Canal+ ärsyttää!

Eijuli

Onko tosiaan näin,että nyt canal kanavauudistusten myötä poistui antenniverkkolaisilta yksi leffakanava?? Ei tosiaankaan kiinnosta edes se 1 urheilukanava.Ja sopimustahan ei ilmeisesti voi purkaa.Älytöntä!!!Naurettavaa mainostaa,että saa 7 kanavaa hintaan 29e.Niin,tai saa,jos on lautanen.Tosi ärsyttävää touhua,en ota enää ikinä koko kanavapakettia,jämpti on näin!

6

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etten paremmin sanois

Kun porukka ei osaa lukea jo monelle alaosastolle postattua viestiä jossa halutaan kertoa että CANALILTA VOI TILATA MYÖS PELKÄT LEFFAT JA SILLOIN TULEE HALVEMMAKSI. Pätee myös antenniverkon katsojiin, antenniverkon Canal Film-kanavat, ilman sporttia ja ilman Disneytä maksaa 19 euroa kuussa!

SIIS YHDEKSÄNTOISTA (19) EUROA KUUKAUDESSA!
      Mutta kun asiasta vaan pitää jauhaa....

• jos

niiltä kanavilta tulisikin jotain ohjelmaa, mutta taitaa nekin vain vähentyä.
        Alkaa vasta klo:1900 ???

• on 24/7 kanavia
        jos kirjoitti:

niiltä kanavilta tulisikin jotain ohjelmaa, mutta taitaa nekin vain vähentyä.
        Alkaa vasta klo:1900 ???

Kyllä noi Canal film-kanavat lähettää ihan 24/7 joten mistä moinen käsitys sinulla?

Canal Mix oli muistaakseni ei-kokopäiväinen kanava, HD:stä en tiedä kun en oo vilkaissut enkä omista HD-laitteita.

• aivojasi!

Täältä Suomi24 sivuiltako pitää Canalin asiakkaiden kerätä info asiasta. Miksi Canalin tiedotteessa joka tuli ohjelmalehden mukana mainita koko asiasta?

• eijuli

Tiedoks vaan,että kun kuukaus sitten avasin canal paketin(12kk.sopimus),sillon ei ollu edes tarjolla semmosta pakettia,missä oli vaan 3 leffakanavaa.Joten avasin sen,missä oli leffakanavat ja 1 urheilukanava.Nyt kun 1 leffakanava poistettiin,oisin halunnut vaihtaa pakettia siihen 19e leffapakettiin,mutta ei onnistu!!!Pitää katella hintaan 29e kahta leffakanavaa,koska urheilu ei kiinnosta paskan vertaa.Tänään oon soittanut sinne,ja ne oli ihan ehdottomia.Eli VAIHTO EI ONNISTU!Paitsi 11kk.päästä,kun vuosi on mennyt.

• lannistu
        eijuli kirjoitti:

Tiedoks vaan,että kun kuukaus sitten avasin canal paketin(12kk.sopimus),sillon ei ollu edes tarjolla semmosta pakettia,missä oli vaan 3 leffakanavaa.Joten avasin sen,missä oli leffakanavat ja 1 urheilukanava.Nyt kun 1 leffakanava poistettiin,oisin halunnut vaihtaa pakettia siihen 19e leffapakettiin,mutta ei onnistu!!!Pitää katella hintaan 29e kahta leffakanavaa,koska urheilu ei kiinnosta paskan vertaa.Tänään oon soittanut sinne,ja ne oli ihan ehdottomia.Eli VAIHTO EI ONNISTU!Paitsi 11kk.päästä,kun vuosi on mennyt.

Luepas Canalin sopimusehdot. Siellä sanotaan selvästi, että jos palvelu muuttuu asiakkaalla on oikeus irtisanoa kesken sopimuskauden sopimuksensa. Kuluttaja-asiamieheen sitten seuraavaksi yhteys, jos eivät Canalilla suostu tuohon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1666
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1571
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      276
      1317
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      895
    6. 66
      864
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      42
      838
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      801
    Aihe