Kyllä Agnes on huomattavasti parempi rokkari kuin Hanna. Agneksella on asennetta ja äänessä särmää. Hannan ääni on pientä onnetonta vinkunaa Agneksen ääneen verrattuna.
Veikkaan, että Hannan tähti kuivuu pian suomalaisen rock-musiikin taivaalta.
Agnes on ROCK !
Agnes paljon parempi
13
1053
Vastaukset
- niiin...
Mielipiteensä kullakin. Agneksen ääni on mielestäni kyllä ihan hyvä, muhun se ei vaan iske niin kuin Hannan. Agneksen persoonallisuuskaan ei iske muhun niinkään, mutta se olen vain minä. Veikkaukset kannattais yleensä pitää omana tietonansa, koskaan ei tiedä miten loppujen lopuksi käy. itse uskon että molemmat pärjäävät ihan kiitettävästi, molemmilla on suht hyvät kannattajajoukot.
- dääm
Mun mielest Agnesii ja Hannaa ei oikeen vois verrata ko ne kuitenki tekee vähän erilaist musiikkia.Agnes kalssista rockia,Hanna pop/rockia.Kuin vaa.En tajuu miks tääl pitää ain moittii Hannaa,saakohan ihmiset kenties kiksejä siitä?!
- Anjes
Mutta Agnesin enkun lausuminen särähtää korvaan, toisin kuin Hannan.
"Ai tööt wii weeeer löveeers" Harmi, kun ei tuo suomenkaan lausuminen taida hänellä ihan puhdasta olla. Muuten olisi hyvä ja karismaattinen naisrokkari.- Miss Kita
Olen samaa mieltä - Agnesia ja Hannaa ei voi verrata. Sen verran erilainen tyyli.
Mielipiteeni on se, että Hanna on parempi. Äänessä ei ole vikaa.
Jos jommasta kummasta pitäisi joku vika löytää, niin Agnesin huono lausumistaito on aika ärsyttävä, Hannan äänessä ei sen sijaan mielestäni mitään vikaa ole.
Mutta molemmalla on mielestäni ihan pirun hyvää musiikkia!
Muita Idols-tyyppejä en hirveästi fanitakaan.
- Heavymetal_
Agnes laulaa puhtaammin ja sillä on parempi ääni, mutta Hanna Pakarinen on ihmisenä ja persoonana mukavampi ja hmmm... enemmän rock. Agnes on rasittavan imelä lässyttäjä ja vähän epäilyttää se katolilaisuuden hehkuttaminenkin joka paikassa.
- joo....
voi olla joidenkin mielestä mahtava laulaja tai what ever mutta persoonasta en pidä. Teennäinen itkupilli.
Hanna rokkaa kaiken maailman agnesit suohon! Hanna on rokkarina uskottava jota en voi Agnesista sanoa.
- mielipide tämäkin :)
se on ihan samalainen määkijä kun Hannakin, eikä osaa edes suomee puhuu kunnolla. Menköö sinne mistä on tullutkin ja opettelis pukeutumaan YÖK YÖK
- harry-fani
kyl mun mielest hanna ja agnes on ihan samanvertasia rokkareita.. ei voi sanoo et agnes on parempi ku hanna.. ihan samanvertasia.
silti toi on mun mielipide.. kaikilla on omat:) - Astronautti
Samaa mieltä. Agnes on paras!
- lauloi aknes
en mä tajuu kuka viittii kuunnella sen vajaata suome tai enklanti, lisäks se on karseen näkönen petolintu. Hanna on lahjakas, upea suomalainen naissolisti joka tekee vielä pitkän uran musiikin parissa.
- JosefineX
Agnes on hyvä laulaja ja Agnekselle tehty musiikki on ihan huippua. Kun taas Hannalle on saatu aikaiseks vain sellasta musaa, joka on musta vastenmielistä kuunneltavaa. Ainoatakaan sen kappaletta ei tee mieli kuulla uudelleen. Se oli musta tosi sääli, koska Hanna muuten on niin loistava laulaja.
- epäreilulta
Milelestäni, jos vain musiikillisesti katsotaan (laulutaito, ääni yms.) Hanna ja Agnes ovat aika saman veroisia. Mutta jos henkilön persoonallisuutta ja olemusta katsotaan, niin pidän enemmän Hannasta. Hanna on vaan jotenkin "uskottavampi" ja enemmän rock, en osaa sanoa mistä se tarkalleen ottaen johtuu :) Hän on jotenkin hyvin AITO persoona, kun taas Agnes tuntuu kokoajan yrittävän vaan MIELLYTTÄÄ ... Tuntuu että hän yrittää väkisin vetää jotain roolia, että suomalaiset pitäisivät hänestä. Itseäni ei haittaa hänen puolalaistautansa, mikäli asenne olisi kunnossa, eikä tuota jatkuvaa mielistelytarvetta... Siis tottakai faneja pitää huomioida ja arvostaa, enkä puhukaan siitä, vaan tuosta roolin näyttelemisestä, kun ei pysty rehellisesti olemaan oma itsensä, vaan kokoajan YRITTÄÄ jotain.
Hannan puolesta minua ärsyttää se, että häntä yritetään väkisin ohjailla ja työntää johonkin muottiin levy-yhtiön taholta. Ihan suretti nähdä hänet Idolsvoiton jälkeen tangoprinsessaksi naamioituna erinäisissä lehdissä. Ja se musiikki ekalla levyllä... mielestäni Hannasta paistoi läpi, että hän ei sellaista musiikkia halunnut tehdä, ja sen varmaan kaikki ymmärsivät, mutta kun levy-yhtiö pakotti. Onneksi Hanna kesti tuon ajan menettämättä uskottavuuttaan, koska hän on sen verran vahva persoona ja itseluottamusta löytyy. Missään vaiheessa hän ei kuullostanut naurettavalta vaan veti ne biisit niin hyvin kuin pystyy. Onneksi Hanna on viimeaikoina saanut vaikuttaa enemmän musiikkiinsa, joka onkin menossa jatkuvasti enemmän hänen itsensä näköiseen suuntaan!
Huomatkaa, että Agnesilla kävi säkä levyn kanssa: hän sai paljon paremmat kappaleet ekalle levylleen kuin Hanna. Kuvitelkaa jos Agnes olisi joutunut tekemään samanalaisen levyn, kuin Hannan eka levy? Mutta näin kävi ja se tasoittaa eroa tällä hetkellä... Tiedä sitten mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
- kotiapteekkari
Jos siul se naamas ällöst kukahtaa ja punahtaa,se onki agne.Mutt eihä se laulaa sekään sentää osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019