Joulupukki ja noitarumpu

NoJopas

Tuli ikävä tätä leffaa. Tuleekohan taas tänä jouluna? En muista varmaksi miten oli vuosi sitten, oisko tullut ruotsiksi?

Vai voisko tän löytää dvd:ltä...

En muista sitäkään missä elokuva on tehty. Suomessa ei ainakaan :D vaikka Mauri Kunnaksen tarina ja hahmot ovatkin. Japanissa tai euroopassa... Täytyy tutkia.

Mutta hei, kertokaa mitä tykkäätte tästä elokuvasta?

Mulle ainakin mieleinen ja rakas, hyvä suomidubbi ja nätti tarina. En usko että budjetti on ollut kauhan suuri, mutta elokuva on silti kaikin puolin onnistunut.

4

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Elokuva on tehty Unkarissa. se maksoi 3,5 miljoonaa (ilmeisesti markkaa)

http://www.uta.fi/festnews/fn97/touutis/kunnas.htm

Ja mitenksäs sattuikaan! Leffa ilmestyy DVD:llä HUOMENNA! En ole varma onko kyse ensimmäisestä dvd-julkaisusta vai onko menossa jo "toinen painos"

• L.N.

Joulupukki ja noitarumpu..tuostahan on tullut jo Kakkosen jouluperinnettä, ja mikä ettei: hyvä, hauska ja joulun tunnelmaa säteilevä leffahan tuo on jopa aikuiseenkin makuun.
      Tämä on myös niitä aniharvoja leffoja joihin suomidubbaus sopii kuin nenä päähän, johtuen tietysti siitä että juttu perustuu suomalaiseen aiheeseen.
      Tietääkseni JP:n originaaliäänet tehtiin Unkarissa(niinkuin leffakin), ja on kuulemma todella surkeatasoinen verrattuna suomiääniin, eli kerrankin näin päin:), löytyy DVD:ltä.

• Anonyymi

Miksiköhän taustamusaan oli lisätty ZZ Top-partaisia punatulkkuja ja vielä apinakin?

• Anonyymi

Viime hetkeen saakka on kaikki hajallaan, mutta lahja jokainen valmistuu ajallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4638
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3722
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2950
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2446
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe