Naurettavaa arvostelua

Naurettavaa

Aika monet anti-Antti ihmiset eivät pysty ilmaisemaan itseään kunnolla, vaan ilmaisevat itseään "ANTTI TUISKU ANTTI TUISKU ON ON HOMO ON HOMO ON HOMO" viesteillä. Tämä on mielestäni naurettavaa keskustelua, koska omaa mielipidettä ei perustella ollenkaan ja tallotaan toisten mielipidettä.

Ystävällisin terveisin Antti musiikkia rakastava henkilö.

4

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanat

Toistetaan samaa, tuskin itsekkään enää tajutaan mitä toistetaan. Eihän täällä todellakaan mitään keskustelua synny.
      Minusta olisi aivan oikein jos ko. Antin mollaajat saisivat pitkän nenän.

Myös Antista pitävä, eikä suinkaan enää mikään teinityttö.

• sanat

Pitäisi kai enemmän alkaa ilmoittelemaan asiattomista viesteistä. Kts. alalaita.

• muijax

Antti on aivan ihana pojankloppi. Minulla, keski-ikäisellä kukkahattutädillä ei kovin montaa suosikkia olekaan. Mutta tykkään Antin lisäksi Tapsa Kansasta, Katri-Helenasta ja Jari Sillanpäästä. Siinä on sellainen kvartetti että meikäflikan sukat pyörii jalassa!

• nina..

Munki mielest Antista puhutaa huonosti... En mä sitä sano et kaikkien Antis pitää pitäis vaa et olis hyvä et ne putäis mielipiteensä vaik omana tietonaan ettei meil Antti faneil tuu pahaa mielt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      298
      7367
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      72
      5686
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      145
      3452
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3397
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1756
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1687
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      42
      1364
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1331
    9. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      61
      1329
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      14
      1186
    Aihe