Yamarin 5930 HT, millainen vene?

nelari

Ensi kesäksi pitäisi hankkia perheelle uusi vene. Myynnissä näkyy aika paljon vähän käytettyjä Yamarin 5930 HT -veneitä n. 100 hv:n 4-tahtimoottorilla.

Nyt vapaasti kehumaan tai haukkumaan omaa samanlaista tai kavereiden vastaavaa! Tai jos naapurilla tai samassa laiturissa on ja olet veneestä jotain kuullut, kerro tänne!

Asiallisesti ottaen: millainen vene on kyseessä? Tulisi 2 aikuiselle ja 2 alle 10 lapselle päiväretkikäyttöön, miksei joskus 1-2 yön saarikeikoillekin. Niin, ja kyllä olisi tarkoitus joskus virvelöimässä tai vetouistelemassakin käydä.

Kokemuksia?

4

1538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yamarinko

Samanlaista tietoa/kokemuksia kaipaisin minäkin. Käyttö sama paitsi että lapsia toistaiseksi nolla.
      Miten uistelu onnistuu noin 100 h nelitahtikoneella?

• Yamppi

Venehän on erinomainen yleisvene moneen eri käyttöön,käy retkiveneenä,vetouistelijalle myös samoin,tilat on erinomaiset ajettavuus on tuttua ja turvallista yamarinia eli huippu.
        Satku ruisku yammu on todella hyvä uistelu moottori varsinkin jos sen varustaa vts kytkimellä,omien mittausten mukaan jopa taloudellinen kokoisekseen.

En keksi paketista huonoa sanottavaa,ainut ongelma on ettei pakkaskeleillä ole kovin lämmin edes lämmittimen kanssa.

• roope66

Itselläni ollut nyt 2 kesää käytössä ko.vene 115hv Yamahalla. Eipä juuri pahaa sanottavaa veneestä. Etenkin tolla 115 hv liikkuu todella nopsaan ja isollakin kuormalla nousee hyvin liukuun. Tilaratkaisut mielestäni kokoluokan ehdotonta aatelia. Näkyvyys on jokapuolelle todella hyvä isojen ikkunapintojen ansiosta. Miinukset tulevat tosiaan syyskeleillä kylmyydestä(pressu) ja koska kokoluokka on tosiaan melko pieni niin isommassa aallokossa kulku on hankalaa. Mutta niin se on muillakin samankokoisilla veneillä. Hyvä vene-osta pois vaan!

• nauvoon

yamarin 5930 on kaikin puolin erinomainen vene. olin itse viime kesänä 5 pv reissussa kahden lapseni kanssa (9 ja 7v). matka vei meidät espoon haukilahdesta aina nauvoon ja takaisin. kaikki pelasi hienosti ja veneellä pärjäsi hienosti myös selillä mm. vänössä kävimme. 115hv kone sopiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe