Koska pelkään kertoimen laskevan liiaksi nasautus-kohteellani niin sanonpa vaan että tänään on voittoa tuova tulos 5-3 tai 3-5.
Itse sijoitan sen "tiettyyn" matsiin, you know?
Jos et itse bonjaa mikä matsi kyseessä niin voithan pelata kaikkiin SM-Liigamatseihin tätä kyseistä tulosta, eikä maksa paljoa!
2.11 nasautusta
Johhtaja1.
3
694
Vastaukset
- Gambleri
Sinä ihana pahvi oot kyllä ihan ykkönen täällä!
- samwais
Saipa - Pelicans 5 -3
Saipalla on vire päällä ja ilves kaatui viimepelissä 5 - 3. Pelicans on yhtä vahvempi joukkue mitä ilves on mutta kärsii maalivahdin ja pelaajien loukkaantumisesta. Saipa myös kova kotijoukkue. mutta myös 3 - 5
Kalpa - kärpät 3 - 5
Muihin kohteisiin tuloksen sijoittaminen on rahan hukkaa :P- samwais
Näinsiinäkäykuneikatomitäkirjoittaa
Perkelekirjotusvirheitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882