Täällä oli jokin aika sitten keskustelua siitä, että biotiini rasvoittaisi ihoa, mutta en löytänyt aihetta enää. Jotkut kertoivat aloittaneensa jonkin toisen hivenaineen syömisen, joka oli sitten tasapainottanut ihoa. Olisiko ko. aine ollut sinkki? Osaako joku kertoa kokemuksia/muistaako sitä keskustelua?
Biotiini ja finnit
Rasvoittunut
2
2653
Vastaukset
- täti X
Viviscalin on huomattu joskus pahentavan aknea ja seborreaa, ja olen nähnyt (lääkärin) arveluja, että se johtuisi piistä, jota Viviscalkin sisältää. Piitä on monissa muissakin puristeissa, varsinkin hiusten hyvinvointiin tarkoitetuissa, oliskohan biotiini valmisteissakin, en tiedä.
- kaunis bodari poika!!!
sinkki annoksella 50 mg vrk 3 kk ajan sitten palaat normaali annostukseen 15 mg vrk voit ottaa myös 2 kpl vrk monivitamiini tabletteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723