Minä olen seurustellut vuoden verran kaksosmiehen kanssa, itse myös kaksonen. Kiinalaisessa horoskoopissa ollaan vesikäärme(itse) ja puuhevonen(mies), missä kohtaa tulee suurimmat särmät. Käärmeenä olen aika itseriittoinen ja sanavalmis (kaksosen ominaisuuksia myös). Mies on jäyhempi ja hitaampi käänteissään, tosin on ihan hyvin mukana pysynyt. Ainoastaan se ärsyttää miehessä, että hän ottaa pultit pienistäkin asioista, onko tämä puuhevosta?
vesikäärmekaksonen+puuhevonenkaksonen
1
186
Vastaukset
- Santtu
Se on just sitä. Puu-Hevonen tai Hevonen ylipäätänsä on aika perfektionisti ja jos joku asia ei onnistu etukäteen suunnitellulla tavalla ja kaikki ei mene putkeen, kun toinen laittaa kapuloita rattaisiin vetää se pultit. Kuuluu myös Kaksoselle ainakin joskus. Kaikista suurimmat ongelmat tulee myös siinä, että hevonen voi olla mustasukkainen seksikkäälle Käärmelle joka voi vietellä kenet vain. Mustat sukat siis pois jalasta jos siihen ei ole mitään syytä niin eiköhän se siitä. Hevonen myös sitten rakastaa riidellä välillä ihan vain omaksi huviksi ja ärsyttääkseen Käärmettä... Mikäpä lie tavoite... Ehkä sovintoseksi?
Hyvää jatkoa vain teille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873856
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891801Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281502- 1651362
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231168Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2071105Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361057
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1261026Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell188921