Onko Oulussa Krav Maga toimintaa?Milloin alkaa peruskurssit? Paljonko laji maksaa?Pitääkö hankkia jotain tiettyjä varusteita?
Krav Magaa Oulussa
10
2120
Vastaukset
- turhaa
odottelet Ouluun maga meininkiä.Ei meinaan oo eikä tuu.
- nettisivuilta...
et krav maga toimintaa on suomessa helsingistä ouluun. ko.sivut olivat jonkun helsinkiläisen urheilumestan. Sivuilla kerrottiin sit varmaankin väärää tietoa.
Onko Tampereella ko. toimintaa? näin ainakin netissäkerrottiin, mut onko tämäkin väärää tietoa?
- KM Klasu
http://www.suomenkravmagaliitto.fi/
Oulussa on ainakin aiemmin pelittänyt tuo kamppailuklubi jota on vetänyt Peuhkurinen. Kurkkaa tuosta osoitteesta kohdasta seurat niin Oulun kohdalta löydät infoa. Seuran linkki tosin ei syystä tai toisesta aukea. - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oulussa treenaa kuulemma pieni epävirallinen porukka IP- juttuja. Ovat kai kamppailuklubin entisiä treenaajia. Kamppailuklubi ei pyöri enää.
Jos haluat ottaa yhteyttä, niin katsele potku. netin puolelta. - 4545
Eiks ne ole kaikki istumassa tai jotain?
- potkunetteiluiäjanhbfinland
Meni sali alta niin oli paha reenata.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
kaukana take pedofiileista.
- nekään kaikki
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
kaukana take pedofiileista.
ihan niin kaukana ole. Jos ei nyt ihan naapurisellissä kuitenkaan...
- sdjfksjdfklsjdflksdjfklsdjfös
mennyt sekaisin kamppailukeskus ja kamppailuklubi...
- fghjre
ei taida olla vai onko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996