Tulkinta-apua Leijonan (M) tunteista?!

Vesimies (N)

En pysty käsittämään leijona miehiä! Ja niin hassua kun se onkin, satun aina ihastumaan ja jopa rakastumaan leijonaan. Ainoastaan hän kääntää pääni ja perhoset vatsassa lentelemään...ja nyt olis taas tällainen tilanne päällä.

Olimme olleet tämän kundin kanssa työkavereita parin vuoden ajan, ja koko ajan oli pientä flirttiä ilmassa. Toki hän oli ulospäin suuntautunut yms. muillekin, niin kuin luonteeseensa taitaa kuulua, mutta kyllä välillämme salamat lensivät. Tilanne oli muutenkin se, että itse molemmat seurustelimme. No, (muista syistä) lopetin oman suhteeni kesän aikana ja hän laittoi myös bänät elokuussa. Edelleen, loppu kesästä hän vaihtoi työpaikkaa, emmekä nähneet enää usein. Nyt sitten kuukauden ajan hän on viestitellyt ja pyytänyt tulla luokseni iltakahville (ehkä kerran viikossa).

En ymmärrä yhtään, missä mennään?!? Olemme vain halanneet, kun hän tulee, muttei mitään muuta. Pientä flirttiä on kuitenkin, mutta siihen se jääkin. Viihdymme kuitenkin hyvin toistemme seurassa ja on mukavaa...

Olen varmasti tehnyt kesän aikana selväksi, että oon hänestä kiinnostunut, tosin en ihan suoraan ole sitä sanonut. Tappavaa tällainen jahkailu! Pitääkö mun edelleen herätellä leijonan saalitusviettiä?! Itse oon hiukka ujo tai ehkäpä pelkään vaan pakkeja, niin en ole ottanut asiaa puheeksi. Pitäisikö? Silloinhan sitä olisi peli selvä...tuntuu vaan hassulta, varsinkin, kun en viitsi menettää kaveruuttamme.

4

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Leijonat ovat hyvin äkäisiä ja punaiseen väriin pukeutuvia ja eivät viihdy seurassa..Miehet ovat hirveän äkäisiä ja kääntävät kyllä selkänsä todella helmposti :(

    • vesimies...nainen

      Eli siis, tämä leijona on mun isoveli ja kenties paraskaverini. Tästä varmaan voitkin jo arvata miten hyvin toisemme tunnetaan, luottamus 100%!! Todella hieno ihminen, ymmärtää, ymmärrän... No se siitä, mut mun mieleen täs tuli vain tilanne vuoden takaa kun hän kertoi ettei voi sitoutua erään ihmisen kanssa (joka oli kysynyt) nyt kun kaikki asiat alkaa olemaan parempaan suuntaan (takana todellakin rankka kesä, särjetty sydän) Aikani vähän ihmettelin tuota periaatetta kun hän kuitenkin myönsi tunteita löytyvän tuota kyseistä ihmistä kohtaan, mutta ymmärsin sen lopulta kuitenkin. Hän kertoi ahdistuvansa jos tämä kyseinen ihminen tuli liian lähelle, liian avoimesti... Tätä kesti puoli vuotta, sitten se toinen osapuoli alkoi luovuttamaan ja kappas vaan leijonan mielenkiinto alkoi taas näkyä ulospäin! Ja kesällä he aloittivat seurustelunsa

      • vesimies...nainen

        Anteeks, jäi vähän kesken kun söhelsin jotain tämän koneen kanssa... Mut niin, seurustelevat tosiaan vieläkin! En kehota todellakaan että tuota "luovuttamis" taktiikka käyttäisit, ehkä tässä on kuitenkin enemmän kyse miehistä kuin horoskooppi-luonteista. Mutta annan kuitenkin tämän pienen varoituksen ahdistuksesta mikä meidän, kenen tahansa sisällä voi piileksiä. etene varoen, vaikka tiedän/toivon, kun kerta sinäkin olet VMN niin osaat tämän taidon, vaikka kyllähän tuo todellisuuden taju on ollut aika hukassa itsellänikin jo hyvän aikaa.. aina välillä... Toivottavasti saat tästä jotain selkoa, voi nimittäin olla hieman sekavan tuntuista tekstiä koska on sen verran sekava olo...väsyttää, tullu taas valvottua se 30h. putkeen... Toivon onnea teille, ja että löytäisitte sen saman polun jota mahtuisi kulkemaan kaksi ihmistä!=)


    • Vesimies (N)

      ...eli on sitä päädytty intiimiin hetkiin baari-illan jälkeen...
      Juttelimme asiasta seuraavana päivänä ja mies sanoo, ettei pysty vielä mihinkään vakavampaan, kun aiempi suhde päättyi vasta. Sanoin, että ihan ok ja no, hän on tässä viettänyt muutamia öitä luonani (pyytänyt itse tulla...). Toivonpa vaan, etten ole pelkästään joku lohduke.

      Olen tehnyt hänestä kuitenkin yhden huomion. Hän ei ole kovinkaan intohimoinen eikä muutenkaan osoita tunteitaan! Välillä tuntuu aika kylmälle. Ja jos hän olisi kundikaverini, niin en haluaisi häntä lainkaan!! Ajattelen kuitenkin, että jos se johtuu vain siitä, ettei hän pysty vielä olemaan kanssani tunteikkaampi. Ihme tilanne nyt. Mietin jo, etten seuraavalla kerralla, kun soittaa, niin päästä luokseni...Etten ole ainakaan helppo :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe