kuollut palstako?

asdasdasde

Kuin ei ole tullut Dodge miehiltä yhtään viestiä pariinpäivään, onko kaikki Caliber omistajat jäänneet penkkaan vai mikä on?

14

1561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus on...

      Caliber kulkea porskuttaa lumessa hyvin.
      Caliberisteilla muutakin elämää kuin notkua netissä.

      • ekir

        Hyvä esimerkki caliberin toimivuudesta talvella, 26km mittarissa ja ensimmäisen hinaus huoltoon. Kerron diagnoosin jahka saadaan takaisin huollosta.


      • Otso-mies
        ekir kirjoitti:

        Hyvä esimerkki caliberin toimivuudesta talvella, 26km mittarissa ja ensimmäisen hinaus huoltoon. Kerron diagnoosin jahka saadaan takaisin huollosta.

        Muissakin samaa vikaa, ostin jokin aika sitten Toyotan Land Cruicerin,vajaa viidenkymmenen kilometrin jälkeen iski sähkövika.


      • asdasdasdas

        ihan miehekkäästihän siinä on maavaraa, kaipa sillä pärjää mökkiteillä jotenkuten


      • tööt!
        ekir kirjoitti:

        Hyvä esimerkki caliberin toimivuudesta talvella, 26km mittarissa ja ensimmäisen hinaus huoltoon. Kerron diagnoosin jahka saadaan takaisin huollosta.

        Ettei nyt olis vaan sammunut risteykseen, kun nostit kytkimen liian nopeesti ylös.. Koititko käynnistää uudelleen?


      • Jari Mäki
        tööt! kirjoitti:

        Ettei nyt olis vaan sammunut risteykseen, kun nostit kytkimen liian nopeesti ylös.. Koititko käynnistää uudelleen?

        Jopa Citikan "isolohkossakin" huomattavasti enemmän vääntöä...


    • ex-jenkki

      Ei järkevät ja hyvin toimeentulevat osta enää nykyään jenkkiautoja, kun parempiakin on tarjolla valtavan hyvät valikoimat. Eikä US-autot kiinnostakaan.
      Siksi kai jenkkien autotehtailla menee niin huonosti.

      Esim. Caliber oli peränpitäjä vertailussa.

      Yhä vähenevästä jenkkikalustosta suurin osa joudutaan laittamaan talveksi seisontaan.

      Aikansa kutakin. Kokemuksen ja viisauden (sekä varallisuuden) karttuessa minäkin luovuin jenkkiautoistani ja siirryin parempiin laatuautoihin. Suosittelen myös myöhäisherännäille, hyvä valinta.

    • CaliberSXT

      Ehkäpä Caliber kuskit ovat sen verta järkeviä, että eivät halua kirjoittaa tälläiselle trollien ja provojen täyttämälle keskustelupalstalle.

      [PROVOILU]Täällä on suurin osa ahdistuneita teinejä jotka haluavat purkaa pahaa oloaan tännem, kun täällä sen voi tehdä anonyyminä vailla kasvojen paljastumisen pelkoa. :D

      Itse olen ajanut Caliberillani reilu 13000 km ilman minkäänlaisia ongelmia. Talvikelien saavuttua tänne eteläänkin on ilo ajella autolla jossa on kunnon maavara verrattuna tavallisiin henkilöautoihin. Mun puolesta teinit saa vetää ihan niin paljon rallia joillain hikisillä teini ritsoillaan jossain hikisellä parkkiksella. Ite käyn ajelemassa hiekkakuopilla kun ei tartte miettiä että raapaseeko pohja kiinni johonkin kiveen. :D

      Ai niin mitä noihin eurooppalaisiin "laatu" autoihin tulee niin ei musta kyllä anna kovin laadukasta kuvaa merkistä saati konsernista, että pitää vaihtaa moottori vajaan 10000 km jälkeen ja vaihteisto 15000 km jälkeen. :D

      Ihan mielelläni ajan vähän "muovisemmalla" autolla jos vaihtoehtona on jatkuva korjaamolla juokseminen VAG-konsernin tuotteiden tapaan. Caliber on toinen amerikkallainen autoni. Ensimmäinen autoni oli Chrysler Neon ajoin sillä 210000 km ilman ylimääräisiä huoltotoimenpiteita. Kertaakaan auto ei jättänyt tielle, kertaakaan ei jäänyt käynistymättä kylmästä ja kaikki toimi niinkuin pitikin. Vaikka moni onkin itkenyt amerikkalaisten autojen vikaherkkyydestä niin Neonista minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. Olosuhteiden pakosta jouduin ajelemaan puolisen vuotta japanilaisella riisi kupilla, johon en muuten koskaan kerinnyt tottumaan/kotiutumaan kunnolla.

      Itse olen täysin tyytyväinen autooni enkä TODELLAKAAN etsi hyväksyntää tälläisiltä p*ska palstoilta. [/PROVOILU] :D

      • Caliber 2/07

        Heitinkin tuossa toisessa säikeessä valoautomatiikka infosta kirjoittaneelle, että mukava kun täältä löytyy vielä kuitenkin asiamiesten asiakommenttejakin!

