Kävipä niin, että vaimo oli hommannut jellysauvan, joka on toisesta päästä terskan muotoinen ja kapeampi toisesta päästä. Vaimoni tyydytti sillä aluksi itseään ja sen jälkeen pääsin minä vaimoani panemaan. Vaimo oli laittanut sauvaan liukastetta ja yhtäkkiä se sauva olikin kesken kaiken vaimoni kädessä ja hieroi minua sillä sauvalla pyllyäni(Kapeammalla päällä). Sitten työnsi sitä minun sisääni muutaman sentin ja ulos ja taas pari senttiä. Sain mahtavat orkut ja vaimoni pyyteli jälkeenpäin anteeksi kun ei kertonut minulle aikeitaan. Pian otetaan uusiksi, koska vaimoni mielestä minä suorastaan räjähdin hänen sisäänsä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Jelly sauva
7
7356
Vastaukset
- JEHU1
Olen seurustellut naisenkanssa joka työnsi sormensa anaaliini ja kyllä orgasmi oli TODELLA mahtava ja nykyisin saa vain muistella, nykyisen kanssa ei onnistu
- äitilintu
just nii...kumpa vaan useammin mies unohtas ne homokammot ja antasivat kokeilla itselleenkin peppujuttuja..ei sen tarvi olla mikää paksu härveli minkä sin tunkee. sormella saa jo ihmeitä aikaseks...
- kokeilepa
äitilintu kirjoitti:
just nii...kumpa vaan useammin mies unohtas ne homokammot ja antasivat kokeilla itselleenkin peppujuttuja..ei sen tarvi olla mikää paksu härveli minkä sin tunkee. sormella saa jo ihmeitä aikaseks...
Kun käyttää jäykempää hieromasauvaa, jolla voi stimuloida eturauhasta, niin sitten vasta tuleekin raju orgasmi. Hyvä jos varpaankynnet pysyy.
- En ole aivan...
Kysyit onko muilla vastaavaa kokemusta - kuullostaa kyllä tutulta tuo kertomasi, en ole kuitenkaan aivan varma asiasta vielä. Voisitko kertoa vielä vaimosi etunimen, tai missä asutte, niin voin sitten varmuudella sanoa oliko se juuri sinun vaimosi, jonka kanssa tuon saman teimme!
- Mään
Taidat olla kateellinen, kun et itte oo päässy kokeileen. Hienoa, että jotkut ihmiset ottaa asiat vakavasti ja antaa ASIALLISTA palautetta!!!
- kokeilla...
Kyllä tekis mieli kokeilla... Pitäs vaan hankkia lelu ensin... Ja mietityttää mitä tyttöystävä tuollaisesta tykkäisi...
- Anonyymi
Vuolaise leppätappi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1452540Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1852063Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501578Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17912Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894