En tiedä onko muilla ollut ongelmia Tampereen puhelimen asiakaspalvelussa, ainakin vikapalvelu on aivan surkea. Muutin viime kuun alussa uuteen asuntoon ja kun netin siirto viimein onnistu uuteen asuntoon niin eipä netti enää toiminukkaan oikein. Puolet hitaampi nopeus (pitäs olla paljon nopeempi) eivätkä korjaa yhteyttä vaikka on valitettu monta kertaa ja alka mennä hermot tässä yli kahden viikon odotuksen jälkeen. En suosittele tampereen puhelimen dna laajakaistaa kenellekkään. aivan surkeaa asiakaspalvelua. Entisenä saunalahden asiakkaana olin täysin tyytyväinen ja ongelmat alko heti kun saunalahti myytiin treen puhelimelle. Olen ollut vastaan kiinteistöliittymiä, mutta jopa kiinteistöliittymä toimii tässä talossa paremmin kun oma adsl!
Onko sulla kokemuksia treen puhelin surkeasta asiakaspalvelusta/ hitaasta vikakorjauksesta?
Tampereen puhelin asiakaspalvelu
25
5031
Vastaukset
- Tyytyväinen asiakas
positiivista sanottavaa kyseisestä firmasta ja heidän toiminnastaan. Myös entinen sauniksen asiakas.
- öklio0+
Tähän mennessä kaikki ollu ok. Mulla oli ennen Elisa, enkä vaihda enää.
- Atmo
öklio0+ kirjoitti:
Tähän mennessä kaikki ollu ok. Mulla oli ennen Elisa, enkä vaihda enää.
Pampereen puhelin/dna pätkii niin helvetisti..ei mitään järkee mutta pakko tyytyä tähän kun ei muuta saa..
- jnbjmb
Hahhaa
- lisa-g
Sama täällä. 4 vkoa odotin siirtoa ja maanantaina 20.11. tuli tekstiviestitse ilmoitus että siirto on suoritettu uuteen asuntoon, mutta eipä toimi ei netti. Kaksi kertaa olen soittanut viasta joka piti tiistaina 21.11 olla korjattuna, mutta eipä ollut, yllätys. Juuri tällä hetkellä jonotan asiakaspalveluun, olen jonottanut kohta 10min..Ja itsellä on tosiaan tuo Dna:n liittymä ja Tampereen puhelimen kautta...Vittu suoraan sanoen.
- ei hyvä
Pätkii toi Tampereen puhelimen liittymä niin pirusti. Saunalahden jälkeen menny huonommaksi. Kai se on pakko vaihtaa.
- ärsyttävää
Yhteys pätkii kokoajan, jopa tätä viestiketjua selatessani yhteys katkesi 3 kertaa!
lähtökaista ei myöskään yllä edes lähelle luvattua nopeutta.
Vaihtaisin välittömästi liittymää, mutta kun menin kirjoittamaan vuoden määräaikaisen sopimuksen.
Myös muutamalla kaverilla, joilla sama liittymä on ilmennyt samankaltaisia ongelmia.
En suosittele kenellekään!!!- prkle
Sama vika. Avaus kesti 2 kk. Pätkii päivittäin. Edellinen wlannetin kiinteistöliittymä toimi mahtavasti. Vituttaa kun menin vaihtaan. Minullakin on vuoden sopimus. Paskan möivät.
- tuleva entinen asiakas
prkle kirjoitti:
Sama vika. Avaus kesti 2 kk. Pätkii päivittäin. Edellinen wlannetin kiinteistöliittymä toimi mahtavasti. Vituttaa kun menin vaihtaan. Minullakin on vuoden sopimus. Paskan möivät.
sama vika täälläkin..avaus kesti melkeen 3kk,vaikka soitin asiakaspalveluun monta kertaa.yhteys pätkinyt koko ajan.liittymä avattiin huhti-toukokuussa 2006.kesällä ilmoitettiin heinäkuun asiakas tiedotteessa(joka tulee aina laskun mukana)että dna laajakaistan yhteydessä toimitetuissa päätelaitteissa on ohjelmisto vika,minkä vuoksi laite jumiutuu.itse en paperia lukenut,lähinnä maksan vain laskut eikä tiedot uutuuksista kiinnosta.mitään erillistä tiedotetta en saanut.huomasin asian vasta kun aloin todella ihmettelemään miksi netti ei toimi,ja etsin paperista vikapalvelun tietoja.paperissa siis vain ilmoitettiin viallisten laitteiden numerot ja pyydettiin ilmoittamaan vikapalveluun ,jos omistaa viallisen laitteen..useista pyynnöistä huolimatta he eivät korjanneet asiaa.eivät ottaneet yhteyttä.minulla on siis 12kk määräikainen sopimus.viimeksi eilen soitin asiasta ja tänään pitäisi lähetin tulla viimein tekemään ohjelmisto päivitys/vaihtaa laite.saa nähdä..maku meni kuitenkin jo ja haluan irtisanoa koko paskan heti kun voin!!!paskan möivät!!!!mitä teen?voinko saada korvauksia/hyvitystä kk-maksuista?irtisanoa?onko kellään kokemusta?lähdenkö käräjille vai mitä??!!!maailman surkeinta asiakas palvelua!boikotoikaa ja levittäkää sanaa!!!!
- kans koko firmaa jatkossa...
tuleva entinen asiakas kirjoitti:
sama vika täälläkin..avaus kesti melkeen 3kk,vaikka soitin asiakaspalveluun monta kertaa.yhteys pätkinyt koko ajan.liittymä avattiin huhti-toukokuussa 2006.kesällä ilmoitettiin heinäkuun asiakas tiedotteessa(joka tulee aina laskun mukana)että dna laajakaistan yhteydessä toimitetuissa päätelaitteissa on ohjelmisto vika,minkä vuoksi laite jumiutuu.itse en paperia lukenut,lähinnä maksan vain laskut eikä tiedot uutuuksista kiinnosta.mitään erillistä tiedotetta en saanut.huomasin asian vasta kun aloin todella ihmettelemään miksi netti ei toimi,ja etsin paperista vikapalvelun tietoja.paperissa siis vain ilmoitettiin viallisten laitteiden numerot ja pyydettiin ilmoittamaan vikapalveluun ,jos omistaa viallisen laitteen..useista pyynnöistä huolimatta he eivät korjanneet asiaa.eivät ottaneet yhteyttä.minulla on siis 12kk määräikainen sopimus.viimeksi eilen soitin asiasta ja tänään pitäisi lähetin tulla viimein tekemään ohjelmisto päivitys/vaihtaa laite.saa nähdä..maku meni kuitenkin jo ja haluan irtisanoa koko paskan heti kun voin!!!paskan möivät!!!!mitä teen?voinko saada korvauksia/hyvitystä kk-maksuista?irtisanoa?onko kellään kokemusta?lähdenkö käräjille vai mitä??!!!maailman surkeinta asiakas palvelua!boikotoikaa ja levittäkää sanaa!!!!
Mulla on kans ollut pelkkiä ongelmia koko firman kanssa!!! Ensin ei meinannut liittymän siirtäminen henkilöltä toiselta onnistu millään, ensin sanottiin toista ja sitten toista ja kun asiat oli tehty juuri niin kuin olivat pyytäneet, ei paperit olleet ilmeisesti liikkuneet liikkeestä minnekään, sillä kun soitin asiakaspalveluun, niin ei tieto ollut tullut liittymänvaihdoksesta perille. Lopulta onnistui siinä puhelimessa, vaikka aluksi sanottiin, että pitää olla kirjallisena. Ilmeisesti liikkeessä työskentelevät eivät oikein tiedä mitä tekevät. Jo ennen tätä liittymän alkuperäisellä omistajalla oli ongelmia yhteýden nopeuden vaihtamisen kanssa. Oli luvattu ja sitten ei vaihdettukkaan, soitettiin perään, niin luvattiin vaihtaa ja kun taas soitettiin, niin yhtäkkiä heillä ei muka ollut alunperinkään mitään tietoa tullut vaihdosta. Joopa joo... Ite asiat sotkevat. Palvelu on myös yhtä kertaa lukuunottamatta ollut erittäin huonoa ja agressiivista.
Lisäksi yhteyden kanssa on ollut jos jonkinlaista ongelmaa, välillä ei netti pelaa ollenkaan ja välillä se on toivottoman hidas. Elisan kautta oli minulla ennen liittymä ja sen kanssa ei ollut ongelmia. Suosittelen välttämään Tampereen puhelimen kautta otettavaa netti liittymää!!!
- pettynyt asiakas - manselainen
kans koko firmaa jatkossa... kirjoitti:
Mulla on kans ollut pelkkiä ongelmia koko firman kanssa!!! Ensin ei meinannut liittymän siirtäminen henkilöltä toiselta onnistu millään, ensin sanottiin toista ja sitten toista ja kun asiat oli tehty juuri niin kuin olivat pyytäneet, ei paperit olleet ilmeisesti liikkuneet liikkeestä minnekään, sillä kun soitin asiakaspalveluun, niin ei tieto ollut tullut liittymänvaihdoksesta perille. Lopulta onnistui siinä puhelimessa, vaikka aluksi sanottiin, että pitää olla kirjallisena. Ilmeisesti liikkeessä työskentelevät eivät oikein tiedä mitä tekevät. Jo ennen tätä liittymän alkuperäisellä omistajalla oli ongelmia yhteýden nopeuden vaihtamisen kanssa. Oli luvattu ja sitten ei vaihdettukkaan, soitettiin perään, niin luvattiin vaihtaa ja kun taas soitettiin, niin yhtäkkiä heillä ei muka ollut alunperinkään mitään tietoa tullut vaihdosta. Joopa joo... Ite asiat sotkevat. Palvelu on myös yhtä kertaa lukuunottamatta ollut erittäin huonoa ja agressiivista.
Lisäksi yhteyden kanssa on ollut jos jonkinlaista ongelmaa, välillä ei netti pelaa ollenkaan ja välillä se on toivottoman hidas. Elisan kautta oli minulla ennen liittymä ja sen kanssa ei ollut ongelmia. Suosittelen välttämään Tampereen puhelimen kautta otettavaa netti liittymää!!!
- pettynyt asiakasVaihdoin liittymää Elisasta.Tarjous oli huippu hyvä. Aluksi liittymä ei toiminut,joten soittelin asiakaspalveluun. Sanoivat lähettävänsä asentajan katsomaan. Asentaja perui tulonsa pari kertaa ja kun tuli, viipyi n.15min., vian syytä ei sanonut. Kone toimi aluksi satunnaisesti ja sitten kunnolla. Kun Tampereen puhelimen lasku tuli, summa oli älytön 87e. Asentajan käynnistä 85e. Syy liittymän toimimattomuuteen oli kuulemma täysin UUDESSA koneessani.Kukaan ei asiakaspalvelussa sanonut, että käynti maksaa, tietysti luulin että se on ilmainen. En taatusti olisi asentajaa kutsunut, jos olisin tuon hinnan tiennyt. Olisin vahtanut liittymää. Mistä tavallinen tallaaja voi tietää,että vaikeudet johtuvat omasta koneesta(epäilen tätä) , varsinkin kun liittymä oli juuri vaihdettu. Eihän tässä enään uskalla soittaa asentajaa, kun aina pelkää että syy on omassa koneessa.
- Urpo Litmanen
manselainen kirjoitti:
Vaihdoin liittymää Elisasta.Tarjous oli huippu hyvä. Aluksi liittymä ei toiminut,joten soittelin asiakaspalveluun. Sanoivat lähettävänsä asentajan katsomaan. Asentaja perui tulonsa pari kertaa ja kun tuli, viipyi n.15min., vian syytä ei sanonut. Kone toimi aluksi satunnaisesti ja sitten kunnolla. Kun Tampereen puhelimen lasku tuli, summa oli älytön 87e. Asentajan käynnistä 85e. Syy liittymän toimimattomuuteen oli kuulemma täysin UUDESSA koneessani.Kukaan ei asiakaspalvelussa sanonut, että käynti maksaa, tietysti luulin että se on ilmainen. En taatusti olisi asentajaa kutsunut, jos olisin tuon hinnan tiennyt. Olisin vahtanut liittymää. Mistä tavallinen tallaaja voi tietää,että vaikeudet johtuvat omasta koneesta(epäilen tätä) , varsinkin kun liittymä oli juuri vaihdettu. Eihän tässä enään uskalla soittaa asentajaa, kun aina pelkää että syy on omassa koneessa.
Mistäs tuo laskusi 2€ tuli? Kovin on edullinen liittymä jos tuo on se liittymä osuus laskusta.. Itselläni on Tampereen Puhelimen liittymä ja on toiminut kuin unelma, lähtevä kaista jopa ylittää luvatun! :) Asiakaspalvelun kanssa ei ole palopa tarvinnut asioida, mutta sen muutaman kerran kun olen soittanut, niin ovat vastanneet kysymyksiini asiallisesti ja ystävällisesti. Jonottaa ei ole tarvinnut muutamaa sekuntia kauempaa. Ainahan joka operaattorilla jotain ongelmia on, ei täydellistä yhteyttä varmaankaan ole olemassakaan, mutta itse ainakin suosittelen Tampereen Puhelimen yhteyksiä.
- Törkeää
Urpo Litmanen kirjoitti:
Mistäs tuo laskusi 2€ tuli? Kovin on edullinen liittymä jos tuo on se liittymä osuus laskusta.. Itselläni on Tampereen Puhelimen liittymä ja on toiminut kuin unelma, lähtevä kaista jopa ylittää luvatun! :) Asiakaspalvelun kanssa ei ole palopa tarvinnut asioida, mutta sen muutaman kerran kun olen soittanut, niin ovat vastanneet kysymyksiini asiallisesti ja ystävällisesti. Jonottaa ei ole tarvinnut muutamaa sekuntia kauempaa. Ainahan joka operaattorilla jotain ongelmia on, ei täydellistä yhteyttä varmaankaan ole olemassakaan, mutta itse ainakin suosittelen Tampereen Puhelimen yhteyksiä.
Myyvät mitä sattuu ja sitovat asiakkaat pitkällä määräajalla - VAROKAA PERÄVALOTAKUUTA!
En suosittele edes ilmaiseksi. Jos teitäkin on sumutettu, niin ottakaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, sillä onhan meillä onneksi vielä tuotevastuulaki.
- Skuuuuu
"ongelmat alko heti kun saunalahti myytiin treen puhelimelle" No miksi et siirry takaisin SL asiakkaaksi? Saunalahti muuten myytiin Elisalle, ei Tampereen puhelimelle joka on DNA:n bulvaani.
Tampereella on elisan kaapeliverkko, joten myös Elisa/SL kaapelimodeemi voisi olla ihan hyvä valinta. - petteri2222
tampereen puhelimeen vaihdoin elisasta,eroa kuin yöllä ja päivällä....tampereen puhelin noin puolet hitaampi,välillä ei toimi ollenkaan..lähes koko ajan noin 1min taukoja ettei tapahdu mitään liikennettä vaikka kuinka yritää..halvalla ei näköjään saa hyvää
- zero day
Olen ollut Tampereen puhelimen laajakaistaan tyytyväinen jo vuodesta 2006, katkokset mahtuvat tänä aikana yhden käden sormiin. Plussana voin pitää sitä että 2v määräaikainen sopimus on edullisempi normaalista hinnasta ja asiakaspalveluun ei tarvitse kyllä jonotella.
Nyt tosin käyn taas kisaa hinnasta, koska olemassa olevaa liittymätyyppiä 2/1Mb ei enää kyseisestä firmasta saa. Kun vielä tarvitsisin lisäksi liikkuvan laajakaistan niin tällainen paketti on juuri Saunalahdella tarjolla. Mutta jos Talokaista 4/512 lähtee reippasti alle 30€ niin otan sen heti. - supervihainen
zero day kirjoitti:
Olen ollut Tampereen puhelimen laajakaistaan tyytyväinen jo vuodesta 2006, katkokset mahtuvat tänä aikana yhden käden sormiin. Plussana voin pitää sitä että 2v määräaikainen sopimus on edullisempi normaalista hinnasta ja asiakaspalveluun ei tarvitse kyllä jonotella.
Nyt tosin käyn taas kisaa hinnasta, koska olemassa olevaa liittymätyyppiä 2/1Mb ei enää kyseisestä firmasta saa. Kun vielä tarvitsisin lisäksi liikkuvan laajakaistan niin tällainen paketti on juuri Saunalahdella tarjolla. Mutta jos Talokaista 4/512 lähtee reippasti alle 30€ niin otan sen heti.Treen puhelin on takap.:sta. Syyt:
1. asentaja kävi 2kertaa,ennen kuin alkoi toimimaan, asentaja ei tullut milloin luvattiin,liittymän toimimattomuuden syy Tampereen puhelimessa.
2. toimi vain vähän aikaa, lähetettiin asentaja. Ei kerrottu, että maksaa, jos vika on koneessa. Nyt vika modeemissa, alle 15min. käynti maksoi 50 euroa.
3. Kaksoislaskutus, tuli huomautus maksamattomasta laskusta ja uusi lasku korkojen kera, vaikka lasku oli maksettu.
4. vaihdoin koneen ja soitin Lumo nettiturvan vaihdosta toiseen koneeseen. Sanottiin, että eipäs se ole toiminutkaan pitkään aikaan, eli olin maksanut turhaan(rahoja en ole saanut takaisin, määränä vähäinen mutta siltikin.) Annoin vanhan koneen ystävälleni, siihen tuli virus lumosta huolimatta, tai oikeestaan siksi kun koko typerä turva ei toiminutkaan.
Kuinka joku voi oikeasti olla tyytyväinen tähän yhtiöön. - Urpo Litmanen
zero day kirjoitti:
Olen ollut Tampereen puhelimen laajakaistaan tyytyväinen jo vuodesta 2006, katkokset mahtuvat tänä aikana yhden käden sormiin. Plussana voin pitää sitä että 2v määräaikainen sopimus on edullisempi normaalista hinnasta ja asiakaspalveluun ei tarvitse kyllä jonotella.
Nyt tosin käyn taas kisaa hinnasta, koska olemassa olevaa liittymätyyppiä 2/1Mb ei enää kyseisestä firmasta saa. Kun vielä tarvitsisin lisäksi liikkuvan laajakaistan niin tällainen paketti on juuri Saunalahdella tarjolla. Mutta jos Talokaista 4/512 lähtee reippasti alle 30€ niin otan sen heti.Miksi käyt kisaa hinnasta? Tampereen Puhelinhan on nyt siis nostanut nopeutesi 4M/1M ja laskenut hintaasi 31.90€/kk (ennen 2M/1M 33.90€/kk) En ymmärrä! Liikkuvan kaistanhan saa kännykkäänkin ja sitä voi ihan yhtä hyvin käyttää reissussa "mokkulana" ei kannata itseään siihen 24kk sitoa!
- petetty?
Urpo Litmanen kirjoitti:
Miksi käyt kisaa hinnasta? Tampereen Puhelinhan on nyt siis nostanut nopeutesi 4M/1M ja laskenut hintaasi 31.90€/kk (ennen 2M/1M 33.90€/kk) En ymmärrä! Liikkuvan kaistanhan saa kännykkäänkin ja sitä voi ihan yhtä hyvin käyttää reissussa "mokkulana" ei kannata itseään siihen 24kk sitoa!
Meille tuli tuo 4/1 mutta ainakin nyt se lähtevä kaista tuntuu olevan jotain 0.75. Mitä helvettiä, kusettavatko nopeus lukemissa, silläkö se hinta aleni? Lähtevä kaista on minulle todella tärkeä joten en voi sietää jos näin on. Kertokaa muut mikä se teillä käytännössä mitattuna on?
- petetty?
petetty? kirjoitti:
Meille tuli tuo 4/1 mutta ainakin nyt se lähtevä kaista tuntuu olevan jotain 0.75. Mitä helvettiä, kusettavatko nopeus lukemissa, silläkö se hinta aleni? Lähtevä kaista on minulle todella tärkeä joten en voi sietää jos näin on. Kertokaa muut mikä se teillä käytännössä mitattuna on?
Tein vähän säätöjä, kyllä sen nyt saan 0.9 asti. Eli ei suurta ongelmaa, vähän jää lyhyeksi mutta ei ollenkaan niin paha kuin tuo aiempi mittaukseni. Hyvä näin.
Meilläkin käytössä tampereen puhelimen laajakaista ja olen erittäin pettynyt siihen !! Kokoajan pätkii eikä voida yhdistää ja kun tampereen puhelimelle asiasta soittaa he vain sanovat että asia laitetaan eteenpäin. Sitten myöhemmin sieltä soitetaan ja sanotaan että vika on talomme sisässä, vaikka modeemit yms vaihdettu... Netti toimii pätkittäin aina välillä. Välillä tietokone väittää että on yhdistetty internettiin mutta ei silti hae sivuja. Nyt joudun käyttämään iPhonen yhtyspistettä koska tampereen puhelimen netti ei voi v*it*u vaan toimia ! En suosittele kyllä kenellekkään liittymää tampereen puhelimelta !
- DW
Itekkin kanssa odotellut että saavat netin toimimaan, sanoivat että taloyhtiökaistan perusnopeus toimii modeemin hankinnalla, ilmoittelis asiasta aspaan niin sanovat vaan että joo pistän asian eteenpäin. Millaisia palveluneuvojia heillä on töissä kun eivät osaa vikaa selvittää.. Nimimerkillä palveluneuvojana yhdessä suurimmista operaattoreista.
- tyytyväinen käyttäjä
toimii talokuitu kuin se kuuluisa junan vessa
- Anonyymi
Dna:lle vaihto on surkeaakin surkea teko, tänään sain kokea sen häiriöilmoituksen teossa, miksi ihmeessä menitte tekemään sellaisen siirron? Ei heitä pätkääkään kiinosta tuleeko vika hoidettua vai ei..
- Anonyymi
Nykyään talokuitu toimii hienosti myös langattomasti , kunhan modeemi toimii myös sillä 5 giga hertsin taajuudella. Minullakin kännykkä kytkeytyy kotiverkkoon automaattisesti ja nopeus on aina hyvä toisin kuin 4 g ruuhka aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1283170Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382523Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132198- 1141700
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .271468Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1731410Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2911277Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631090