Tervehdys, osaako kukaan kertoa voiko quatron ajaa dynamometrille, ohjekirja kertoo vain ettei saa hinata toiset pyörät ylhäällä..
Quatro&dynamometri
12
1713
Vastaukset
- dynamometristä
Tälle voi:
http://www.rototest.com/dynamometer/dyno.php?Visitor=2&DN=2- pietro
Minun a4 q -00 ajettiin jarrudynamometriin oulun konttorilla.En viitsinyt kysyä kestääkö,kaippa ammattimiehet tietävät!!
- audistinisti
Et kertonut että oletko ajamassa autoasi tehonmittaukseen vai jarrutestiin? Yhtä kaikki, voit ajaa autosi molempiin, toki tehonmittaukseen vaaditaan neliveto-dyno. Katsastuksessa auto ajetaan normaalisti jarrutestissä akseli kerrallaan, eikä se aiheuta mitään vaaraa voimansiirrolle sen hitaan pyörimisnopeuden takia.
- A6 2.4Q A
Katsastus kyseessä, kiitoksia tiedoista!
- bonnie1
Jep jep, minäkin kävin eilen katsastuksessa a4 quattron kanssa, leiman sain, mutta jarrutesti tehtiin pihalla 5-10cm paksussa lumessa. Hyrylän kats.aseman inssi väitti ettei ko. autoa voi ajaa jarrudynossa jatkuvan nelivedon vuoksi. Onkohan konttoreiden välillä eroja käytännöissä?
- A6 2.4Q A
bonnie1 kirjoitti:
Jep jep, minäkin kävin eilen katsastuksessa a4 quattron kanssa, leiman sain, mutta jarrutesti tehtiin pihalla 5-10cm paksussa lumessa. Hyrylän kats.aseman inssi väitti ettei ko. autoa voi ajaa jarrudynossa jatkuvan nelivedon vuoksi. Onkohan konttoreiden välillä eroja käytännöissä?
Käytin leimalla, ei ajanut dynamometrille, tuumas et parempi ajaa ohi... Leima tuli jarrut testattiin pihalla.
- audistinisti
bonnie1 kirjoitti:
Jep jep, minäkin kävin eilen katsastuksessa a4 quattron kanssa, leiman sain, mutta jarrutesti tehtiin pihalla 5-10cm paksussa lumessa. Hyrylän kats.aseman inssi väitti ettei ko. autoa voi ajaa jarrudynossa jatkuvan nelivedon vuoksi. Onkohan konttoreiden välillä eroja käytännöissä?
saa monet konttorit vähän varpailleen noiden nelivetojen kanssa. Taannoin vuosien varrella on sattunut muutaman Subarun nelivedon kanssa viskolukon hajoamisia katsastuksessa, jotka on lopulta katsastustoimipiste joutunut korvaamaan.
Audin (poislukien A3 haldex)välitasauspyörästö on kuitenkin torsen, joka kestää pyörintänopeuseroja vallan mainiosti.
Välitasauspyörästön tehtävänähän on juurikin _mahdollistaa_ pyörintänopeuserot akseleiden välillä. Muutenhan sitä ei tarvittaisi ollenkaan. - Perjantaina
bonnie1 kirjoitti:
Jep jep, minäkin kävin eilen katsastuksessa a4 quattron kanssa, leiman sain, mutta jarrutesti tehtiin pihalla 5-10cm paksussa lumessa. Hyrylän kats.aseman inssi väitti ettei ko. autoa voi ajaa jarrudynossa jatkuvan nelivedon vuoksi. Onkohan konttoreiden välillä eroja käytännöissä?
..katsastin Passatin 4-motionin ens kertaa ja ohi ajettiin jarrudynosta ,pihalla vain kokeiltiin.
- Anonyymi
Olen käynyt kolme kertaa katsastuksessa Audi Q3:lla. Kaksi kertaa ajettiin nopeasti dynamometristä läpi. Kolmannella kerralla ajettiin dynamometriin ja kaikki sujui hyvin. Eri toimipaikoissa toimitaan eri tavalla. JP.
- Anonyymi
Bemarit ei kestä
https://www.ksml.fi/paikalliset/6297053 - Anonyymi
Sinä et ymmärrä autoista yhtään mitään
- Anonyymi
Kenelle tämä on osoitettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265651- 883784
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313593475- 2242890
- 612757
- 522685
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322510- 1532410
- 311995
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211716