Mä nyt perustin tälle oman topicin kun sitä tossa Levari keskustelussa toivottiin. Musta Järkkärit on paras uus bändi mihin oon törmännyt varmaan yli vuoteen mun edellisten NGT ja UK ihastusten jälkeen =0)
Järjestyshäiriö
11
1258
Vastaukset
- Kerttuli91
Hyvä idea Järkkärit o huippu! mä näin ne viime kesänä ekaa kertaa rollorokissa ja tulee kesä mielee kun ajattelenkin sitä
- Santtu
Mä oon nähnyt Järjestyshäiriön Apulannan lämppärinä joskus vuosia sitten, mut silloin ei vielä vakuuttanut. Varmaan on tietty meno noista ajoista parantunut.
- sontaa
hankkikaa elämä! Ostakaa dire straitsia ja kasvakaa aikuisiks!
- Siirityttö
sontaa kirjoitti:
hankkikaa elämä! Ostakaa dire straitsia ja kasvakaa aikuisiks!
Älkääkä peskö hiuksia ja istukaa pullonpohjalasit päässä rokkibaarissa hikisessä nörttiseurueessa roolipelikortit taskussa =D Ei pahalla mut tommonen meno tolee dire straitsissa mielee. lol
- Lovechild92
Innolla odotan kyllä bändin uutta levyä. Soundissa oli saanut kyllä vähän ryöpytystä mut diggasin ainakin ite paljon ekasta levystä jonka hankin vasta kesällä. Mitkä teistä on Järjestyshäiriön parhaat biisit? Musta ehkä
1. Lähiön lapset
2. Mun radio
3. Pidä huivista kii- Ville80
Järjestyshäiriö potkii ihan törkeesti! vanhempi levy ihan ok. ei iha omaan makuun. Myspacessa tota uutta kamaa kuultavana, suosittelen!!!
- Miia_
Sattuks kukaan kattoo eilen musiikkitv:ta kun siellä näytettiin Järjestyshäiriön uus video? Vähänkö tykkäsin, kukahan se oli se tyttö siinä?
- A2Hgansta
Mä satuin näkemään. Tytöstä en tiedä mutta video oli kyllä hienon näkönen. Siinähän ne soitti jossain metsässä ja tyttö uhkaili moottorisahalla. Moottorisaha on aina plussaa! Mikä teistä on järkkäreiden paras biisi?
- Juoppohanuristi
A2Hgansta kirjoitti:
Mä satuin näkemään. Tytöstä en tiedä mutta video oli kyllä hienon näkönen. Siinähän ne soitti jossain metsässä ja tyttö uhkaili moottorisahalla. Moottorisaha on aina plussaa! Mikä teistä on järkkäreiden paras biisi?
Musta Järkkäreiden parhaita biisejä on Lähiön lapset, Mun radio, Sisko ja Liikaa sait. En oo kyllä ehtinyt tarpeeks kuulla tota uutta levyä. Jotain ihan hyvii maistiaisia löysin www.myspace.com/jarjestyshairio
- Suvijee
Juoppohanuristi kirjoitti:
Musta Järkkäreiden parhaita biisejä on Lähiön lapset, Mun radio, Sisko ja Liikaa sait. En oo kyllä ehtinyt tarpeeks kuulla tota uutta levyä. Jotain ihan hyvii maistiaisia löysin www.myspace.com/jarjestyshairio
Musta Hiljalleen kaadutaan on paras!
- järkkärifani
tyttö oli juhon ex-tyttöystävä minna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788