Lääkkeestä zombieksi

Olen syönyt Ciralexia 10 mg 4 v. Isäni kuoli kesällä ja paljon muutakin ikävää tapahtui sen jälkeen, tuloksena lääkäri päätti nostaa lääkettä 15 mg-aan. Olen kärsinyt ahdistuksesta ja masennuksesta. Ahdistusta teettävät pakkoajatukset(hiton sinnikkäät semmmoiset). Aluksi, lääkkeen noston jälkeen, oli hyviäkin hetkiä. Nyt on jotenkin kaikki samantekevää-harmaata ja haalistunutta niinkuin jossakin painajaisessa. Toimin kuin automaatti, en muista edes monia asioita tehneeni. Rakastelu ei tunnu miltään, en pidä itseäni enää edes naiseksi vaan tunnen olevani sukupuoleton " vihannes". Elämä on hidastettu mustavalkoinen itäeurooppalainen elokuva, kaikki on niin apaattista ja epätoivoista.
Onko teille tullut turta olo Ciralexista?
4596
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

cipralexia, vaihdoin lennossa citalopramiin, jota käyttänyt vajaa kk. Päätä särkenyt tänään ja Ipumetinin ottanut, yöksi toinen otettava, suuta kuivaa eli vettä juotava usein.

Olo on tasainen, en ole huomannut, että olisin käynyt rohkeammaksi, niin kuin silloin, kun aloitin eka kertaa cipralexin, silloin oli pöhnäsempi, krapulaisempi olo.

Eipä itketä enää, ärsyyntynyt olo vähentynyt. Maha on kuralla ja välillä kovalla. Unirytmi mennyt sekaisin, valvon klo 2 ja aamulla nukun 12.00 ainakin.

Äänestä

Cipralexia. Miten tekinkään saman virheen kaksi kertaa:)

Äänestä

Hei! Tarkoitit varmasti Cipralexia, jota myös itse käytän tällä hetkellä. Mulla on aika samantyyppinen tausta, läheisten menetyksiä ja muutakin ikävää. Lääkkeen tehtävänähän on korjata tiettyjä kemiallisia juttuja tuolla pääkopassa ja ottaa aikansa ennenkuin haluttu hoitotulos syntyy. Omien lääkäreitteni mukaan hoitoa kannattaa jatkaa jopa 10-12 kk ja itse olen suht. motivoitunut tähän, koska en halua tämänkaltaista alkamäkeä enää kokea. Kannustaisin sinua vaan sitkeästi jatkamaan; minulla alkaa nyt jo helpottaa, vaikka kieltämättä annostuksen lisäys alussa veti olon aika oudoksi. Muilta merkittäviltä sivuvaikutuksilta olen onnekseni välttynyt.

Tuon "sukupuolettomuuden" osalta oman lääkärini mukaan näin valitettavasti käy 80 %:lle lääkkeen käyttäjistä. Ilmeisesti muilla samantapaislla mömmöillä on sama vaikutus libidoon.

Äänestä

Hei, vaihda ihmeessä SSRI lääke pois! Ne tekevät usein tuollaisen zombie-olon ja seksuaalisuuden latistavat, tulee unettomuutta ja pahoinvointia. Paras depislääke on uusimman polven NaSSa-lääke Remeron. Se EI tee vihannekseksi, eikä vähennä seksihaluja vaan lisää tuntoherkkyyttä. Se auttaa myös nukkumaan. Ainoa mitä se tekee on että lisää ruokahalua, mutta ei lihota jos ei ala mässäillä. Remeron Soltab on hyvin lempeä lääke.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


lex100 kirjoitti:

Olen syönyt Ciralexia 10 mg 4 v. Isäni kuoli kesällä ja paljon muutakin ikävää tapahtui sen jälkeen, tuloksena lääkäri päätti nostaa lääkettä 15 mg-aan. Olen kärsinyt ahdistuksesta ja masennuksesta. Ahdistusta teettävät pakkoajatukset(hiton sinnikkäät semmmoiset). Aluksi, lääkkeen noston jälkeen, oli hyviäkin hetkiä. Nyt on jotenkin kaikki samantekevää-harmaata ja haalistunutta niinkuin jossakin painajaisessa. Toimin kuin automaatti, en muista edes monia asioita tehneeni. Rakastelu ei tunnu miltään, en pidä itseäni enää edes naiseksi vaan tunnen olevani sukupuoleton " vihannes". Elämä on hidastettu mustavalkoinen itäeurooppalainen elokuva, kaikki on niin apaattista ja epätoivoista.
Onko teille tullut turta olo Ciralexista?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu