Herranjestas sentään

AQUAMIEHET

Mitä päässänne liikkuu?

Eilen hauska ja ihana... lämmin, innostunut, suunnitteleva...jne.

Tänään vaisu, töitä... miettii kuulema asioita... Onko tää ihan normaalia teille? Ailahtelevaisia, oikukkaita...analyyttisiä?

Muutatteko mielenne yhdessä yössä?

16

2461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä.......

      Tuo on jokapäiväistä minulle, ja sen takia tiedän että yhtään saman laista päivää ei tule peräkkäin minulle. Kun alan miettimään jotain niin siinä saattaa mennä helposti useampi tunti ja silloin minuun ei saa kontaktia vaikka toinen olisi vieressä. Mutta sitten toisaalta jos se liittyy johonkin suunnitelmaan mitä tekee toiselle tai yllätys ym.. Niin silloin vielä vähemmän olen yhteydessä, en halua paljastaa mitään kenellekään jotta yllätys olisi täydellinen. Minunkin päivä tänään on ollut yhtä juoksua ja hetken päästä täysin pysähdyksissä kun on alkanut miettimään jotain...

    • vesimies(N)

      Niin välillä tulee kyllä päiviä jolloin ajatukseni seilaavat kaukana jossain. Ja ihmiset jotka häiritsevät ajatuksenijuoksua, töksäyttelen turhan usein pahastikin takaisin, vaikka tarkoitankin vain, "Antaisitko olla hetken rauhassa?"
      Voit silti olla huoletta siitä, ettei mieli muutu yhdessä yössä eikä sen tähden kun on hiljainen päivä, itse ainakin pidän kiinni siitä mitä on sovittu!:) Ehkä meillä veskareilla on jo huomenna parempi päivä...

      • Vesinainen'81

        Hihi... Ihan tutulta kuulostaa... Vaikka nainen olenkin, niin olihan se pakko kertoa mielipide tähän... Joskus vaan se vetämätön olo iskee, eikä siitä pääse eroon tahdon voimalla... (tai sitten ei osaa semmosta tahtoa...)


    • ei ymmärrä

      Just samaa minäkin olen ihmetellyt, veit ihan sanat mun suusta ;)Miten voi olla niin vaikea tapaus vesimies mies???

      • Jouskari beibe

        sama juttu....miten vesimies mies voi olla tuollanen,sitä ei vaan tajuu....


      • jousimiestä, joka
        Jouskari beibe kirjoitti:

        sama juttu....miten vesimies mies voi olla tuollanen,sitä ei vaan tajuu....

        viilaa pilkkua, muuten menis ihan yes. Kumpikin tykätään matkustella ja omat/yhteiset ystäväpiirit, mutta se jauhaminen yhdestäsamasta, hermo menee.


    • CaroLuna

      Niin ne mielialat vaihtuu, muttei mielipiteet tai sopimukset.

    • vesimieheltä täysin

      Vesimiehet en täysin olisi samaa mieltä . Uskoisin että monen muunkin merkin kohdalle sopisi tämä kirjoitus .
      Jaksaako kukaan , jaksatteko itse olla joka päivä iloisella ja hauskalla tuulella , innostunut ... ?
      Vesimies , ehkä poikkeuksiakin on mutta jos mieli muutuu yhdessä yössä ei oikein sovi vesimieheen . Tai hänellä on muutokseen peruste , ilman sitä tuskin muuttaa . Aika päätäväisiä he on .
      Oikukas , jokainen meistä syyllistyy varmaan siihen , tietyissä merkeissä se korostuu mutta ei vesimiehissä .

    • sentään

      Mieliala vaihtelee, ei mieli. Kukaan ei ole joka päivä samanlainen, paitsi jos on koomassa.

      Ja tulit juuri muuten kuvailleeksi koko maailman naisväestön ;)

      • Heh

        niinpä taisin... ;)


      • jokaisella vesimies ei poik...

        Mielialat vaihtellee jokaisella eikä todella se koske yksistään vesimiehiä ... vaan kaikkia .
        Tuskin kukan jaksaa olla aina yhtä iloinen , pirteä päivästä toiseen .
        En toden totta itsekkään .


      • mielitila

        Kyllä se veskarilla on mieli, joka vaihtelee. Joskus ja hyvin usein vesimiehen käytös on vailla minkäänlaista johdonmukaisuutta. Mieliala toki myös vaihtelee, mutta veskarilla nimenomaan mieli.


      • vaihtelee vesimiehillä
        mielitila kirjoitti:

        Kyllä se veskarilla on mieli, joka vaihtelee. Joskus ja hyvin usein vesimiehen käytös on vailla minkäänlaista johdonmukaisuutta. Mieliala toki myös vaihtelee, mutta veskarilla nimenomaan mieli.

        Jokaisell niin vesimiehillä kuin muillakin merkeillä mielentila vaihtelee , eikö ? Vesimies on johdonmukainen , etukäteen organisoiva ihminen useissa asioissa . Pohtii , miettii ja sitten toteuttaa .


    • erityistä

      näissä vesimiehissä on... Viikonloppuisin niin iloisia ja avoimia...mutta kun arki koittaa, haluavat sulkeutua omaan loossiinsa, eikä mitään kuulu. Mut en kyllä ota nyt sitten minäkään yhteyttä...grr...

      • vesimiehissä...grr...

        Oletko miettinyt molempien osapuolten kannalta , näkökulmasta asioita .
        Arki on arki jokaiselle niin vesimiehillekkin , viikonloppuna voi hengähtää jos työ on sen luontoinen . Se myös kuinka paljon työ veroittaa voimia , varmaan meillä itse kelläkin . Mutta ei vesimies nyt täydellisesti sulkeudu , jossain täytyy olla jotain , tai sanoisinko ei ole vesimiehelle sopivaa käytöstä .


      • kiukultasi kerkeet

        soitat ekana veskarille, että mites ois, weekendinä... Täytyyhän sitä ny latautua, että jaksaa sitä tilitystä (muilta) ja ilonpitoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe