Elikkäs kellään kokemuksia? kysyn tätä siksi koska tuntuu että olisin löytänyt elämäni miehen ja tämä tuntuu olevan liian hyvää ollakseen totta vai onko? kiitos jo etu käteen :)
Vesimies (Nainen)+Neitsyt(Mies)=??
22
7888
Vastaukset
- osallinen
Kokemusta löytyy ja paljon. Kannattaa kyllä tutkia ensin itsensä ja sitten se ihastuksen kohde. Vesimies on vapaudenkaipuussaan lähes neuroottinen ja kun lisäksi mielikuvitusta löytyy vaikka muille jakaa, on tehtävä vaikea. Kannattaa ottaa pois silmiltä ne pinkkilasit ja katsoa totuutta silmiin. Neptunuksen konjunktio aurinkoon vesimiehessä nostaa pään pilviin ja jalatkin maasta. Realistisuutta on nyt vaikea löytää ja vielä vaikeampaa se on kun aurinko on siirtynyt vesimiehen merkkiin tammikuussa. Nyt kannattaa olla varovainen ja katsoa totuutta silmiin. Vesimies-neitsyt yhdistelmä ei missään nimessä ole helppo. Sen sanon neitsyenä.
- vanhana pilkunviilaajana
sen totuuden, nimittäin ÄLKÄÄ VESKARIT/NEITSYET IKINÄ... vaikka miten menis hyvin, kannattaa odottaa pari vuotta, neitsyt nääs hitaampi päätöksissään ja perin juurin nuuka tyyppi.
- vesimies+neitsyt
vanhana pilkunviilaajana kirjoitti:
sen totuuden, nimittäin ÄLKÄÄ VESKARIT/NEITSYET IKINÄ... vaikka miten menis hyvin, kannattaa odottaa pari vuotta, neitsyt nääs hitaampi päätöksissään ja perin juurin nuuka tyyppi.
Jokaisella omat kokemukset . Olen ollut reilusti yli 20 vuotta neitsytmiehen kanssa avioliitossa . En yhtyisi kirjoittajaan , ehkä hänellä on omat kokemukset kuten itsellänikin . Mutta voin todella sanoa "päivääkään en vaihtais pois ". Lämmin sydämminen , hellä , huomaavainen , luotettava ja ennenkaikkea puolisona edelleen rakas ihminen . Erittäin hyvä isä . Isä joka toden totta kantaa vastuun rinnallani myös heistä .
Samoin kuin arjessa vastuun yhdessä perheestämme .
Keskinäinen suhde on erittäin vankalla pohjalla . Rakkaus , luottamus , toisen kunnioittaminen arvostus ! Yhdessä käymme ain ...AINA RINNAKKAIN !!! - v.a.r.k
Yhdyn edelliseen kirjoitukseen.
- vastaa
vanhana pilkunviilaajana kirjoitti:
Pyh! Tuossa ei ollut mitään järkeä.
- Toivon Kipinä
Mulla on ollut (kahden härkämiehen välillä) ihan käsittämättömän monta ihastusta/seurustelukumppania, jotka ovat osoittautuneet neitsyiksi (kiinalaisessa vielä useimmiten käärmeitä tai lohikäärmeitä).
Ilmeisesti maanmerkki tasoittaa tuuliviirinä vähän eri sfääreissä leijuvaa veskaria. Neitsytmieheen ainakin voi luottaa. Ei lupaile maita eikä taivaita, mutta pitää sen (vähän) minkä lupaa.
Toisaalta, neitsyt-ja härkämiehet on mun mielestä tähän asti olleet liian "harmaita". Ulkoisesti vaatimattomannäköisiä ja aika "pieneen onneen" tyytyväisiä. Heidän seurassaan on tullut joskus sellainen olo, etten mäkään taida kovin houkutteleva saalis olla, jos minuun tyytyisivät. Niin ja vakavamielisiä ovat, haluavat naimisiin!- valheessa
..... vesimies elää. Riittää kun lupaa suuria, vaikka ei niitä toteutakaan. No siihen ei neitsyt ala. Kyllä vaatimatonkin voi olla syvällinen ja onkin. Eikös niin?
- J.D.
