Kävipä niin, että vaimo oli hommannut jellysauvan, joka on toisesta päästä terskan muotoinen ja kapeampi toisesta päästä. Vaimoni tyydytti sillä aluksi itseään ja sen jälkeen pääsin minä vaimoani panemaan. Vaimo oli laittanut sauvaan liukastetta ja yhtäkkiä se sauva olikin kesken kaiken vaimoni kädessä ja hieroi minua sillä sauvalla pyllyäni(Kapeammalla päällä). Sitten työnsi sitä minun sisääni muutaman sentin ja ulos ja taas pari senttiä. Sain mahtavat orkut ja vaimoni pyyteli jälkeenpäin anteeksi kun ei kertonut minulle aikeitaan. Pian otetaan uusiksi, koska vaimoni mielestä minä suorastaan räjähdin hänen sisäänsä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Jelly sauva
7
7304
Vastaukset
- JEHU1
Olen seurustellut naisenkanssa joka työnsi sormensa anaaliini ja kyllä orgasmi oli TODELLA mahtava ja nykyisin saa vain muistella, nykyisen kanssa ei onnistu
- äitilintu
just nii...kumpa vaan useammin mies unohtas ne homokammot ja antasivat kokeilla itselleenkin peppujuttuja..ei sen tarvi olla mikää paksu härveli minkä sin tunkee. sormella saa jo ihmeitä aikaseks...
- kokeilepa
äitilintu kirjoitti:
just nii...kumpa vaan useammin mies unohtas ne homokammot ja antasivat kokeilla itselleenkin peppujuttuja..ei sen tarvi olla mikää paksu härveli minkä sin tunkee. sormella saa jo ihmeitä aikaseks...
Kun käyttää jäykempää hieromasauvaa, jolla voi stimuloida eturauhasta, niin sitten vasta tuleekin raju orgasmi. Hyvä jos varpaankynnet pysyy.
- En ole aivan...
Kysyit onko muilla vastaavaa kokemusta - kuullostaa kyllä tutulta tuo kertomasi, en ole kuitenkaan aivan varma asiasta vielä. Voisitko kertoa vielä vaimosi etunimen, tai missä asutte, niin voin sitten varmuudella sanoa oliko se juuri sinun vaimosi, jonka kanssa tuon saman teimme!
- Mään
Taidat olla kateellinen, kun et itte oo päässy kokeileen. Hienoa, että jotkut ihmiset ottaa asiat vakavasti ja antaa ASIALLISTA palautetta!!!
- kokeilla...
Kyllä tekis mieli kokeilla... Pitäs vaan hankkia lelu ensin... Ja mietityttää mitä tyttöystävä tuollaisesta tykkäisi...
- Anonyymi
Vuolaise leppätappi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24017292Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812317Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556081Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään654918MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194900Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.244024Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843615Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja113529Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393066S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.3151705