Nuori jousimies-uros teki oharit:(

minä vain

Onkos tämä tyypillistä käytöstä jouskari-uroille? Ikäeroa meillä on reilut 10v.

12

2139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousileijona

Todennäköisesti siinä kävi niin, että unohduit, ei ollut tahallista. Voit kuitenkin päätellä, että tuli tärkeämpää tekemistä...

• pasikki

tämä vaakatyttö jäi ihmettelemään jousimiehensä äkillistä a totaalista katoamista. muutaman kuukauden päästä tuli viesti, että terkut Jenkeistä! kyllähän se takaisinkin tuli, vain toistaakseen saman tempun uudemman kerran.

• Kyselijä

Miten Härän(M) ja jousimiehen(N) suhde voi onnistua jos ikäeroa on vajaa 1 vuosi? Ja mikä olis paras tapa kertoa jouskari naiselle että rakastaa häntä? :) Toivon pikaista vastausta. :)

• Kala

niin se entinen ainakin aikoinaan teki. ohareita, valheita, suuria lupauksia...
      Kukaan ei ole loukannut ja ollut niin petollinen kuin Jousimies-mies.

Onneksi aikaa jo sen verran että yli päästy, mutta tuntuu ettei koko mies ymmärrä edes kuinka syvästi luokkasi toista ihmistä, vedätti ja petti.

Semmosia leikkisiä luonteita... että juu.

• kalaaaa =)

itsekkin olen viriili yksilö mutta ei aina jaksa olla passaamassa ja halukas kun paiskii kahta työtä =)) että näin...

• minä vain

Ja juttu jatkuu...Nyt hän sitten otti yhteyttä ja haluaa kuitenkin tavata! En kyllä ymmärrä!? Ei selitellyt mitenkään sitä oharitemppua, pyysi kyllä anteeksi. Mitäs nyt tehdä? Miten tollaseen tyyppiin voi luottaa?

• JouskariNaineN

Hyvä tietää millasii kokemuksia miesjouskarista on. Itse olen jouskarinainen ja minua on vikitellyt eräs mies joka on mua TASAN 1v nuorempi.

Itse kunnioitan luottamusta ja reheisyyttä.

Mä luulen, että kun on kyseessä nuorimies, niin tuollasii voi tapahtuakin.
      Jousimies rakastaa vapautta jossain määrin ja kyllästyy tavanomaiseen elämään.

• minä vain

Ja sekstailimme;))Ja olikin hyvää seksiä:P

• jouskariMIES-66

sitä me kaivataan ja tarvitaan, joten puutteessa ei saa pitää, ja paljon hellyyttä ja huomiota, niin eipä tarvii pelätä että tämä mies eksyy muiden naisten lakanoihin!

• uudelleen

Vaikka nyt olisi kuinka ihanaa, niin kokemuksesta tiedän sanoa, että hän lähtee uudelleen omille teilleen...ja palaa taas kun huvittaa ja jos huvittaa. Jousimiehet ovat taitavia selittelemään mutta asian oikeaa laitaa eivät sano.

• edelliseen...
        uudelleen kirjoitti:

Vaikka nyt olisi kuinka ihanaa, niin kokemuksesta tiedän sanoa, että hän lähtee uudelleen omille teilleen...ja palaa taas kun huvittaa ja jos huvittaa. Jousimiehet ovat taitavia selittelemään mutta asian oikeaa laitaa eivät sano.

JousiMiesten omatunto on olematon. Viilettävät ja pitävät hauskaa sen minkä kerkiävät, ajattelematta seurauksia. Kun heille siitä huomauttaa, niin suuttuvat ja sitten alkaa ontuvia selityksiä satelemaan. Pienikin vapauden rajoittaminen on heille myrkkyä. Ovat niin ristiriitaisia selityksineen ja puolustuksineen, etten halua tutustua enää yhteenkään.

Joutuuko JousiMies ikuiseen koston kierteeseen, jos HÄNEN tunteitaan loukataan???

• Justme86

Ikävä kyllä itsekin seurustelen jousimies miehen kanssa joka on enemmän kuin hyvä tekemään ohareita. Kunpa tietäisikin mistä johtuu. Itse olen vesimies nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2850
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      31
      2473
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2229
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1850
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1686
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      103
      1624
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      308
      1539
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      134
      1438
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1436
    Aihe