Vesimies nainen

nainen23

Jaetaanko sydamen pohjalta tuntoja siita, millainen on tyypillinen vesimiesnainen, seka luonteeltaan etta parisuhteessa?

Itse olen syntynyt 14.2., aloitan siis.

Luonteeltani olen erittain vahva paallepain. Ihmiset kuvittelevat minun tietavan mita haluan, vaikka oikeasti sisimmassani olen usein todella eksyksissa ja tarvitsen muiden mielipiteita auttamaan paatoksissani. Minulla on todella vahvat omat mielipiteet ja huomaan usein pompottelevani muita. Haluan johtaa. En pida muutoksista, ja minun on usein vaikea sopeutua niihin. Olen hyvin pikkutarkka mutta kuitenkin tietylla tavalla epasiisti. Vihaan myohastelya, ja arvostan suorapuheisuutta, mutta en itse kuitenkaan osaa usein sanoa suoraan.

Yritan olla mukava kaikille enka tuomitse ketaan. Yritan hakea kaikista ihmisista jotain hyvaa ja olen huomannut sen myos koituvan harmikseni. En osaa antaa kritiikkia.

Saan helposti miehet ihastumaan itseeni olemalla ystavallinen ja hymyilemalla. Kokemuksesta olen oppinut etta mies ihastuu minussa paattavaisyyteeni, suomalaiseen ylpeyteen ja kylmyyteen (asun ulkomailla), arvokkuuteen. Saan helposti miehen rakastumaan itseeni ilman etta olen edes suudellut heidan kanssaan, ja saan kaytoksellani heidat suorastaan juoksemaan perassani. Annan kuitenkin usein ymmartaa enemman mita tahdon, ja siksi saatan sarkea sydamia.

Suhteessa olen erittain rakastava ja luotettava. En ole ikina pettanyt enka voisi ikina sita tehda. Kun aloitan suhteen, olen tosissani sen kanssa alusta asti. Haluan edeta suht nopeasti ja haluan selvittaa tilanteen hetimmiten. En voi sietaa leikkimista ja hermostun helposti pienimmastaki tunteesta etta kanssani leikitaan. Oletan toiselta taukoamatonta kiinnostusta itseani kohtaan, mutta kun saan sita, ahdistun ja sulkeudun osaksi kuoreeni.

Kun suutun, kilahdan yhta paata niin etta naen punaista, ja huudan kaiken ilmi. Lepyn saman tien ja oletan toisen tekevan saman.

Entisista suhteistani paatellen minussa on jokin, mika saa miehet kiinnostumaan minusta tulisesti, mutta suhteen rutinoitua leikkijamiehet karkkoavat ymparilta kun tajuavat ettei minussa olekaan sita mystista sisinta minka annan ymmartaa alussa, vaan olenkin aivan tavallinen.

Sangyssa olen avoin kaikelle uudelle ja jaksaisin usein pidempaan kuin mies.

Yleisesti elamassani olen erittain kunnianhimoinen seka opiskelun etta tyon ohella.

Miten te muut?

13

2504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskari 3.2.

      En olisi osannut paremmin itseäni kuvata.
      Ehkä en suutu ihan noin kun sinä vaan enemmänkin siedän paljon ja suuttuessani puhun pisteliäästi.
      Nuorempana suutuin nopeasti,olin kärsimätön ja todella huusin.:)
      Empaattinen olen ja herkkä myötäelämään ja itkemään.
      Romanttinen olen myöskin ja osoitan kumppanilleni hellyyttä helposti ja usein ja otan sitä itse mieluusti vastaan,ei ahdista.
      Tässäpä vähän erilaisuutta...

      • Sama syntymä päivä..=) 3.2

        Viestin aloittaja kertoi todellakin just niin kuin minustakin, paitsi et ei muakaan saa kukaan oikein suuttumaan, eikä kyllä itkemäänkään, mutta olen todellakin pikkutarkka mut silti jollain lailla epäsiisti (siivoan sitten kun siltä tuntuu tai ku on pakko, mut sit kaiken pitääkin olla heti viimesen päälle täydellisessä kunnossa, sama pätee kaikessa, mm. koulutehtävissä!) Ei mua oikein aina ymmärretä, enkä kyllä ihmettelekään.. Se lisäys vielä et käykö teille koskaan niin et on joku asia, mitä itse pidätte itsestään selvänä mut ku mainitsette siitä niin se onki muille sitten ihan uusi juttu ja sitä kummastellaan miten sä sen hoksasit!!?
        Ja sit toinen juttu, tuntuuko teistä ikinä et tiedätte tulevasta, tai niin ku pohditte asiaa niin kauan että olette varmasti huomioinut kaikki seikat ja sillä tapaa tiedätte sen jutun lopun, eikä mikään sitten tule yllätyksenä....? Tai jos näette ihmisiä joita ette ennen ole nähnyt, pystyttekö tunnistamaan joukosta toiset vesimiehet? Sen näkee helposti kun osaa katsoa tarkasti, miten vesimiesten katse ikään kuin ajautuu kauemmas ja kauemmas, maailma ympäriltä häviää ja siihen tilanteeseen voi samaistaa sitten itsensä...Tässä teille pientä miettismisen aihetta, mitä ilman emme voi elää; Katsokaapa vaikka tarkkaan Big Brotheria ja löytäkää joukosta vesimies....


      • 3.2
        Sama syntymä päivä..=) 3.2 kirjoitti:

        Viestin aloittaja kertoi todellakin just niin kuin minustakin, paitsi et ei muakaan saa kukaan oikein suuttumaan, eikä kyllä itkemäänkään, mutta olen todellakin pikkutarkka mut silti jollain lailla epäsiisti (siivoan sitten kun siltä tuntuu tai ku on pakko, mut sit kaiken pitääkin olla heti viimesen päälle täydellisessä kunnossa, sama pätee kaikessa, mm. koulutehtävissä!) Ei mua oikein aina ymmärretä, enkä kyllä ihmettelekään.. Se lisäys vielä et käykö teille koskaan niin et on joku asia, mitä itse pidätte itsestään selvänä mut ku mainitsette siitä niin se onki muille sitten ihan uusi juttu ja sitä kummastellaan miten sä sen hoksasit!!?
        Ja sit toinen juttu, tuntuuko teistä ikinä et tiedätte tulevasta, tai niin ku pohditte asiaa niin kauan että olette varmasti huomioinut kaikki seikat ja sillä tapaa tiedätte sen jutun lopun, eikä mikään sitten tule yllätyksenä....? Tai jos näette ihmisiä joita ette ennen ole nähnyt, pystyttekö tunnistamaan joukosta toiset vesimiehet? Sen näkee helposti kun osaa katsoa tarkasti, miten vesimiesten katse ikään kuin ajautuu kauemmas ja kauemmas, maailma ympäriltä häviää ja siihen tilanteeseen voi samaistaa sitten itsensä...Tässä teille pientä miettismisen aihetta, mitä ilman emme voi elää; Katsokaapa vaikka tarkkaan Big Brotheria ja löytäkää joukosta vesimies....

        Olen minäkin kuullut enemmän kuin usein olevani erikoinen ja ajatusmaailmani "outo" mutta nämäkin useimmin positiivisessa mielessä.
        Yliluonnolliset asiat ovat kulkeneet mukanani niin pitkälle kuin muistan.Tiedän asioita ennakkoon ja näen enneunia.Näistä asioista ei voi todellakaan ihan kenelle vain kertoa.;-)
        En tunnista joukoista vesimiehiä mutta pystyn "lukemaan" tuntemattomia ihmisiä.
        Tuo maailman häviäminen ja katseen ajautuminen kauas sopii minulle mutta myös kalat-merkkisille ystävilleni.:-)


      • alkuperainen

        kommenttina vain tahan, etta ehka suhteessa ahdistumiseni johtuu ennemmin omasta huonosta kokemuksesta edellisessa pitkassa avoliitossani. Minua satutettiin ja nyt pelkaan sitoutua ja ahdistun. Ei siis varmastikaan johdu horoskoopista, nyt kun miettii, koska ennen entista suhdetta olin erittain suhteenhakuinen.


      • Myös 3.2.81 syntynyt
        3.2 kirjoitti:

        Olen minäkin kuullut enemmän kuin usein olevani erikoinen ja ajatusmaailmani "outo" mutta nämäkin useimmin positiivisessa mielessä.
        Yliluonnolliset asiat ovat kulkeneet mukanani niin pitkälle kuin muistan.Tiedän asioita ennakkoon ja näen enneunia.Näistä asioista ei voi todellakaan ihan kenelle vain kertoa.;-)
        En tunnista joukoista vesimiehiä mutta pystyn "lukemaan" tuntemattomia ihmisiä.
        Tuo maailman häviäminen ja katseen ajautuminen kauas sopii minulle mutta myös kalat-merkkisille ystävilleni.:-)

        Onpa aivan kuin olisin itsestäni lukenut!
        Tuohon täytyy sellaista kertoa, että ainoa mies, joka vie polvet alta on leijona-merkkinen!!! Mikähän kumma siinäkin mahtaa olla ;)


      • on itsestään
        Myös 3.2.81 syntynyt kirjoitti:

        Onpa aivan kuin olisin itsestäni lukenut!
        Tuohon täytyy sellaista kertoa, että ainoa mies, joka vie polvet alta on leijona-merkkinen!!! Mikähän kumma siinäkin mahtaa olla ;)

        selvää. vastakkaiset merkit vetää toisiaan puoleensa. harrastin joskus astrologiaa ihan mukavaa


    • Misty

      Kirjoitus oli ihan kuin omasta elämästäni.Itse olen syntynyt 15.2,ja kaikki täsmäs.;)

      • kamelia

        olen syntynyt 15.2 ja kovin tutulta kuulosti ;)


    • paitsi en asu ulkomailla enkä oikein tahdo ymmärtää poikkeavuuksia,mm.erilailla pukeutuvia,kiihkoilijoita,spurguja tms.

    • vesimies , samaa löytyy

      Luonteeltani itsekkin olen vahva , sisin huutaa kyllä muuta .
      Mieipiteet ne on omat , tiettyihin asioihin joista en tingi . Toisten pompottelu taas ei ole itseeni kuuluva piirre .
      Pikkutarkka mutta siisteys on tärkeä .
      Myöhästelyt kertoo tiettyjä asioita toisesta ja itse olen siinäkin etten hyväksy itsellenikään sitä , mieluiten 5 minuttia aiemmin kuin myöhemmin .
      Suorapuheisuus sitä arvostan ja itse myös tuon asioita erittäin selkeästi suoraa esille .
      En tuomitse ketään , koski asia mitä hyvänsä , erilaisuus on positiivisuutta elämässä .
      Miesten ihastumisesta en osa sanoa , en todellakaan ole paras mahdollinen vastaja tuohon . Tunteilla leikkimistä puolin että toisin vihaan yli kaiken .
      Huumori , leikkisyys mukana täytyy olla , elämä ei saa olla liian vakava . Se ei saa kohdistua kehenkään toiseen satuttaakseen ketään .
      Suutun , olen kuin tuli ja leimaus , mutta en ole pitkävihainen , silloin tulee kyllä suorapuheisuus korostetusti esille .
      Seksi on myös osa vesimiehen elämää , myös kaikelle uudelle olen avoin . Mutta siihen täytyy liittyä tietty tunne , toinen arvostaa välittää , hellyys ja rakkaus toista kohtaan - molemmin puolin .
      Elämänarvot on itselleni elämässä tärkeitä . Oman itsensä hyväksyminen tälläisenään kuin olen . Samoin kuin toisten ihmisten kunnioittaminen .

    • Nimetön

      Hei!
      14.2 Olen ulospäin vahva mutta herkkä sisältä.
      Pidän muutoksista elämässäni. Inhoan rutiineja ja kaikkea kaavoihin kangistumista. Olen pikkutarkka (nipottaja) Haluan että kotini on siisti. Ei mitään ylimääräisiä koriste-esineitä yms. karu mutta silti viihtyisä koti.(helppo siivota =). Ihastun helposti mutta pelkään liikaa kiintymistä. Ahdistun jos minuun kiinnytään liikaa. Tarvitsen tietynlaisen vapauden jos en saa sitä lähden pois.... Minun olisi ollut viisainta viettää elämäni sinkkuna mutta nyt olen löytänyt kaksosmiehen jonka kanssa synkkaa. Härkämies yritti kahlita liikaa ja oli liian kaavoihin kangistunut, vanhoillinen. Minä tykkään välillä vähän RÄVÄYTTÄÄ. Heh heh! Pientä piruuttaa välillä ei kuitenkaan niin että satuttaisi ketään mitenkään. Tarvitsen ihmisiä ympärilleni vaikka nautin välillä myös kun saan olla ihan yksikseni.

      • vesimies 9.2

        Hei,
        Tosiaan aivan kuin olisi itsestään lukenut, pikkutarkka olen minäkin, kotona ei saa olla mitään turhaa. Välillä suututaan ja kyllä meilläkin leimahtaa...
        Itse olen ollut jo yli kymmenen vuotta vaaka -miehen kanssa ja hyvin on mennyt, rakkautta on, mutta ei kahlitsemista, joka sopii minulle, muuten olisin jo saattanut ahdistua.
        Pikkutarkkuuden lisäksi minusta löytyy myös mielenmuuttaja ja kritiikkiä en todellakaan osaa antaa. Kai sillä horoskoopilla sitten on vaikutusta luonteeseen, uskottava se on...


      • 15.2. synt.

        ..ihan ku mä :-) Toi kämpän siistinä pitäminen kyllä edesauttaa sitä, ettei tarvi käyttää aikaa tavaroiden etsimiseen.. en voi sietää sitä, et jotain on hukassa.. joskus niin kyl käy. Ja en voi sietää kirjoitusvirheitäkään, joten toi välilyönteihin vihkiytynyt veskari, joka osallistuu täällä joka keskusteluun, käy mun herrrmoon (sorry!).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2639
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      213
      2442
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2302
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe