Muistaakos kukaan enää kyseistä leffaa? On vm -91 ja aivan loistava! Olis kiva saada se itelleen hankituksi, mut mistään ei tunnu löytyvän... Jos joku muistaa ja varsinkin jos joku tietäis että mistä sen saisi, olisin erittäin kiitollinen =))))
( eikä ole väliä et onko vhs vai dvd, jos sen vaan sais! )
Autovaras
8
3080
Vastaukset
- Öövini
Apinakorolla ja sata-amppeeri sai lapikasta ankaraasti!
- Römpötipöts
Kova juttu sillon teininä ja aivan loistava vielä nykysinkin. Pääosassa tais olla Antti Majanlahti, ja leffa tapahtu muistaakseni Tampereella. Mut en kyl yhtään osaa sanoa, mistä löytäis...
- Jesse O.
Majanlahtipa hyvinkin =)
Kiva että löytyy muitakin kyseisen leffan kannattajia... Kun vain sen jostakin sais kaivettua esiin, tahtoisin niin kovasti sen. On niin monta vuottakin jo vierähtänyt ettei ole edes nähny koko lehvaa... (tosin aikoinaan tuli katottua NIIN monta kertaa että senhän osaa jo ulkoa) =o))))
- Veikkaus
Ei tainnu tulla leffana telkasta vaan kolmessa osassa esitettynä sarjana. Metsosta Tampereelta tää pätkä ainakin löytyy leffana.
- Vesseli
Minulla on tuo kyseinen sarja videolla ja pystyn siirtämään sen dvdlle.
[email protected] - Katri123
...Sen saa kirjastosta, ainakin turun kirjastosta.
Olen lainannut sen noin 2 vuotta sitten viimeksi, se on kyllä hyvä ja saa ihania nuoruus muistoja mieleen.- miksi naiset aina rakastuva...
Lainasin äskettäin vhs:s Raision kirjastosta.
- hervanta
joo toi on mun yks suosikki mul on se ite poltamalla dvd:lä lainasin kyseisen trilogian kirjastosta hervanasta yhtenä kasettina ja tein kopion myöhemin latasin dc sasta koneelle ja poltin levylle löytyy tosi helposti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468