Kung-fu-miehelle

vääntäjä

Tasokasta tekstiä... Kerropas mitkä ovat meriittisi ja saavutuksesi kamppailulajien saralla kun painijoita näin huolettomasti homoiksi huutelet. Onko heppu nimeltä Emin Boztepe henkinen oppi-isäsi? Sieltäkö revit nämä mielipiteesi mattolajeista?

Ehkäpä mattolajit eivät ole niitä parhaita ip-lajeja 1-vs-moni tilanteissa mutta 1-vs-1 otteluun ja kamppailuun ne soveltuvat mainiosti. Eikös se homma niin ole että jokaisella on treenaamiseen syy, sulla omasi ja meillä muilla omamme. Toiset hakee urheilullisuutta ja toiset taas puhtaasti ip-tekniikoita, joku muu treenaa vaan kuntoillakseen joten turha ruveta haukkumaan jotain lajia kuplaksi tai homojen hommaksi. Enhän minäkään niputa kaikkia kiinalaisten lajien harrastajia ö-mappiin sinun tasottomien juttujesi takia.

8

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs judoka

Vääntäjä puhuu täyttä asiaa. Kaikilla lajeilla on puolensa eikä mielestäni ole kenenkään etu vertailla lajeja tyyliin "tuo on homojen laji, tuo ei". Itse pidän judosta erityisesti juuri sen mattotekniikoiden vuoksi. Kova vääntäminen on mielestäni kivaa mutta ymmärrän silti niitä jotka eivät siitä pidä. Täytyy muistaa, että ihmisillä on monenlaisia ruumiinrakenteita ja toisille sopii jotkut lajit paremmin kuin toisille.

Harrastakaamme kaikki valitsemaamme lajia innolla mutta muistakaamme silti kunnioittaa muittenkin valintaa ja jätetään se turha mollaus pois!

• jutsu-pimu

Sanotaan että parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä kuin avata suunsa ja todistaa se. Mikä tulee liian myöhään kung-fu-pojalle. ei kai aikuinen järkevä mies ala arvostelemaan muita lajeja vain omaa tietämättömyyttään todistaakseen?

Itse pidän suuni kiinni muista lajeista, kun en niihin ole niin perehtynyt. Jokaiselle jotakin kai pätee tässäkin. Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa muita lajeja, mutta täällä kotona ei hirveästi ole ja olen törmännyt pukuongelmaan. Jos ei ole peruskurssia jossa ollaan verkkareissa, niin en ole saanut osallistua tavallisiin harkkoihin koska oman lajini puku on "väärän" värinen.

Ja kuka on sanomaan mikä laji on paras? Vähän kuin tappelisi mustikan ja mansikan paremmuudesta. kummatkin parhaita, vähän eri asioihin vain.

• Mika
        jutsu-pimu kirjoitti:

Sanotaan että parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä kuin avata suunsa ja todistaa se. Mikä tulee liian myöhään kung-fu-pojalle. ei kai aikuinen järkevä mies ala arvostelemaan muita lajeja vain omaa tietämättömyyttään todistaakseen?

Itse pidän suuni kiinni muista lajeista, kun en niihin ole niin perehtynyt. Jokaiselle jotakin kai pätee tässäkin. Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa muita lajeja, mutta täällä kotona ei hirveästi ole ja olen törmännyt pukuongelmaan. Jos ei ole peruskurssia jossa ollaan verkkareissa, niin en ole saanut osallistua tavallisiin harkkoihin koska oman lajini puku on "väärän" värinen.

Ja kuka on sanomaan mikä laji on paras? Vähän kuin tappelisi mustikan ja mansikan paremmuudesta. kummatkin parhaita, vähän eri asioihin vain.

Joo ei ehkä aikuinen mies, mutta tämä kung-fu-heppuhan on 19v. Ei se vielä aikuinen oo, vasta nuori pojankossi.

Mutta kung-fu-hepussa on parasta se, että hän aiheuttaa keskustelua. Yksi viesti riitti kaameaan viestiryöppyyn. Sama oli kun tuli uuden lajin edustajia palstalle.

Ja kirjoittaja on 20v pikku poika, jota on kutsuttu myös pikku-Mikaksi. (En minä niin pieni ole, mutta näkisittepä iso-Mikan:))

• Dragon

Jos puhumme samasta Kung Fu miähestä niin on mainittava että kyseinen henkilö ON hieman omalaatuinen.
      Omia mielipiteitään hän kuitenkin lausu, ja mun mielestä se on ihan ok. Tää on kuitenki foorumi, netissä, jossa useimmat ei tiedä edes mikä on taistelulajiensa historia tai luoja.
      Joten jos ette parempaa keksi ku haukkua muita niiden mielipiteiden takia niin... keksikää jtn parempaa.
      Ja kung fu miäs, rajota säi vähä tekstejäs ku tuut takas, ok? ;)

Peace

-Dragon-

• vääntäjä

[clip]
        Tää on kuitenki foorumi, netissä, jossa useimmat ei tiedä edes mikä on taistelulajiensa historia tai luoja.
        Joten jos ette parempaa keksi ku haukkua muita niiden mielipiteiden takia niin... keksikää jtn parempaa.
        [/clip]

Ja tämän ns. kungfu-miehen tarkoituksena on sitten tulla valistamaan kuinka lajini treenarit ovat homoseksuaaleja kaikki tyynni? (koska en selvästikään tunne lajini historiaa) Notta silleen... tervettä, kypsää ja aikuismaista ajatustenvaihtoa eikö?

Tiedoksesi Dragon, mielipiteet ja solvaus ovat kaksi aivan eri asiaa. Joku minua viisaampi sanoi sen paremmin: "Jos et kykene väittelemään pilkkaamatta väittelykumppaniasi, olet jo hävinnyt". Tässä ei nimenomaan ollut kyse kung-fu-miehen mielipiteistä vaan kaverin ylimielisestä ja tiettyjä lajeja vähättelevästä huutelusta. Henk. kohtaisesti arvostan kaikkia kamppailulajeja, kyllä niissä kaikissa on jotain hyvää. Vaikka "osa niistä onkin menettänyt kung-fu-maisuutensa" (herttinen sentään, nyt puhuttiin sentään thaiboxauksesta...)

Jos joku katsoo asiakseen omana mielipiteenään haukkua tietyn lajin kaikki harrastajat homoiksi niin luulisi olevan edes sen verran munaa että iskisi oman nimensä alle, vastaisi näihin viesteihin tai edes selittäisi hieman mielipiteitään meille "homo-painijoille". Jos siis olisi edes puoliksikaan niin kova jätkä kuin väittää olevansa.

• Vääntäjä

Mielipiteet ja solvaus, niissä on ero. Joku viisas sanoi: "Jos et kykene voittamaan väittelyä pilkaamatta toista, olet jo hävinnyt."

Jos joku katsoo asiakseen omana mielipiteenään haukkua tietyn lajin kaikki harrastajat homoiksi niin luulisi olevan edes sen verran munaa että iskisi oman nimensä alle, vastaisi näihin viesteihin tai edes selittäisi hieman mielipiteitään meille "homo-painijoille". Jos siis olisi edes puoliksikaan niin kova jätkä kuin väittää olevansa.

• Dragon
        Vääntäjä kirjoitti:

Mielipiteet ja solvaus, niissä on ero. Joku viisas sanoi: "Jos et kykene voittamaan väittelyä pilkaamatta toista, olet jo hävinnyt."

Siis sä haluat nimen?
        Miksi?
        Että voisit etti hänet käsiis?
        Kamoon, tervejärkinen ihminen tajuaa että tää on keskustelupalsta, kaikki ilmasee oman mielipiteensä, ja jos se on hakuumista niin olkoon, mua se ei kiinnosta pa$kan vertaa, äläkä ala mua solvaamaan koska puolustan kaveriani.
        Voisin laittaa nimeni tähän, voisin haastaa sut otteluun, voisin huutaa että "Kung-Fu kunniaan", voisin uhoilla kaikille, voisin tapella kadulla, voisin haukkua painijoita ja muita ei-Kung-Fu lajeja harrastavia homoiks, voisin haastaa kaikki otteluun ja piestä kaikki.
        En kuitenkaa oo niin älyvapaa että alkasin semmosta väsäämään, se ois tyhmää ja toivotonta touhua, ja terve järkiki jo sanoo että se ois ihan turhaa.
        Odotan innolla vastausta tähän.

Peace

-Dragon-

• Caligula
        Dragon kirjoitti:

Siis sä haluat nimen?
        Miksi?
        Että voisit etti hänet käsiis?
        Kamoon, tervejärkinen ihminen tajuaa että tää on keskustelupalsta, kaikki ilmasee oman mielipiteensä, ja jos se on hakuumista niin olkoon, mua se ei kiinnosta pa$kan vertaa, äläkä ala mua solvaamaan koska puolustan kaveriani.
        Voisin laittaa nimeni tähän, voisin haastaa sut otteluun, voisin huutaa että "Kung-Fu kunniaan", voisin uhoilla kaikille, voisin tapella kadulla, voisin haukkua painijoita ja muita ei-Kung-Fu lajeja harrastavia homoiks, voisin haastaa kaikki otteluun ja piestä kaikki.
        En kuitenkaa oo niin älyvapaa että alkasin semmosta väsäämään, se ois tyhmää ja toivotonta touhua, ja terve järkiki jo sanoo että se ois ihan turhaa.
        Odotan innolla vastausta tähän.

Peace

-Dragon-

Kung fu miäs:
        "älkää ottako niitä homo-painijoita liian vakavasti"

Dragon:
        "Kamoon, tervejärkinen ihminen tajuaa että tää on keskustelupalsta, kaikki ilmasee oman mielipiteensä, ja jos se on hakuumista niin olkoon,"

Kyllä tuo minusta haukkumistä on.

"voisin haastaa kaikki otteluun ja piestä kaikki. En kuitenkaa oo niin älyvapaa että alkasin semmosta väsäämään, se ois tyhmää ja toivotonta touhua, ja terve järkiki jo sanoo että se ois ihan turhaa."

Luitko viestiäs ennenkuin lähetit sen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe