Moikka!
Miten leijonat sopivat yhteen?
Leijona ja leijona
8
607
Vastaukset
- Santtu
Hiukan liian tulivoimainen kaksikko sanoisin. Voi tulla niin sanottua riidan tynkää. Tietysti jos itse voitte asiat selvittää sovussa niin siinä ei ole mitään vikaa. Ihan hyvä juttu, mutta minusta tuntuu, että riidat saattaa tuntua kolmannelta maailman sodalta ainakin välillä. No jos jompikumpi teistä on yhtään rahallisempi ja normaalin Leijonan persoonasta poikkeava niin pitäisi olla ihan sopuisaa. Asioista päästään kompromissiin. Sitten on tämä mustasukkaisuus asia. Leijonat on vähän ailahtelevia ja flirttaavia tyyppejä. Jos toinen ei pahastu toisen tekemsistä ja pue mustia sukkia, niin sekin asia pitäisi olla ok.
Hyvää jatkoa, kompromissejä ja luottamusta :) - lällälää
Eivät aina sovi koska he ovat samanmerkkisiä ja leijona naisella ja leijona miehellä tai sitten 2 leijona naisella tai 2 leijona miehellä on tosi paljon eroa horoskoopin suhteen
- Santtu
Empäs tajunnu, että sä sen niin täydellisesti tiedät... Vai onkohan sulla sittenkin asenne ongelma vain. Se nimittäin voi toimia joskus. Tarkoitus oli antaa tälle parille toivoa.. Miksi sinä sitä menet arvostelemaan.
- lällälläää
Santtu kirjoitti:
Empäs tajunnu, että sä sen niin täydellisesti tiedät... Vai onkohan sulla sittenkin asenne ongelma vain. Se nimittäin voi toimia joskus. Tarkoitus oli antaa tälle parille toivoa.. Miksi sinä sitä menet arvostelemaan.
Eikö täällä saanut vastata?Onko tämä sellainen paikka missä saa vain katsella ja kuunnella kun muut kirjottaa?
- Santtu
lällälläää kirjoitti:
Eikö täällä saanut vastata?Onko tämä sellainen paikka missä saa vain katsella ja kuunnella kun muut kirjottaa?
Kyllä täällä vastata saa, mutta jos toinen on antanut toisille toivoa ja niistä itsestäkin tuntuu hyvältä. Niin miksi sinä sanoit niille niin ilkeesti. Olisit vain laittau, että "ei toimi, mutta tämähän on vain minun mielipide". Mielipiteitä saa olla, mutta ei saa murskata toisen unelmia ja olla toisill ilkeä, kun ne hakee täältä oikeesti apua. Eikös vain? Vai oeltko tästäkin mun kanssa eri mieltä?
- leijonaoon
Santtu kirjoitti:
Kyllä täällä vastata saa, mutta jos toinen on antanut toisille toivoa ja niistä itsestäkin tuntuu hyvältä. Niin miksi sinä sanoit niille niin ilkeesti. Olisit vain laittau, että "ei toimi, mutta tämähän on vain minun mielipide". Mielipiteitä saa olla, mutta ei saa murskata toisen unelmia ja olla toisill ilkeä, kun ne hakee täältä oikeesti apua. Eikös vain? Vai oeltko tästäkin mun kanssa eri mieltä?
Annatko sen anteeksi ku olin sillon vaan pahalla tuulella?Mutta en sanonut mitenkään pahalla sitä asiaa vastasin vain passaako leijona ja leijona yhteen :(
- Santtu
leijonaoon kirjoitti:
Annatko sen anteeksi ku olin sillon vaan pahalla tuulella?Mutta en sanonut mitenkään pahalla sitä asiaa vastasin vain passaako leijona ja leijona yhteen :(
Eipä siinä mitään!!! Annettu anteeksi on, mutta kannattaa aina miettiä mitä sanoo... Jos on pahalla päällä niin ei kannata kirjoitta mitään. Sillon ei ketään loukkaa. Asiasta kyllä silti aina kannattaa sanoa ja huomauttaa. Siinä olet oikeassa :)
No hyvät jatkot sinulle vain.
- marjukka
yhteen,siitä minulla on varmaa tietoa. Olin avoliitossa 16v.leijonamiehen kanssa,eikä meillä mitään valtataisteluja käyty.Ainoa huono puoli siinä on se,että kun molemmat ovat huolimattomia rahan käytön kanssa. Liittomme loppui kyllä aikanaan,mutta luonteenpiirteillä tai horoskooppimerkillä ei ollut mitään tekemistä sen kanssa.Jokaisessa liitossa täytyy tehdä kompromisseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728