Starkki myy kyseistä linkoa, tehoa on 11 hv.
Onko kenelläkään kokemuksia, entä tietääkö kukaan maahantuojaa ?
Lumilinko McCulloch PM105
4
9937
Vastaukset
- Osku2
Varmaan Electrolux
- Partner
Ostin noin vuosi sitten Partner merkkisen linkon
11 hp.Lingossa lukee jotain Elektrolus, mutta kyseessä ilmeisesti sama linko,josta kyselit.
Voin sanoa ,että erittäin hyvä peli yhden talven kokemuksella.Ei mitään tuskaa onko lumi nuoskaa tai kuivaa.Voin suositella kyseistä peliä.Maksoi
vuosi sitten Perälän rautakaupassa 1499 euroa.- Husqvarna
Helsingissä, puh. 09-2472200
- halvemmalla?
näitä on myös ollut myynnissä.
Hyvä linko, tehot riittää, tosin Tecumsehin moottori pitää pahaa ääntä, mutta pieni polttoaineen kulutus. Jos on stongasta vapautettava/kytkettävä vasen/oikeapyöräveto, niin hyvä. Sillon helpompi ohjailla raskasta konetta, sillä rengassokkien irrottelu on työlästä.
Pari talvea ollut käytössä. Hyvä peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743