jousimies(n) & skorpioni (m)

Nimetön

Onko muilla kokemuksia et onko näillä kahdella merkillä yhtä hankalaa selvittää asioita? meillä niin että koko ajan sellainen pieni taistelu meneillään ku kumpikaan ei pysty antamaan periksi ja joustaminen puolin ja toisin vaikeaa?
ja riitatilanteissa skorpioni mies muuttúu todella kylmäksi ja tunteettomaksi ja jouskari nainen loukkaantuu herkästi ja yrittää selvittää asiat ku tunteet herkempiä..?

11

2105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      eikö rakkaus ole avioliitossa tärkeämpää kuin
      taivaalle tuijottaminen

    • samat horoskoopit

      Meillä se johti perheväkivaltaan ja 6 vuotta avioeron jälkeen en millään meinaa päästä skorppioonin "omistus"otteesta irti. Skorpiooni tuntuu olevan äärettömän mustasukkainen ja omistushaluinen parisuhteen päättymisen jälkeenkin.

      • jousimiesnainen81

        Minulla on elämässä ollut kaksi rakkautta; ensirakkaus joka kesti lapsuudesta aikusuuteen ja aviomies, jonka kanssa olin 4 vuotta. Molemmat skorpioneja. Sanoisin, että todella huono yhdistelmä - skorpioni on tulinen kuin mikä - mustasukkainen - kaunis - kiinnostava - älykäs - mysteerinen. Vaikka rakkaus kestää, oli suhdetta mahdotonta jatkaa. Seksi sujuu - intohimo.


    • Schütze

      Tuttua.. olen ollut 14 v naimisissa skorpionimiehen kanssa, ja mitä kirjoitit, on aivan kuin meillä. Toisaalta, jos jaksaa joka päivä käväistä myrskyn silmässä, eipä ole kahta samanlaista päivää, ja onhan niillä skorppareilla puolensa.. ;)

    • juu u

      ihan sama juttu.olen itkenyt monesti skopu ystäväni takia.
      pikku riitaa on koko ajan.ei toimi.emme silti osaa
      lopettaakaan.kamalaa.

    • viiskymppinennuorimuori

      heippa vaan!Itse olen jousimiesnainen ja en tule hetkeäkään toimeen skorpioonien kanssa,heillä on piikki pystyssä heti!Voisi melkein sanoa että ovat itseään niin täynnä,että pahaa tekee kuunnella ja katsella.Vältän heidän seuraansa.Yleensä tiedustelen jo jutustelun alkumetreillä horoskooppimerkkiä,säästyy aikaa heh!Tunnen sekä mies-ja naisskorppareita ja en tule toimeen heidän kanssa.Olin kihloissa jousimiehen kanssa,hyvä merkki,myös vesimiehet sopii jousimiehille,leijona menettelee ehkä liian omapäinen luonne meille,ravut kavereina jees,härät on ihan ok,oinas liian masentavaa seuraa liian pessimistisiä jousimiehelle,neitsyet liian konservatiivisia ja hitaita jouskarin kyytiin.Tämä kaik itse koettua.Vesimies ykkönen,leijonat seksyjä,härässä luonnetta,jousimiesten kesken kovasti riittää säpinää elämässä.Onkohan sekava vastaus,no olen raukka kaksinkertainen jousimies!Ja sinkkukin viel=)

      • ....................

        Oli suhde skorppariin (itse jousimies) eikä toiminut, jatkuvasti napit vastakkain!


      • T__

        itselläni on kaksi oinas kaveria ja ovat muuta kuin masentavaa seuraa :) itse en kyllä ole niinkään tyypillinen jousimies.


      • Perhonen
        T__ kirjoitti:

        itselläni on kaksi oinas kaveria ja ovat muuta kuin masentavaa seuraa :) itse en kyllä ole niinkään tyypillinen jousimies.

        Itselläni kyllä ihan eri näkemys kuin edellä. Meillä ajatukset meni tosi hyvin yksiin ja oltiin sielun kumppanit...Kaikki oli enemmän kun intohimoista...On varmasti myös paljon kiinni arvoista, perhetaustoista yms. Oma isäni on skorpioni, ni ehkä tulen sit vain toimeen erityisesti skorpionien kans..mene ja tiedä?


    • jmn

      juu,nää tähtimerkit ei toimi!ei ainakaan omassa edesmenneessä suhteessani.just kuten sanoit, meilläkin meni tappelut niin että toinen loukkasi sanoilla ja minä mökötin....skorpparimies osas olla tosi v.mäinen.

      • nainen J

        joo, tää on tosi huono yhdistelmä. skorppari miehen kanssa saa vähän väliä kinata ja tapella. kokemusta 6v. kahden skorpparin kanssa. se ei vaan pitemmän päälle tuu toimimaan. jousimiesnainen tarvitsee menevämmän ja seurallisemman miehen ettei kyllästy suhteessa. näin on =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe