teille joille on tehty episiotomia, kuinka kauan kesti että tikit sulivat ja paikat olivat siinä kunnossa että seksiä kykenee taas harrastamaan?
episiotomia, seksi?
11
20897
Vastaukset
- mutta...
Sain yhteensä 38 tikkiä ja seksiä harrastimme 7kk synnytyksestä. Mutta eiköhän tämä ole hieman harvinaisempaa kuitenkin :)
- Nimetön
Seksiä harrastimme 8vkoa synnytyksestä - kivutonta (minulle) se oli 4kk:n jälkeen, puolen vuoden kohdalla kaikki entisellään.
- Pelästynyt äippä
Mieheni yrittää lohduttaa minua, että kyllä se pian palautuu synnytyksen jälkeen entiselleen (miehelläni entisestä liitosta yksi lapsi ja minulle ensimmäinen) mutta että näinkin kauan!! Hyvä että kestän edes päivän ilman seksiä ja sitten pitäisi monta viikkoa tai jos vielä paikat jäävät pysyvästi viallisiksi!! Mulla viikkoja 38, vieläköhän ehtisin saada sektioajan?
- sinulle,ole hyvä
Ihan tarkkaan en muista,mutta alle kuukausi kuitenkin...pikku hiljaa! Suosittelen liukkaria!
- tay77
Mulla kesti epparihaavan paraneminen melkein 3kk, joten sen jälkeen vasta koetettiin seksiä ja muutamalla ekalla kerralla vielä teki kipeää. N. 6 kk jälkeen alkoi tuntua samalta kuin ennen synnytystä. Tosin sen jälkeen huomasin, että tunto alapäässä oli jotenkin herkemmässä eli orgasmi tuli herkemmin kuin ennen. Näin meillä...
- Anniina
4vkoa synnytyksestä, paljon liukuvoidetta ja hyvin hitaasti ja varovasti. :) Halut olivat valtavat joten olin valmis pieneen epämukavuuteen, mutta ei se oikeastaan tuntunut miltään eka kerroilla, lantionpohjanlihakset palautuivat sitten pikkuhiljaa.
(Mulla vielä se eppari repes, että lääkäri tikkaili aika kauan ja sitten sairaalassa pari tikkiä aukes ja haava oli tosi kipeä pari viikkoa että en pystyny istumaan/kävelemään oikein..) - yhen-äiti-80
tais olla n. 3 kk ku ekan kerran kokeiltii ja pikkasen nipisti mut siitä se sitte kuitenkii lähti homma käyntii :-)
- Jade_Falcon
5 tai 6 viikkoa tais mennä eka lapsen synnytyksen jälkeen .. saas nähdä kui nopeesti nyt menee ku nyt toinen tulossa =)
- Electric-Cat
Meillä meni kolme kuukautta, ennen kun uskalsin seksiä kokeilla. Yllättävää oli, että se tuntui sitten kuitenkin lähes samalta kuin ennen. Pientä kipuilua alussa, liukuvoide olisi auttanut.
- *Noora*
Se on tosi yksilöllistä. Mulla suli tikit kahdessa viikossa ja olin "ihan entiselläni" sen jälkeen. Seksiä alettiin harrastamaan tavalliseen tapaan reilu kaksi viikkoa syynnytyksen jälkeen kun jälkivuotokin sattui loppumaan jo silloin. Paikat ei jäänet löysäksi, päin vastoin. Eka kerta oli kuin "uusi eka kerta" hieman piukalta tuntui mutta sen jälkeen heti parempaa kuin ennen. Olenkin nauranut että laittoivatkohan pari ylimäärästä tikkiä ;)
- Sektio jos sen saa
Vanha tredi mutta vastaanpa silti. Kyllä nauran katkeraa naurua, kun luen teidän tiukentuneista pimpoistanne. Täällä repes ja siihen päälle tehtiin viellä eppari, 11 tikkiä - ja väittivät, että on muka pieni repeämä. Repeämään ei olisi pitänyt edes päästää. Tikkaaja ei ollut lääkäri, vaan vittumainen kätilö. Tunto on häiriintynyt alapäästä, alapäähän tuli epämuodostuma ja kipuja on ollut, vaikka on monta vuotta synnytyksestä. Siltikin olen synnyttänyt myöhemmin, kuin yksikään teistä, joten ei voi "vanhoja hyviä aikojakaan" syyttää. Seksi ei ole enää yhtä kivaa, kuin ennen. En nauti siitä ehkä kuin kaksi kertaa vuodessa ja saa tehdä aika paljon sen nautinnon eteen. Sanonpa, että voi vitun vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332