        Infernoa odetellessa...


      • -.-

        Vuosi sitten en ois amerikkalaista autoa ostanu kirveelläkään. Nyt alla on ollu kaks kuukautta 1.8 SXT. Enkä kyllä vaihtais pois. Ja nää talviajo-ominaisuudet on yllättäny todella positiivisesti. Auto lämpiää nopeesti sisältäkin ja käyntiin hyrähtää vaivattomasti. Valoilla pärjää aivan hyvin. Ja se muovisuus..:) Mun mielestä auto on tyylikäs sisältä kaikesta siitä muovista huolimatta. Ainoa asia mistä voisin sanoa on vääntö. 1.8 kone lähtee hyvin isoilla kierroksilla mut alakierroksilla sais olla hiukka lisää vääntöä. Ekassa huollossa päivittivät boksin ja se autto jo hiukan. Luulen, että koneen ominaisuuksia kehitetään jatkossakin.


      • Dodge__man

        Annan vielä hyvän vinkin asiallisille Caliber-omistajille. Osoitteessa http://www.caliberforums.com on asiallista keskustelua ilman näitä trolleja. Sieltä löytää kaiken mahdollisen infon autosta ja saa hyvän mielen lukemalla samanhenkisten ihmisten juttuja. Myös aikamonet suomalaiset ovat löytäneet tuon palstan.

        Omalla autolla on ajettu noin viikko (2.0 L CVT SXT). Eniten on yllättänyt talvikäytös eli lämpenee nopeasti ja maavaraa löytyy. Vähän on ollut tottumista auton painoon eli täytyy ajaa vähän erilailla kuin entisellä kinderillä ;)


      • tallviautoja
        -.- kirjoitti:

        Vuosi sitten en ois amerikkalaista autoa ostanu kirveelläkään. Nyt alla on ollu kaks kuukautta 1.8 SXT. Enkä kyllä vaihtais pois. Ja nää talviajo-ominaisuudet on yllättäny todella positiivisesti. Auto lämpiää nopeesti sisältäkin ja käyntiin hyrähtää vaivattomasti. Valoilla pärjää aivan hyvin. Ja se muovisuus..:) Mun mielestä auto on tyylikäs sisältä kaikesta siitä muovista huolimatta. Ainoa asia mistä voisin sanoa on vääntö. 1.8 kone lähtee hyvin isoilla kierroksilla mut alakierroksilla sais olla hiukka lisää vääntöä. Ekassa huollossa päivittivät boksin ja se autto jo hiukan. Luulen, että koneen ominaisuuksia kehitetään jatkossakin.

        Jenkit tekee ilmeisesti ihan asiallisia talviautoja. Itsellä PT Cruiser ja olen havainnut sen myös ripeäksi lämpenijäksi. Vertailukohtina ennen cruiseria olleet kaksi Volvoa.

        Ja se kojelaudan muovisuus... Mitäköhän materiaalia ne euro tai japsiautoissa ovat :)

        Itse pidän myös Caliberin ilmeestä, vaikka täytyy sanoa, että PT:n sisustus on laadukkaamman oloinen. Silti pidän Dodgesta ja on ihan potentiaalinen vaihtoehto PT:n jälkeen.


      • CaliberSXT
        Dodge__man kirjoitti:

        Annan vielä hyvän vinkin asiallisille Caliber-omistajille. Osoitteessa http://www.caliberforums.com on asiallista keskustelua ilman näitä trolleja. Sieltä löytää kaiken mahdollisen infon autosta ja saa hyvän mielen lukemalla samanhenkisten ihmisten juttuja. Myös aikamonet suomalaiset ovat löytäneet tuon palstan.

        Omalla autolla on ajettu noin viikko (2.0 L CVT SXT). Eniten on yllättänyt talvikäytös eli lämpenee nopeasti ja maavaraa löytyy. Vähän on ollut tottumista auton painoon eli täytyy ajaa vähän erilailla kuin entisellä kinderillä ;)

        Olen tässä lähipäivinä käynnyt kokeilemassa noita Caliberin "maasto-ominaisuuksia" ja olen yllättynyt positiivisesti, sillä etenemiskyky on yllättävän hyvä vajaa vetoiseksi ison maavaran ja isojen renkaiden ansiosta. Tosin maavara ja rengaskoko vois olla vieläkin isompi niin sais paremmat lähestymiskulmat. Ainoat asia mitä Caliberista todella puuttuu on isolohko V8 ja neliveto. ;D


      • velineto
        CaliberSXT kirjoitti:

        Olen tässä lähipäivinä käynnyt kokeilemassa noita Caliberin "maasto-ominaisuuksia" ja olen yllättynyt positiivisesti, sillä etenemiskyky on yllättävän hyvä vajaa vetoiseksi ison maavaran ja isojen renkaiden ansiosta. Tosin maavara ja rengaskoko vois olla vieläkin isompi niin sais paremmat lähestymiskulmat. Ainoat asia mitä Caliberista todella puuttuu on isolohko V8 ja neliveto. ;D

        se neliveto on tulossa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe