naiset kertokaa

vaihtelua kaipaava

kertokaas mulle mikä on teidän lempiasento?? oma seksielämä on vähän kuivaa johtuen siitä että harrastamme vaan lähetyssaarnaaja ja joskus harvoin takaapäin. Vaikka olen muuten iso roteva mies niin tuo kalu on ikävä kyllä vain 15-16 cm:( ja sekin rajoittaa jotakin asentoja.Olisi kiva tietää että mitkä asennot teistä ovat parhaita niin voisin ehkä yllättää sängyssä vaimoni....kiitos

9

8751

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johannnnnna

minä tykkään olla päällä. ja sivuttain. ja tietty lähetyssaarnaajakin on kiva. nuole vaikka naistasi, tai 69? yllättyisipä varmaan.

• Juhannnnnni

Paras asento on kun nainen ottaa suihin :)

Noh tuota tosissani ehdoittaisin että keskustelet asiasta hienovaraisesti, niin ei nainen ota herneitä nenään tai luule että hän on lahna sängyssä.

• zaitli

siis kiepauta itses selälleen ja koita ottaa kalus suuhun, jos se ei onnistu pyydä ´naapurin tekemään sama

• sexynaaras

minun lemppari on takaapäin, mutta myös seisaaltaan seinää vasten on hyvä. hyviksi havaittuja on myös jos istun jossain korkeammalla esim. pesukoneen tai kaapin päällä, pöydällä makuulla peppu reunalla on myös mukavasti "tarjolla". rohkeasti vain mielikuvitusta peliin ja kannattaisi myös kysyä mistä naisesi nauttii, onko hänellä joku fantasia jonka voisitte jakaa.

• narttuli

Variaatioitahan on.
        Kantsii tietty kysellä mitä naisesi haluaisi.
        Anna eka pitkään ja hyvää suuseksiä.
        Haluaisikohan mimmi olla päällä. Mä tykkään ainaki.
        Ostakaa hieromasauva, surisutelkaa sillä samalla.
        Tai sitokaa jompikumpi.
        Kyllä ton molon kanssa onnistuu ihan kaikki. Elä siitä huoli.
        Nautintoja;)

• VÄHÄN

on mitään tehtävissä jos kalusi on todella noin pieni kuten mainitset.ehkä sinun vain viisainta koettaa tyytyä siihen millä homma nyt toimii ja jättää miettimättä sen enempää mitä Miehet kaluillaan tekevät niin et pahoita mieltäsi enempää.

• Anonyymi

Kottikärryt

• Anonyymi

Kannattaa nuolla pimppii ja yks on kans et laitat peniksensä sen suuhin

• Anonyymi

H­­­ei! Om­­­a stream. Sisäänkäynti kaiki­­­lle, jotk­­­a haluav­­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://4126555.com/H/9tAf 👈

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3118
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2911
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      53
      2614
    4. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2525
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2116
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1789
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      44
      1645
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1592
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27