Kävipä niin, että vaimo oli hommannut jellysauvan, joka on toisesta päästä terskan muotoinen ja kapeampi toisesta päästä. Vaimoni tyydytti sillä aluksi itseään ja sen jälkeen pääsin minä vaimoani panemaan. Vaimo oli laittanut sauvaan liukastetta ja yhtäkkiä se sauva olikin kesken kaiken vaimoni kädessä ja hieroi minua sillä sauvalla pyllyäni(Kapeammalla päällä). Sitten työnsi sitä minun sisääni muutaman sentin ja ulos ja taas pari senttiä. Sain mahtavat orkut ja vaimoni pyyteli jälkeenpäin anteeksi kun ei kertonut minulle aikeitaan. Pian otetaan uusiksi, koska vaimoni mielestä minä suorastaan räjähdin hänen sisäänsä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Jelly sauva
7
7121
Vastaukset
- JEHU1
Olen seurustellut naisenkanssa joka työnsi sormensa anaaliini ja kyllä orgasmi oli TODELLA mahtava ja nykyisin saa vain muistella, nykyisen kanssa ei onnistu
- äitilintu
just nii...kumpa vaan useammin mies unohtas ne homokammot ja antasivat kokeilla itselleenkin peppujuttuja..ei sen tarvi olla mikää paksu härveli minkä sin tunkee. sormella saa jo ihmeitä aikaseks...
- kokeilepa
äitilintu kirjoitti:
just nii...kumpa vaan useammin mies unohtas ne homokammot ja antasivat kokeilla itselleenkin peppujuttuja..ei sen tarvi olla mikää paksu härveli minkä sin tunkee. sormella saa jo ihmeitä aikaseks...
Kun käyttää jäykempää hieromasauvaa, jolla voi stimuloida eturauhasta, niin sitten vasta tuleekin raju orgasmi. Hyvä jos varpaankynnet pysyy.
- En ole aivan...
Kysyit onko muilla vastaavaa kokemusta - kuullostaa kyllä tutulta tuo kertomasi, en ole kuitenkaan aivan varma asiasta vielä. Voisitko kertoa vielä vaimosi etunimen, tai missä asutte, niin voin sitten varmuudella sanoa oliko se juuri sinun vaimosi, jonka kanssa tuon saman teimme!
- Mään
Taidat olla kateellinen, kun et itte oo päässy kokeileen. Hienoa, että jotkut ihmiset ottaa asiat vakavasti ja antaa ASIALLISTA palautetta!!!
- kokeilla...
Kyllä tekis mieli kokeilla... Pitäs vaan hankkia lelu ensin... Ja mietityttää mitä tyttöystävä tuollaisesta tykkäisi...
- Anonyymi
Vuolaise leppätappi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943