

      • -M-

        Turussa meitä oli 50 kpl Rocketteja eikä
        kukaan puhunnut moisesta ongelmasta....


      • hieman tuota

        Eli käväisin Rocketin omistajien kansainvälisillä sivuilla ja siellä on ollut muillakin vastaavaa ongelmaa. Sieltä löytyi galluppi jossa tilanne 12.12.06 oli seuraava: Vastauksia 123, laakeriongelmia 10kpl eli 8% vastanneista. 84%:lla ongelmia ei ollut ilmennyt lainkaan. Laakerivika ei näytä olevan sidoksissa ajettuihin kilometreihin, ongelma oli ilmennyt muistaakseni jo 3000-8000km:n välillä. Lastentaudilta vaikuttaa ja ilmeisesti huomioitu uusissa pyörissä. Rockethan on ilmeisesti trumpan ensimmäinen kardaanivetoinen pyörä...


      • Rocket Classic
        hieman tuota kirjoitti:

        Eli käväisin Rocketin omistajien kansainvälisillä sivuilla ja siellä on ollut muillakin vastaavaa ongelmaa. Sieltä löytyi galluppi jossa tilanne 12.12.06 oli seuraava: Vastauksia 123, laakeriongelmia 10kpl eli 8% vastanneista. 84%:lla ongelmia ei ollut ilmennyt lainkaan. Laakerivika ei näytä olevan sidoksissa ajettuihin kilometreihin, ongelma oli ilmennyt muistaakseni jo 3000-8000km:n välillä. Lastentaudilta vaikuttaa ja ilmeisesti huomioitu uusissa pyörissä. Rockethan on ilmeisesti trumpan ensimmäinen kardaanivetoinen pyörä...

        Kuulin yhdeltä Rocketin omistajalta että se olisi ollut alkusarjan tyyppivika joka on nyttemmin korjattu. Italian pojan valmistama stefa oli laskenut öljyt pihalle ja kardaanin kulma jumissa.
        Onko kukaan kuullut samaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe