Ihan kuin litistetty SUV. Aika suloisen näkönen ilmestys.
Caliber oli kyllä piristävä näky helsingissä
9
1603
Vastaukset
- _-_-_
muista ottaa lääkkeet ajallaan
- jenkitär
Puhu omasta puolestasi vaan. Ettei olis kaamosmasennus iskeny kun tänne pitää tulla purkaan tuntoja ja sättimään toisten positiivisia kirjoituksia.
Muuten noi lääkkeiden ajallaan ottamis-kirjoitukset sais ihan oikeesti poistaa ja siivoilla näiltä autopalstoilta muutenkin.
Kuuluu jonnekkin lääkäripalstoille.
- Spaddu
Caliber on verrattavissa kermakakku-teoriaan. Näyttää hyvältä ja houkuttelevalta, mutta pinnan alla piilevät asiat eivät välttämättä ole sitä. Siis hyvän näköinen, mutta ei välttämättä hyvä ominaisuuksiltaan ja laadultaan.
- Jussielmeriolli
ASIAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- vs laatu
Kyllä se omassa hintaluokassaan ominaisuuksiltaan ja laadultaankin on aivan kelpo auto, ja samalla tasolla kuin Volkkarit ja Nissanit. Mutta muissa ei ole niin upeaa ulkokuorta kuin Caliberissa!
- ...
vs laatu kirjoitti:
Kyllä se omassa hintaluokassaan ominaisuuksiltaan ja laadultaankin on aivan kelpo auto, ja samalla tasolla kuin Volkkarit ja Nissanit. Mutta muissa ei ole niin upeaa ulkokuorta kuin Caliberissa!
Omasta mielestäni Caliber on muovinen, halpa ja ruma laatikko. Mutta enhän minä muiden autoja osta. Pääasia että itse ostaja tykkää. Mutta turha kuvitella että muutkin ajattelevat Caliberia jotenkin erikoisena ja hyvän näköisenä. Erottuva se kyllä on.
- Emma
... kirjoitti:
Omasta mielestäni Caliber on muovinen, halpa ja ruma laatikko. Mutta enhän minä muiden autoja osta. Pääasia että itse ostaja tykkää. Mutta turha kuvitella että muutkin ajattelevat Caliberia jotenkin erikoisena ja hyvän näköisenä. Erottuva se kyllä on.
Onhan caliber ulkonäöltään melko hieno, mutta kun meni katselemaan sisätiloja ja auton viimeistelyä, niin hienous karisi. Jälkihän on samaa tasoa lada 110 -mallin kanssa eli hävettävän huonoa. Ja aivan onneton takakontti ihmeellisine ratkaisuineen.
- autoilija...
Emma kirjoitti:
Onhan caliber ulkonäöltään melko hieno, mutta kun meni katselemaan sisätiloja ja auton viimeistelyä, niin hienous karisi. Jälkihän on samaa tasoa lada 110 -mallin kanssa eli hävettävän huonoa. Ja aivan onneton takakontti ihmeellisine ratkaisuineen.
Olen omistanut auton jo muutaman kuukauden ja kaikki ovat kehuneet hyvännäköisiä ja nuorekkaita sisätiloja (SXT-malli). Mutta kauneushan on katsojan silmässä.
- on asiallinen
Emma kirjoitti:
auto. Jenkkilässä jokainen kulkee autoilla ja siellä tiedetään miten autot tulee tehdä. Kaikki Caliberin sisustuksessa on puhtaan pelkistettyä ja raikasta. Ja mihin ihminen, joka ei asu herraskartanossa tarvitsee autoa , jonka sisustus on tehty muovista, jalopuuta jäljitellen. Jenkki osaa tehdä tarkoituksen mukaisia autoja. Niin, en omista Caliberia. Olen kyllä koeajanut sen. Mukava ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851