Siis miten tää laji eroaa potkunyrkkeilystä?
Siis olen Potkunyrkkeilyn ja Nyrkkeilyn monin kertainen piirin mestarina neljässä maassa USA:ssa,Briteissä,Australiassa ja Suomessa!Penkistä nousee 95kg,olen 13v,olen 178cm ja olen kiinnostunut tästäkin lajista!Briteissä olin potkunyrkkeilyssä 93-1 ja se yksi häviö tuli koska katsomossa oleva pikkuveli häiritsi ja vastus tyrmäsi minut....tarkkaavaisuus virhe!Mutta jos itse lajia harrastat niin annapa vähäv neuvoja!
Miten eroaa Potkunyrkkeilystä...?:)
gary.dahlman
5
1594
Vastaukset
- neuvo
... Mene hoitoon!
- Valkotakki
mutta kun ne nykyään potkii pihalle tuollaiset toivottomat tapaukset, resurssipula :-(.
- maithai
Thaikku eroaa potkunyrkkeilystä siten, että et saa potkunyrkkeilyssä selkääsi, mutta thainyrkkeilyssä saat.
- osumat
Thainyrkkeilyssä ei tarvitse osua vastustajaan. Riittää, kunhan vaan sohii vastustajaa käsille.
- kyllä
hyvät naurut kun yhdistää tuohon viestiin herran profiilin.
tainnnut "menestys" nousta päähän mikä on sinänsä surullista hidasta vähän poju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773731
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851668Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281422- 1591298
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221092Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2021071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124969- 62785