Mä nyt perustin tälle oman topicin kun sitä tossa Levari keskustelussa toivottiin. Musta Järkkärit on paras uus bändi mihin oon törmännyt varmaan yli vuoteen mun edellisten NGT ja UK ihastusten jälkeen =0)
Järjestyshäiriö
11
1276
Vastaukset
- Kerttuli91
Hyvä idea Järkkärit o huippu! mä näin ne viime kesänä ekaa kertaa rollorokissa ja tulee kesä mielee kun ajattelenkin sitä
- Santtu
Mä oon nähnyt Järjestyshäiriön Apulannan lämppärinä joskus vuosia sitten, mut silloin ei vielä vakuuttanut. Varmaan on tietty meno noista ajoista parantunut.
- sontaa
hankkikaa elämä! Ostakaa dire straitsia ja kasvakaa aikuisiks!
- Siirityttö
sontaa kirjoitti:
hankkikaa elämä! Ostakaa dire straitsia ja kasvakaa aikuisiks!
Älkääkä peskö hiuksia ja istukaa pullonpohjalasit päässä rokkibaarissa hikisessä nörttiseurueessa roolipelikortit taskussa =D Ei pahalla mut tommonen meno tolee dire straitsissa mielee. lol
- Lovechild92
Innolla odotan kyllä bändin uutta levyä. Soundissa oli saanut kyllä vähän ryöpytystä mut diggasin ainakin ite paljon ekasta levystä jonka hankin vasta kesällä. Mitkä teistä on Järjestyshäiriön parhaat biisit? Musta ehkä
1. Lähiön lapset
2. Mun radio
3. Pidä huivista kii- Ville80
Järjestyshäiriö potkii ihan törkeesti! vanhempi levy ihan ok. ei iha omaan makuun. Myspacessa tota uutta kamaa kuultavana, suosittelen!!!
- Miia_
Sattuks kukaan kattoo eilen musiikkitv:ta kun siellä näytettiin Järjestyshäiriön uus video? Vähänkö tykkäsin, kukahan se oli se tyttö siinä?
- A2Hgansta
Mä satuin näkemään. Tytöstä en tiedä mutta video oli kyllä hienon näkönen. Siinähän ne soitti jossain metsässä ja tyttö uhkaili moottorisahalla. Moottorisaha on aina plussaa! Mikä teistä on järkkäreiden paras biisi?
- Juoppohanuristi
A2Hgansta kirjoitti:
Mä satuin näkemään. Tytöstä en tiedä mutta video oli kyllä hienon näkönen. Siinähän ne soitti jossain metsässä ja tyttö uhkaili moottorisahalla. Moottorisaha on aina plussaa! Mikä teistä on järkkäreiden paras biisi?
Musta Järkkäreiden parhaita biisejä on Lähiön lapset, Mun radio, Sisko ja Liikaa sait. En oo kyllä ehtinyt tarpeeks kuulla tota uutta levyä. Jotain ihan hyvii maistiaisia löysin www.myspace.com/jarjestyshairio
- Suvijee
Juoppohanuristi kirjoitti:
Musta Järkkäreiden parhaita biisejä on Lähiön lapset, Mun radio, Sisko ja Liikaa sait. En oo kyllä ehtinyt tarpeeks kuulla tota uutta levyä. Jotain ihan hyvii maistiaisia löysin www.myspace.com/jarjestyshairio
Musta Hiljalleen kaadutaan on paras!
- järkkärifani
tyttö oli juhon ex-tyttöystävä minna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693175
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461784Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591644- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361458Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811329The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095