Tervehdys, osaako kukaan kertoa voiko quatron ajaa dynamometrille, ohjekirja kertoo vain ettei saa hinata toiset pyörät ylhäällä..
Quatro&dynamometri
12
1543
Vastaukset
- dynamometristä
Tälle voi:
http://www.rototest.com/dynamometer/dyno.php?Visitor=2&DN=2- pietro
Minun a4 q -00 ajettiin jarrudynamometriin oulun konttorilla.En viitsinyt kysyä kestääkö,kaippa ammattimiehet tietävät!!
- audistinisti
Et kertonut että oletko ajamassa autoasi tehonmittaukseen vai jarrutestiin? Yhtä kaikki, voit ajaa autosi molempiin, toki tehonmittaukseen vaaditaan neliveto-dyno. Katsastuksessa auto ajetaan normaalisti jarrutestissä akseli kerrallaan, eikä se aiheuta mitään vaaraa voimansiirrolle sen hitaan pyörimisnopeuden takia.
- A6 2.4Q A
Katsastus kyseessä, kiitoksia tiedoista!
- bonnie1
Jep jep, minäkin kävin eilen katsastuksessa a4 quattron kanssa, leiman sain, mutta jarrutesti tehtiin pihalla 5-10cm paksussa lumessa. Hyrylän kats.aseman inssi väitti ettei ko. autoa voi ajaa jarrudynossa jatkuvan nelivedon vuoksi. Onkohan konttoreiden välillä eroja käytännöissä?
- A6 2.4Q A
bonnie1 kirjoitti:
Jep jep, minäkin kävin eilen katsastuksessa a4 quattron kanssa, leiman sain, mutta jarrutesti tehtiin pihalla 5-10cm paksussa lumessa. Hyrylän kats.aseman inssi väitti ettei ko. autoa voi ajaa jarrudynossa jatkuvan nelivedon vuoksi. Onkohan konttoreiden välillä eroja käytännöissä?
Käytin leimalla, ei ajanut dynamometrille, tuumas et parempi ajaa ohi... Leima tuli jarrut testattiin pihalla.
- audistinisti
bonnie1 kirjoitti:
Jep jep, minäkin kävin eilen katsastuksessa a4 quattron kanssa, leiman sain, mutta jarrutesti tehtiin pihalla 5-10cm paksussa lumessa. Hyrylän kats.aseman inssi väitti ettei ko. autoa voi ajaa jarrudynossa jatkuvan nelivedon vuoksi. Onkohan konttoreiden välillä eroja käytännöissä?
saa monet konttorit vähän varpailleen noiden nelivetojen kanssa. Taannoin vuosien varrella on sattunut muutaman Subarun nelivedon kanssa viskolukon hajoamisia katsastuksessa, jotka on lopulta katsastustoimipiste joutunut korvaamaan.
Audin (poislukien A3 haldex)välitasauspyörästö on kuitenkin torsen, joka kestää pyörintänopeuseroja vallan mainiosti.
Välitasauspyörästön tehtävänähän on juurikin _mahdollistaa_ pyörintänopeuserot akseleiden välillä. Muutenhan sitä ei tarvittaisi ollenkaan. - Perjantaina
bonnie1 kirjoitti:
Jep jep, minäkin kävin eilen katsastuksessa a4 quattron kanssa, leiman sain, mutta jarrutesti tehtiin pihalla 5-10cm paksussa lumessa. Hyrylän kats.aseman inssi väitti ettei ko. autoa voi ajaa jarrudynossa jatkuvan nelivedon vuoksi. Onkohan konttoreiden välillä eroja käytännöissä?
..katsastin Passatin 4-motionin ens kertaa ja ohi ajettiin jarrudynosta ,pihalla vain kokeiltiin.
- Anonyymi
Olen käynyt kolme kertaa katsastuksessa Audi Q3:lla. Kaksi kertaa ajettiin nopeasti dynamometristä läpi. Kolmannella kerralla ajettiin dynamometriin ja kaikki sujui hyvin. Eri toimipaikoissa toimitaan eri tavalla. JP.
- Anonyymi
Bemarit ei kestä
https://www.ksml.fi/paikalliset/6297053 - Anonyymi
Sinä et ymmärrä autoista yhtään mitään
- Anonyymi
Kenelle tämä on osoitettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962605
Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu1012223- 841927
Hei A, osaatko
sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en441661- 111655
- 781616
- 351589
Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.
Onko kenellekään yllätys?891530Synnittömänä syntyminen
Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.1161403Mitä tämä tarkoittaa,
että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?411264