ajan 80 kmh alueella mittarinopeutta 95 ja rekka saavuttaa nopeasti? Äläkä luule, että mittarissani on näyttövikaa enempi kuin 6 kmh.
Mitä se on, kun rekka, tai olkoon kuorma-auto, ajaa persuksissani kiinni kymmeniä kilometrejä?
Mitä se on, kun rekka kaatuu rampilla ?
Mitä se on, kun taksikuski etuilee ?
Se on typeryyttä, kusipäisyyttä ja ammattitaidottomuutta ammattilaiselta.
Kun sen tekee tavallinen kansalainen, on se vain typeryyttä, joskus jopa kusipäisyyttä.
Siinä on ammattilaisen ja tavallisen autolijan ero noin pääpiirteissään...
Vaan saako enää keneltäkään vaatia mitään. Vikahan on lumisateessa, vesisateessa, auringonpaisteessa, liukkaassa tiessä, likaisessa tuulilasissa, tienpitäjässä ja herraties missä muussa tahansa, mutta ei kuskissa.
Mitä se on, kun
4
608
Vastaukset
- vikaa tai
kyseinen rekka on ulkomailta.Suomessa noiden rajoittimien roplaus olematonta koska jos siitä kiinni jää ei sakot ole pikkasia ja kuski ne maksaa.
- nopeutta
120-140 km/h vähäksi aikaa, kun joku kusipää tulee takapuskuriin kiinni.Jos se ei riitä niin katsotaan kummalla kulkee kovemmin.Yleensä riittää kyllä 20 km/h nosto.
ammattiautoilijoita, ja henkilöitä jotka ajaa työkseen.
siinä on selkeä ero
ammattiautiolija, joustaa säännöissä kaikkien hyväksi, noudattaa rajoituksia, ja pitää turvavälin. yms.
henkilö joka ajaa työkseen, ei välitä onko edellä menevään metri, vai sata metriä, puskee rajoitinta vasten, koheltaa minkä kerkee, useimmilta henkilöautoilijoilta tutulla "minäminäminä" tyylillä.
Alä siis sekoita AMMATTILAISTA, ja ALALLE "JOUTUNUTTA" toisiinsa siinä on iso ero.- aika pitkälti
tuossa kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916322
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344811- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572882- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492750