Onko Oulussa Krav Maga toimintaa?Milloin alkaa peruskurssit? Paljonko laji maksaa?Pitääkö hankkia jotain tiettyjä varusteita?
Vastaukset 10
- turhaa
odottelet Ouluun maga meininkiä.Ei meinaan oo eikä tuu.
- nettisivuilta...
et krav maga toimintaa on suomessa helsingistä ouluun. ko.sivut olivat jonkun helsinkiläisen urheilumestan. Sivuilla kerrottiin sit varmaankin väärää tietoa.
Onko Tampereella ko. toimintaa? näin ainakin netissäkerrottiin, mut onko tämäkin väärää tietoa?
- KM Klasu
http://www.suomenkravmagaliitto.fi/
Oulussa on ainakin aiemmin pelittänyt tuo kamppailuklubi jota on vetänyt Peuhkurinen. Kurkkaa tuosta osoitteesta kohdasta seurat niin Oulun kohdalta löydät infoa. Seuran linkki tosin ei syystä tai toisesta aukea. - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oulussa treenaa kuulemma pieni epävirallinen porukka IP- juttuja. Ovat kai kamppailuklubin entisiä treenaajia. Kamppailuklubi ei pyöri enää.
Jos haluat ottaa yhteyttä, niin katsele potku. netin puolelta. - 4545
Eiks ne ole kaikki istumassa tai jotain?
- potkunetteiluiäjanhbfinland
Meni sali alta niin oli paha reenata.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
kaukana take pedofiileista.
- nekään kaikki
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
kaukana take pedofiileista.
ihan niin kaukana ole. Jos ei nyt ihan naapurisellissä kuitenkaan...
- sdjfksjdfklsjdflksdjfklsdjfös
mennyt sekaisin kamppailukeskus ja kamppailuklubi...
- fghjre
ei taida olla vai onko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455