Ihanaa oli huomata, että on vielä olemassa ihmisiä, jotka välittävät asioista ja joiden seurassa viihdyn. Ihanaa on myös merkitykselliset katseet kahvilassa ja kadulla. Haluan rakastaa ihmisiä, mutta sinä olet silti vieläkin mielessäni.Odotan, että vielä kohdataan.
Hyvää tahtoa kaikille!
Tänään olin onnellinen
vaikka elämäni näennäisesti...
1
639
Vastaukset
- Tuulia.
Olin onnellinen herätessäni. Tunsin monen vuoden jälkeen suurta iloa ja onnea, rauhaa itsessäni. Mutta hän, hän pilasi päiväni näyttämällä kuinka vähän kanssani vietetty aika merkitsee. Ja hän oli se joka maalasi kuvan ikuisesta rakkaudesta. En minä joka olin varovainen. Nyt sydäntä särkee. Miksi edes olen hänen kanssaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622