Koiralle vaatteita

mistänetistä

Mistä netistä löytää muodikkaita vaatteita koirille? Esim. maastokuvioisia karvakaulus takkeja jne...
Olen löytänyt tällaiset sivut: www.yappyfashion.fi
Mutta onko lisää?

21

4204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahhaha

      Eikö koirallasi ole jo turkki?

      • karvoja

        Muahahaahaa,
        koirani on kiinanharjakoira joten ei ole turkkia, karvoja päässä ja hännässä.
        Että muahahaahaa vaan. Hah!


      • on tosi allottava
        karvoja kirjoitti:

        Muahahaahaa,
        koirani on kiinanharjakoira joten ei ole turkkia, karvoja päässä ja hännässä.
        Että muahahaahaa vaan. Hah!

        sanonta ja kertoo ihmisen iäksi hmm. noin 15v.


    • :))

      Itse olen huutanut aika paljon vaatteita meidän pikku herralle huutonetistä(ja vielä suht.edullisesti) eli www.huuto.net
      jotakin on myös www.lemmikkitassu.fi, www.petpark.fi ja www.koiramaa.fi

      Lämmintä talven odotusta teille :))

    • ¤R¤

      no katso vaikka googlesta itsekin olen etsinyt ja kyllä se tulosta on tuottanut ja koirat.comin kautta linkeistä

    • ]kata

      http://www.webbisivu.com/Lilon-Vaatekaappi
      tuossa on minun omat kotisivuni jossa on itse tehtyjä koiranvaatteita!!! teen vaatteita tilaustyönä jos kiinnostaa!! lähetä sähköpostia jos olet kiinnostunut!! hinnat tulevat materiaali kustannuksen mukaan

    • MollaMaijaliina

      Heippa!

      Käykääpä tsekkaa osoitteesta

      http://lola.blogit.fi

      Siellä tämä Lola Pähkinä suunnittelee ja tekee koirille uniikkeja vaatteita, tosi tyylikkäitä ja laadukkaita kotimaisista materiaaleista. Oon itse tilannut monta neuletta ja ollut tosi tyytyväinen. Näissä vaatteissa on nimittäin tyyliä, asennetta ja persoonaa. Muutenkin tuosta blogista löytyy elämäniloa ja hymyä huuleen! Suosittelen!

      • turreTurre

        Jepulis! Mä olen samaa mieltä MollaMaijaLiinan kanssa tuosta Lola Pähkinästä. Tosi hyvä tyylisilmä ja iloinen luonne. Meidän turreille on tehnyt toppatakkia ja puseroita ja nimikirjailut kans! Tosi ihania. Mut toi blogi ei enää oo; sähköpostilla oon sit ollu yhteydessä.


    • En tiedä mitä tehdä.

      En ymmärrä miten ihmiset voivat pukea koiriaan ja kissojaan asuihin, jotka eläin tuntee kuristavaksi ja kamaliksi. Aina kun näen eläimen vaatteet yllään, tulee kuvottava ja säälivä ajatus mieleeni. KOIRAN ULKONÄÖLLÄ EI SAA LEIKKIÄ!

    • K y l m ä

      No niitä koiriakin voi joutua pukemaan ihan muustakin syystä kuin ulkonäön takia...Idiootit

      • Eläinrakas...

        Suomeen saisi tuoda ainoastaan sellaisia koiria, jotka pärjäävät Suomen luonnossa omalla turkillaan. Ei koirat halua pitää vaatteita vaan tuntevat olonsa epämukavaksi.
        Kokeilin kissalleni vaatteita ja se repi heti vaatteet pois, joten en ole sitten kokeilutkaan laittaa vaatteita.


      • allinaar
        Eläinrakas... kirjoitti:

        Suomeen saisi tuoda ainoastaan sellaisia koiria, jotka pärjäävät Suomen luonnossa omalla turkillaan. Ei koirat halua pitää vaatteita vaan tuntevat olonsa epämukavaksi.
        Kokeilin kissalleni vaatteita ja se repi heti vaatteet pois, joten en ole sitten kokeilutkaan laittaa vaatteita.

        No se onki kissa! Ei mun tulis mieleenkään pukee mun kissalle vaatteita.


    • =)=)

      Mä puen ainakin oman kääkkäni vaan pakkasasteiden takia, en näön. Toki takin ulkonäkö on vaan plussaa siinä vaiheessa =)
      Mutta juu tässä pari linkkiä:

      http://www.diivadog.fi/

      http://doggystyle.fi/

      Siellä =) Ihme ettei kukaan ole vielä noita luetellut...=D

    • persikkainen

      www.beanetpahkina.com ja www.facebook.com/bean.pahkina sieltä löytyy ne uniikit kuteet, koirasi omalla nimellä kirjailtuna ja mittatilaustyönä. Ja teemaneuleita, kuten pörriäisiä, possuja, perhosia, tiikereitä... ihania, laadukkaita ja kotimaisia!

    • maijameija

      www.luxurydogclothes.fi

    • allinaar

      Mun koirani rakastaa vaatteita, oikeen tulee häntää heiluttaen mun luo, kun näytän vaatetta sille.

    • kiinis

      www.somemore.fi

    • luomuhurtta

      jopa arktinen koira voi tarvita toppatakkia, jos esim ihosairaus vie karvat tai sydän ei toimi täysillä ja turkki heikkenee yms.
      Muodista viis, olen tuunannut kirpparin ihmisvaatteista koiralle sopivan toppatakin autossa istumiseen (pakettiauton takakontti) ja villapaidan kävelyille. Nyt olisi hakussa housut kun Hurtan haalari ei oikein sovi. Yks malli liian pieni, toinen tolkuttoman suuri Seropissa nää ongelmat, kun koiran mitat ovat ihan omansa eikä minkään rodun mukaiset

      • Eläinrakas myös

        Masentuvatko koirat, kun koirat puetaan? Onko tehty tutkimuksia??Itse en hankkisi sellaista koiraa, mikä ei pysty olemaan Suomen luonnossa itsenään vaan täytyy pukea vaatteet päälle. Onko se koiran elämää?


      • luomuhuirtta
        Eläinrakas myös kirjoitti:

        Masentuvatko koirat, kun koirat puetaan? Onko tehty tutkimuksia??Itse en hankkisi sellaista koiraa, mikä ei pysty olemaan Suomen luonnossa itsenään vaan täytyy pukea vaatteet päälle. Onko se koiran elämää?

        onko se kivaa elämää, että tärisee ja tutisee viluissaan. Koirat tottuvat pukemiseen helposti, kunhan vaate on sopiva, ei kiristä, hankaa tai estä liikkeitä.
        Sen näkee siitä, ku näyttää koiralle vaatetta, Se joko menee karkuun, vetää häntää koipien väliin tai tulee innolla työntämään päätään takkiin ja nostelee tassujaan hihoihin . Meillä näin. Hurtta haalari, ei kiitos ja karkuun. Mantteli, murjotusta. Villapaita, tullaan vauhdilla pukemaan ja toppatakki, joka tietää automatkaa, saa osakseen oikein tunkua ja touhotusta.


      • Eläimiä
        luomuhuirtta kirjoitti:

        onko se kivaa elämää, että tärisee ja tutisee viluissaan. Koirat tottuvat pukemiseen helposti, kunhan vaate on sopiva, ei kiristä, hankaa tai estä liikkeitä.
        Sen näkee siitä, ku näyttää koiralle vaatetta, Se joko menee karkuun, vetää häntää koipien väliin tai tulee innolla työntämään päätään takkiin ja nostelee tassujaan hihoihin . Meillä näin. Hurtta haalari, ei kiitos ja karkuun. Mantteli, murjotusta. Villapaita, tullaan vauhdilla pukemaan ja toppatakki, joka tietää automatkaa, saa osakseen oikein tunkua ja touhotusta.

        Meidän koirat pärjäävät ulkona ilman vaatteita. Hauskaakin niillä on, vaikka ovat vanhahkoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe