Jelly sauva

Jelly

Kävipä niin, että vaimo oli hommannut jellysauvan, joka on toisesta päästä terskan muotoinen ja kapeampi toisesta päästä. Vaimoni tyydytti sillä aluksi itseään ja sen jälkeen pääsin minä vaimoani panemaan. Vaimo oli laittanut sauvaan liukastetta ja yhtäkkiä se sauva olikin kesken kaiken vaimoni kädessä ja hieroi minua sillä sauvalla pyllyäni(Kapeammalla päällä). Sitten työnsi sitä minun sisääni muutaman sentin ja ulos ja taas pari senttiä. Sain mahtavat orkut ja vaimoni pyyteli jälkeenpäin anteeksi kun ei kertonut minulle aikeitaan. Pian otetaan uusiksi, koska vaimoni mielestä minä suorastaan räjähdin hänen sisäänsä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?

7

7368

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JEHU1

Olen seurustellut naisenkanssa joka työnsi sormensa anaaliini ja kyllä orgasmi oli TODELLA mahtava ja nykyisin saa vain muistella, nykyisen kanssa ei onnistu

• äitilintu

just nii...kumpa vaan useammin mies unohtas ne homokammot ja antasivat kokeilla itselleenkin peppujuttuja..ei sen tarvi olla mikää paksu härveli minkä sin tunkee. sormella saa jo ihmeitä aikaseks...

• kokeilepa
        äitilintu kirjoitti:

just nii...kumpa vaan useammin mies unohtas ne homokammot ja antasivat kokeilla itselleenkin peppujuttuja..ei sen tarvi olla mikää paksu härveli minkä sin tunkee. sormella saa jo ihmeitä aikaseks...

Kun käyttää jäykempää hieromasauvaa, jolla voi stimuloida eturauhasta, niin sitten vasta tuleekin raju orgasmi. Hyvä jos varpaankynnet pysyy.

• En ole aivan...

Kysyit onko muilla vastaavaa kokemusta - kuullostaa kyllä tutulta tuo kertomasi, en ole kuitenkaan aivan varma asiasta vielä. Voisitko kertoa vielä vaimosi etunimen, tai missä asutte, niin voin sitten varmuudella sanoa oliko se juuri sinun vaimosi, jonka kanssa tuon saman teimme!

• Mään

Taidat olla kateellinen, kun et itte oo päässy kokeileen. Hienoa, että jotkut ihmiset ottaa asiat vakavasti ja antaa ASIALLISTA palautetta!!!

• kokeilla...

Kyllä tekis mieli kokeilla... Pitäs vaan hankkia lelu ensin... Ja mietityttää mitä tyttöystävä tuollaisesta tykkäisi...

• Anonyymi

Vuolaise leppätappi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      368
      1423
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      64
      952
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      65
      856
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      609
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      604
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      564
    Aihe