Tietoa

mikä vikana?

Marraskuun alussa Canal :ohjelmisto uudistui... Muuten hyvä homma, mutta niille joilla canal näkyy antenniverkon digi-tv:n kautta(vai mikä lie), niin elokuvakanavat väheni!! Vituttaa! Joutuu maksamaan 29 euroo kahesta vaivasesta kanavasta, koska sporteiltakaan ei mitään oikeestaan tule...
Ja varsinainen ongelma on se, että digiboxin ohjelmatiedot eivät pidä paikkaansa. Tai ohjelmat on oiken, mutta ohjelmatiedot näkyy väärän kanavan ohjelmatiedoissa, mikä aiheuttaa sen ettei niitä ohjelmia voi nauhottaa. Eli Sport 1:sen ohjelmatiedoissa näkyy Film 2:sen ohjelmat, film 2:sen tiedoissa näkyy film 1:sen ohjelmat ja Film 1:sen tiedoissa jonkun muun kanavan ohjelmatiedot...!!!!! Ja jos vaikka yritän nauhoittaa Sin Cityn Film 2:lta, joudun menemään Sport 1:sen ohjelmatietoihin ja laittamaan kyseisen elokuvan kohdalle ajastuksen. No sehän ei kuitenkaan sitä elokuvaa nauhota, vaan 2 tuntia sitä sport 1:stä eli toisin sanoen se ei nauhota paskaakaan, kun siellä pyörii vaan joku vitun mainos.....!

Onko kellään sama vika? Mitenköhän asian saa korjattua? Kaverilla sama vika, tosin eri digiboxi, joten ei todennäköisesti ole boxista kyse...

6

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh..

      Nyt maksat joko kummastakin tai jommasta kummasta, oman valintasi mukaan. Käypä canalin kotisivuilla, jos et katso esim. urheilua lainkaan, niin saat elokuvakanavan halvemmalla.

    • Maksamaton

      Älä maksa mitään niin säästyt paljolta vitutukselta verrattuna siihen vähään mitä menetät. Canal on tarkoitettu ranskalaisten kapitalistien perseitten lihotukseen ja hinnat ovat sen mukaiset.

      • Canal+:aa

        ei kylläkään omista ranskalaiset (ei ainakaan enää) vaan C More entertainmentin kautta sen emoyhtiö SBS broadcasting. Eli sama firma joka omistaa myös The Voice-musiikkikanavan, Uusi Kiss, Radio City, Iskelmä-radion jne. Ja tuo SBS ei ole ainakaan ranskalainen vaan taisi olla hollantilainen...tai sitten se on ruotsalainen. Jompi kumpi.


      • Toivottavasti
        Canal+:aa kirjoitti:

        ei kylläkään omista ranskalaiset (ei ainakaan enää) vaan C More entertainmentin kautta sen emoyhtiö SBS broadcasting. Eli sama firma joka omistaa myös The Voice-musiikkikanavan, Uusi Kiss, Radio City, Iskelmä-radion jne. Ja tuo SBS ei ole ainakaan ranskalainen vaan taisi olla hollantilainen...tai sitten se on ruotsalainen. Jompi kumpi.

        Oli kuka oli niin toivottavasti niitten satelliitti tippuu taivaalta ja putoaa niiden päämajaan. Ja toivottavasti siellä on hallituksen kokous meneillään.


    • 19 euroa kuussa.

      Canal Digitalille soitat ja pyydät että haluat katsoa vain pelkkiä leffoja etkä tarvitse urheilukanavia niin saat ne Canal Film-kanavat hintaan 19 euroa kuussa.

    • B-RAPUNTALKKARI

      Mulla aivan samat viat ku sulla mulla humax prv-9200T eli ei ole boksista kiinni.....kanavahaut tehty pariinkin otteseen....yritin soittaa canalille mut ovat paikalla vasta maanantaina....ottaa todella pattiin toi tallennus homma ku ei onnistu...sama toi toinen urheilukanava....ihan turha!!!Ja viikonloppuisin aloittaa ohjelmat vasta klo.19.00....PASKA UUDISTUS!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe