Lähtisitkö

Balille

jos sinne saisi valmiin pakettimatkan suomalaisin oppaineen paivineen,matkan hinta samoissa kuin Thaimaan matkailu? Bali on taynnä harraste mahdollisuuksia golfauksesta vesiurheiluun, ilmasto trooppisen kuuma n. 30 läpi vuoden. Hintataso hyvin edullinen, selkeästi Thaimaata halvempi. Lento hieman hankala, pakko tehdä kahdessa osassa esim. Kuala Lumpurin, Singaporen tai Hong Kongin kautta. Haluisitko ehkä jäädä pariksi kolmeksi päiväksi näihin kaupunkeihin, vai kestääkä takamus jatkolennon suoraan Denbasariin, Balin pääkaupunkiin. Kokonais lentoaika reilut 20 tuntia.
Pelottaako parin vuoden takaiset pommi-iskut kuitenkin niin paljon, ettei koko saarelle uskallakaan lähteä?
Bali on erittäin suosittu lomakohde maailmanlaajuisesti, Suomalaisille tuttu ehkä vaan reppumatkailijoille.
Tulossa olisi valmis pakettimatkaa, josko mahdollisia lomailijoita olisi.

Kiitos vastauksistanne!

4

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kyllä

mua vaan kiinnostais. varsinkin tälläine joka ei ole kauheasti matkustellut mutta halua olisi lähteä jonnekkin muualle kuin pelkästään teneriffalle.. hienoa jos jollakin on tuollainen idea.

• joku huijari

Mikä on firman nimi ja y-tunnus niin tarkistan
      Kuluttajavirastosta onko vakuudet kunnossa vai
      onko joku huijari asialla?

• väärin

Matkatoimisto ja kaikki asiat on ollut kunnossa jo iät ajat. Olen Balin päässä työssä ensi vuoden ja ajateltiin vaan kysäistä miten on asian laita. Suomalaisia on Balilla koko ajan, kukin tulee eri reittejä, on niinsanottuja omatoimimatkailijoita. Tarkoitus olisi laittaa hotelli pystyyn, toki saahan sinne toki tulla muitakin kuin suomalaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6168
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5637
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      57
      2663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2088
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1048
    Aihe