Vesimiehelle härkä ja neitsyt ovat kertakaikkiaan huonoimmat valinnat. Merkit mitkä tukahtuttavat veskarin elämänilon. Toki, jos etsii tasapainoa ja perinteistä turvallista elämää, sitten nimenomaiset merkit ovat aivan kohdallaan. Valitettavasti yleensä härkä/vm tai neitsyt/vm liitot eivät ole pitkäaikaisia. Jokainen kokeilkoon silti itse miten sujuu, ihmeitä tapahtuu :)
- vesimies(n)+neitsyt(m)
J.D. kirjoitti:
Vesimiehelle härkä ja neitsyt ovat kertakaikkiaan huonoimmat valinnat. Merkit mitkä tukahtuttavat veskarin elämänilon. Toki, jos etsii tasapainoa ja perinteistä turvallista elämää, sitten nimenomaiset merkit ovat aivan kohdallaan. Valitettavasti yleensä härkä/vm tai neitsyt/vm liitot eivät ole pitkäaikaisia. Jokainen kokeilkoon silti itse miten sujuu, ihmeitä tapahtuu :)
Huonoimmasta valinnasta en tiedä , itse olen ollut kohta 25 vuotta neitsytmiehen kanssa avioliitossa .
Mitä enemmän on oppinut tuntemaan , sitä syvemmäksi suhde on mennyt . Molemmat kaipaa omaa aikaa , vapautta , mutta molemmat täytyy luottaa olla toisillensa luottamuksen arvoisia . Suhde toimii , tasapuolisuus , yhdenvertaisuus on suhteessa tärkeä . Kumpikin arvostaa toista , tasavertaisuutta . Päivääkään en kadu , päinvastoin ! - J.D.
vesimies(n)+neitsyt(m) kirjoitti:
Huonoimmasta valinnasta en tiedä , itse olen ollut kohta 25 vuotta neitsytmiehen kanssa avioliitossa .
Mitä enemmän on oppinut tuntemaan , sitä syvemmäksi suhde on mennyt . Molemmat kaipaa omaa aikaa , vapautta , mutta molemmat täytyy luottaa olla toisillensa luottamuksen arvoisia . Suhde toimii , tasapuolisuus , yhdenvertaisuus on suhteessa tärkeä . Kumpikin arvostaa toista , tasavertaisuutta . Päivääkään en kadu , päinvastoin !...kirjoitustyylisi :) Sitähän minäkin, että kaikkea sitä tapahtuu ja ei voi oikeasti tietää kuka sopi kenelle. Sinunkin vm neitsyt liitto on jokseenkin poikkeuksellinen, mutta näyttää toimivan hyvin. Minuun taas neitsyet miehet evät vetoa mitenkään, ei ystävinäkään. Voisin sanoa, että ennen kaikkea pitäisi ihmistä katsoa semmoisenaan kun se on. Jos toista ihmistä tuntemaan oppiessä ottaa lähtökohtaksi horoskooppi merkin, se ei ole mielestäni kovinkaan viisasta ja sitä voi myöskin luokitella ennakkoluuloksi.
- AIVAN SAMA ...
J.D. kirjoitti:
...kirjoitustyylisi :) Sitähän minäkin, että kaikkea sitä tapahtuu ja ei voi oikeasti tietää kuka sopi kenelle. Sinunkin vm neitsyt liitto on jokseenkin poikkeuksellinen, mutta näyttää toimivan hyvin. Minuun taas neitsyet miehet evät vetoa mitenkään, ei ystävinäkään. Voisin sanoa, että ennen kaikkea pitäisi ihmistä katsoa semmoisenaan kun se on. Jos toista ihmistä tuntemaan oppiessä ottaa lähtökohtaksi horoskooppi merkin, se ei ole mielestäni kovinkaan viisasta ja sitä voi myöskin luokitella ennakkoluuloksi.
Aivan sama kuka on , tunnistatko vai et !Kuka olen ?!
Tärkein ei ole tässä tuskin se , vaan ottaa kaikki halukkaat kantaa , kertoa sen mitä itse haluaa asioista . Joten jätetään nämä tunnistamisleikit pois !
- menettelee
Kokemuksesta tiedän, että vesimieheltä ja neitsyeltä löytyy samoja kiinnostuksen kohteita. Ihanaa oli myös neitsyen sarkastinen huumorintaju, eikä nauramisesta meinannut tulla loppua. Riittääkö kuitenkaan yhteiseloon - epäilen, mutta ystävänä ihan jes tyyppi.
- yks
mietin sitä juuri mul ON MYÖS ERITTÄIN HYVÄ KAVER JOKA on myös neitsyt ja meillä on yleensä toosi hauskaa..:) sen takia kysyinkin teiltä että miten suhteessa tämä tulisi onnistumaan :/ kiitos teille kun olette vastanneet..
- jos on valmis olemaan vanki..
Joo,eli olen vesimiesnainen ja miehenä neitsyt.
Erottiin vuosi sitten,mutta päätettiin kuitenkin yrittää yhdessä uudestaan..
Vaati tottakait et piti itseni muuttaa eri paikkakunnalle,kunnalle missä hän oli vuoden eron jälkeen jo asunut.Matkaa yli 600km,sieltä mistä itse olen lähtöisin.Ja koko yhdessä olo ajanhan tämä mies oli reissuhommissa. Kierteli ympäri suomea ja minä hoidin lapset kotona.
Nyt toistuvasti jätkä jää kiinni valheista,ihan pienistäkin..Minä luovutin kaiken,jätin kaverit,ihmiset jotka tuki,kun oli vaikeaa.
Ei niitä täällä enää nää,vielä kolme viikkoo et nään taas kaikki ystävät rakkaat,joita muuten on helvetin moinen ikävä.
Älä anna sen neitsyt miehen luvata sinulle kuuta taivaalta,koska tietämättäsikin se tekee selkäsi takana paskaa,jota et välttämättä ole valmis kuulemaan..Vesimiehen sydän on oikeesti liian heikko,vaikka kuori on kova.On olemassa muitakin miehiä,jotka oikeesti ymmärtää meitä niin outojakin vesimiehiä,joita toisaalta kaikki myös rakastaa.
Neitsyet on liian pinnallisia ja ajttelevat vain omaa hyvää oloa ja vointia.Huomaamattasi, olet jo maahan polettu.Epäilet jopa itse itseäsi,kun tuo ahnas paska rupeaa sinua syömään..
7vuotta ja uusi yritys,tiedän mistä puhun.On olemassa paljon paljon huomaavaisempia ja rakastavampia merkkejä.- tjatja_71
toi oli tosi hyvin kirjoitettu,pitää liiankin hyvin paikkaansa.suhde kylläkin toimii jos ei usko ja odota liikoja ja muistaa ottaa huomioon itsensä eikä anna kaikkea huomiota sille ahneemmalle ja vain itseään ajattelevalle ja kunnioittavalle osapuolelle,,
elä itse neitsyen kanssa ja ei oo helppoo,ja ei todellakaan kannata uskoa puheita,tänään sanottu on huomenna unohdettu - omakokemus
voi olla toinenkin. Se on niin ,että jos valta annetaan kummalle tahansa niin paska siitä tulee. Ei pidä antaa yliotetta.
- tyttö joka 20v miehen kaa!
se muuten on tosi ROMANTTISTA ja mulla ei ainakaan seksistä oo puute!!! netsyt miehet ovat todella SEKSI HULLUJA!!!!! ;)
- hhhh
hyvä juttu että jollai on positiivistakin sanottavaa ja olen kanssasi täysin samaa mieltä....
- yli 20 vuotta
Romantiikkaa ja neitsyt miehet on todella seksuaalisesti erittäin aktiivisia , totta on kuten edellinen kirjoittikin . Yhdyn täysin hänen kirjoitukseen .
Parisuhteessa ottaa myös toisen huomioon tilanteessa kun tilanteessa . Kantaa vastuun rinnalla perheestä , lapsista , yhteisestä kodista .
Vesimies nainen neitsyt mies = toinen täydentää toistansa . Vaikka luonteet ovat jokseenkin erityyppiset .
- Veskari N
Itse tuntui ihan samalta, kun tapasin neitsyt miehen. Aivan ihana, huomioon ottava.. jne. Tuntuupa ehkä vielläkin että tämä oli se elämäni mies.. lopuksi jätti, muuttui kylmääkin kylmemmäksi.. täysin vastakohtana sille mitä olin ollut ennen, hänen enkelinsä jne.
Ole varovainen, mutta nauti tästä hetkestä täysin siemauksin!- kii
kiitos tästä varoituksen sanasta ja muutenkin siitä mitä sanoit :) tämä neitsyt mies tuntuun minusta kans aivan kuin elänänimieheltä kaikki tuntuu niin täydelliseltä..
- -----
minäkin olen tavannut aivan ihanan neitsyt miehen ja itse olen vesimies..neitsyeet ovat todellakin pinnallisia ja haluavat antaa kaikille hyvää..täydellisyyden tavoittelijoita..haluaa olla kaikkien ystävä...seksihullu tosiaan...mutta hidas päätöksissä ja hidas sitoutumaan. miten vesimies nainen hurmaa siis neitsyt miehen??:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992