Eli haluan kovasti oppia puhaltamaan noita savurenkaita tupakoidessani. Antakaas kunnon ohjeistusta! Ei meinaa tulla mitään siitä :D välillä saan ehkä sattumalta jotain renkaan näköistä mutta varmaan vahingossa. Voiko kaikki teoriassa oppia sen vai vaikuttaako anatomia, että kaikki eivät vain tule sitä oppimaan? Vai onko koko homma siis opeteltavissa?
Savurenkaita!
25
22554
Vastaukset
- lopeta....
se röökin poltto.
- mush
Kakara ?
- savurengasmies
Olisin itsekkin kiinnostun oppimaan kyseisen taidon. Näyttää sikamakeelta aina kun joku puhaltelee renkaita. Ja ei, en ole 15v vaan 31v.
- ei nimimerkkiä
Ite opin puhaltamaan savu renkaita joskus aikoinaan kovan harjoittelun avulla ja kovalla tahdolla halu oppia tekemään niitä.
Tässä on yksi hyvä vinkki alkuun: harjoittele aluksi näin et vedätkin vaan savut poskeen eikä henkeen, ja sitten kun suu on täynnä savua, niin laitat huule pyöreäksi ja sit et tavallaan puhalla ulos niitä vaan henkäset silleen kevyesti pyöräyttämällä huuliasi silleen jännästi pitämällä ne kuitekin kokonaan samassa asennossa. Niitä renkaitahan ei tavallaan puhalleta ulos, vaan ne tulevat huulia liikuttamalla.
Vähän vaikea selittää, mutta kyllä sen oppii samalla tavalla kuin sätkän kääntämisenkin käsin. ;) Harjoittelua, harjoittelua.
Kerrotko tajusitko mitään näistä ohjeista :).- renkuttelija
Niitä savurenkaitahan ei tosiaan puhalleta ulos, vaan ne täytyy "työntää" ulos suusta. Yksi tapa oppia tuo tekniikka on ainakin niin, että kun on päästänyt pikkasen savua pois keuhkoista, niin liikuttaa huuliaan kuin sanoisi "hevonen". Tuon "vo":n ääntämisen aikana suu on asennossa, jossa savurenkaiden muodostuminen mahdollistuu.
- mush
Tajusin kyl jotain ^^ täytyy harjotella ni ehkä sitä joskus oppii tekee niitä :D
- hommaa
mush kirjoitti:
Tajusin kyl jotain ^^ täytyy harjotella ni ehkä sitä joskus oppii tekee niitä :D
eikös tollane oo kakaroiden hommaa ite opin tekemää rinkuloita joskus 9-vuotiaana
- Sari...
mush kirjoitti:
Toi ei luultavasti kyllä tuulisena päivänä oikeen onnistu ulkona. =)
- chainsmoker55
Sari... kirjoitti:
Toi ei luultavasti kyllä tuulisena päivänä oikeen onnistu ulkona. =)
ei ei ei, se rinkula lähtee leukaa loksauttamalla! avaat suusi aika auki ja jännität leukaa ja laitat hitaasti kiinni jolloin se loksahtaa, ja sitten myös huulen asento ois hyvä tuo "voo":ta sanoessa oleva. kyllä ne rinkulat lähtee tuulessakin, ainakin vähän aikaa pysyy minulla kun loksauten niin kovaa. :D
opin itse tekemään rinkulat parissa päivässä - Anonyymi
kiitos avusta opin heti
- dkgsoöl
ihanaa haluun oppii rinkuloita i!
- cancer fun
Pian puhallatte syöpärenkaita.
- Sekä että
Itsellä onnistuu tollei pikkuisen hönkäsemällä ja leukoja loksauttamalla mutta helpommin onnistuu hönkäsemällä... mutta se taitaa olla henkilökohtaista että kummalla onnistuu paremmin... en tiedä... mutta harjoittelemaan vaan ni kyllä se siitä onnistuu... itse harjoitellut sen yhden tupakka-askin verran ja hienosti tulee renkaita.
- hei..
mulla onnistuu ku teen ne sillee jännästi kurkusta
ja ei en ole joku 13-vuotias kakara vaan 28-vuotias nainen - suckmynorthstate
meikäläinen oppi sen melkei heti, yks tupakka meni turatessa mut toisen puolessa välissä homma suju ku ammattilaisella :)
- pete18362
Itse teen ne siten että "sanon" boot ilman ääntä . harjoittelin vesipiipulla
- 05822
se onnistuu kun jännität peniksen karvattomana katon perukoille
- juu8765
juu
- peniscarwhat
Täytyypä kokeilla, 05822.
- """""
suomi24 laatu jutut XD
- Wanhah_Vaari_vm30
Hui, mitä juttuja! Mummukkani pyörtyi näitä lukiessaan ja luulin jo, että Eilukkaiseni oli erehtynyt K-18-sivustolle! Vielä mitä, pahempaahan oli! Suomi24 on härski, eikä näissä jutuissa ole laatuva laisinkaan!
- itse teen näin
Nehän onnistuu sillä että avaa suun voo asentoon ja puhaltaa hieman
- nakset
renkaathan onnistuvat kun puhaltelet niitä savuja sillä vitun voolla
- Anonyymi
Lapsellista ja idioottimaista touhua riippuvaisilta ihmisiltä.
- Anonyymi
Tässä tulevat ohjeet
-teet ensin kunnon röökin ilman filtteriä, sytytät ja saat vahvaa mustaa savua keuhkot täyteen imaistuna useaan kertaan
-sitten tasaiseen lasket suutasi huuliasi pyoristämällä lasket savua ulos suustasi mustana pilvenä, panet suusi suppuun ja puhallat pilven keskelle suohkun ilmaa, näin syntyy rengas ja toistat saman niin kauan, kun mustaa savua keukoissasi rittää renkaiden muodostumiseen.
-näin saat komeita renkaita pitkän rivin ilmaan leijumaan itsestäsi poispäin, jotka vähitellen alkavat suureta ja lopuksi haihtuvat pois, kuin pieru Saharaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa922050- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391290
- 791110