Lähtisitkö

Balille

jos sinne saisi valmiin pakettimatkan suomalaisin oppaineen paivineen,matkan hinta samoissa kuin Thaimaan matkailu? Bali on taynnä harraste mahdollisuuksia golfauksesta vesiurheiluun, ilmasto trooppisen kuuma n. 30 läpi vuoden. Hintataso hyvin edullinen, selkeästi Thaimaata halvempi. Lento hieman hankala, pakko tehdä kahdessa osassa esim. Kuala Lumpurin, Singaporen tai Hong Kongin kautta. Haluisitko ehkä jäädä pariksi kolmeksi päiväksi näihin kaupunkeihin, vai kestääkä takamus jatkolennon suoraan Denbasariin, Balin pääkaupunkiin. Kokonais lentoaika reilut 20 tuntia.
Pelottaako parin vuoden takaiset pommi-iskut kuitenkin niin paljon, ettei koko saarelle uskallakaan lähteä?
Bali on erittäin suosittu lomakohde maailmanlaajuisesti, Suomalaisille tuttu ehkä vaan reppumatkailijoille.
Tulossa olisi valmis pakettimatkaa, josko mahdollisia lomailijoita olisi.

Kiitos vastauksistanne!

4

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kyllä

        mua vaan kiinnostais. varsinkin tälläine joka ei ole kauheasti matkustellut mutta halua olisi lähteä jonnekkin muualle kuin pelkästään teneriffalle.. hienoa jos jollakin on tuollainen idea.


    • joku huijari

      Mikä on firman nimi ja y-tunnus niin tarkistan
      Kuluttajavirastosta onko vakuudet kunnossa vai
      onko joku huijari asialla?

      • väärin

        Matkatoimisto ja kaikki asiat on ollut kunnossa jo iät ajat. Olen Balin päässä työssä ensi vuoden ja ajateltiin vaan kysäistä miten on asian laita. Suomalaisia on Balilla koko ajan, kukin tulee eri reittejä, on niinsanottuja omatoimimatkailijoita. Tarkoitus olisi laittaa hotelli pystyyn, toki saahan sinne toki tulla muitakin kuin suomalaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe