kerro, kerro kuvastin ken tietää miten erotan uuden twin cam 88 koneen 88 B koneesta ulkoisin perustein ??? Tiedän mitä koneen sisällä on eroa, mutta kuinka sen totean päälle päin ???
88 ero 88 B
8
3077
Vastaukset
- Shovelhead
löytyy osoitteesta www.harley-davidson.com / yearmodel 2006
- twin cam
...joo kiitos. Kun ulkomaankielet eivät ole oikein vahvimpia puolia niin tuottaa vähän vaikeuksia arvata mitä siellä kerrotaan. Mutta kuvathan ne parhaita ovat monissa lehdissäkin :)
- Vee2
88 ja 88B:n ero on että tuo B moottori on balanced eli tasapainoitettu. H-D halusi tehdä hieman ns. sivistyneemmän moottori ja pykäsi moottorin pyöriviin osiin balanced palikat jotta kone ei tyhjäkäynnillä hyppäis niin paljon.
B moottori on Softail malleissa, ja se herättää minussa ihmetystä, että miksi juuri siihen piti se tasapainoitettu moottori pistää. Kyllä mun mielestä esim. Softail Standardin kuuluu hypätä ja vatkata. Sitähän monet japanin merkit ovat koittaneet jopa kopioida, joskus aika hassuillakin tavoilla. Muunmuassa eräs merkki laittoi moottorista metallitapin kuskin satulaan jotta tulis Harrikkamaisia viboja.
Siis, Dynat ja Touringmallit ovat 88 moottorilla ja Softailit 88B moottorilla. Touring malleista olis ehkä pitänyt tehdä ne vatkaamattomat mutta onhan se joskus ovelaa liikennevaloissa kun meinaa kone hypätä pois jalkojen välistä.
Kun katsot Softailia, katsot 88B moottoria.- twin cam
Kiitos asiallisesta ja selvästä vastauksesta. Olen tekemässä kauppaa 2000 mallin dynasta ja siitä kiinnostukseni "B":n erosta. Kiitos ja hyvää talvea.
- Vee2
twin cam kirjoitti:
Kiitos asiallisesta ja selvästä vastauksesta. Olen tekemässä kauppaa 2000 mallin dynasta ja siitä kiinnostukseni "B":n erosta. Kiitos ja hyvää talvea.
Onnee vaan ostoksellesi ja tervetuloa porukkaan!
Muista liittyä HDCF:än jäseneksi. Ja käy sivulla www.hdcf.fi sillä siellä on asiallista keskustelua merkistämme. Täällä harvoin taso yltää kovin korkealle kuten varmaan olet huomannut.
Dyna on muuten yksi nopeimmista jossei nopein Harrikka ja ehdottomasti paras ajaa. Vaikka en itse muuten mallista tykkääkkään.
Ilmanputsari, välialuesuutin ja pakoputket vaihdettuna saadaan huippuja n. 210 km/h, ei siis hirveesti muihin verrattuna, mutta Harrikaksi ihan kivasti. Tehotkin nousee tehtaan 52:sta sellaseen alle 75 hepoon.
Hauskaa talvea!!! - Anonyymi
Vee2 kirjoitti:
Onnee vaan ostoksellesi ja tervetuloa porukkaan!
Muista liittyä HDCF:än jäseneksi. Ja käy sivulla www.hdcf.fi sillä siellä on asiallista keskustelua merkistämme. Täällä harvoin taso yltää kovin korkealle kuten varmaan olet huomannut.
Dyna on muuten yksi nopeimmista jossei nopein Harrikka ja ehdottomasti paras ajaa. Vaikka en itse muuten mallista tykkääkkään.
Ilmanputsari, välialuesuutin ja pakoputket vaihdettuna saadaan huippuja n. 210 km/h, ei siis hirveesti muihin verrattuna, mutta Harrikaksi ihan kivasti. Tehotkin nousee tehtaan 52:sta sellaseen alle 75 hepoon.
Hauskaa talvea!!!Siis seventy two menee vakiona jo noin paljon ja fourty eight.Dynan luulis olevan nopeampi?
- Anonyymi
Mitä väliä? Paskoja moottoreita molemmat.
- Anonyymi
Vaseliinit ja persläpälliset nahkahousut mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289