Onko Oulussa Krav Maga toimintaa?Milloin alkaa peruskurssit? Paljonko laji maksaa?Pitääkö hankkia jotain tiettyjä varusteita?
Krav Magaa Oulussa
10
2087
Vastaukset
- turhaa
odottelet Ouluun maga meininkiä.Ei meinaan oo eikä tuu.
- nettisivuilta...
et krav maga toimintaa on suomessa helsingistä ouluun. ko.sivut olivat jonkun helsinkiläisen urheilumestan. Sivuilla kerrottiin sit varmaankin väärää tietoa.
Onko Tampereella ko. toimintaa? näin ainakin netissäkerrottiin, mut onko tämäkin väärää tietoa?
- KM Klasu
http://www.suomenkravmagaliitto.fi/
Oulussa on ainakin aiemmin pelittänyt tuo kamppailuklubi jota on vetänyt Peuhkurinen. Kurkkaa tuosta osoitteesta kohdasta seurat niin Oulun kohdalta löydät infoa. Seuran linkki tosin ei syystä tai toisesta aukea. - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oulussa treenaa kuulemma pieni epävirallinen porukka IP- juttuja. Ovat kai kamppailuklubin entisiä treenaajia. Kamppailuklubi ei pyöri enää.
Jos haluat ottaa yhteyttä, niin katsele potku. netin puolelta. - 4545
Eiks ne ole kaikki istumassa tai jotain?
- potkunetteiluiäjanhbfinland
Meni sali alta niin oli paha reenata.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
kaukana take pedofiileista.
- nekään kaikki
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
kaukana take pedofiileista.
ihan niin kaukana ole. Jos ei nyt ihan naapurisellissä kuitenkaan...
- sdjfksjdfklsjdflksdjfklsdjfös
mennyt sekaisin kamppailukeskus ja kamppailuklubi...
- fghjre
ei taida olla vai onko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669