isäpäiväksi?

åippåliini

miehet, mikä olisi hyvä isänpäivä lahja? miehelläni tulossa ensimmäinen isänpäivä? mitä lahjaksi?

91

30227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piisaa

illalla kylmä olut sohvalle tarjoiltuna ja perinpohjainen suihinotto. Muunkinlainen seksi toki kelpaa.

Tämä ei sitten ollut huono vitsi vaan ihan totista totta.

• selvis

jos haluat lapseltasi tuollaisen isänpäivälahjan niin on aikoihin eletty, ei sun vaimon ts. lapsen äidin kuulu sulle isänpäivälahjaa ostaa, sä et ole hänen isänsä..

hehe

• paukku
        selvis kirjoitti:

jos haluat lapseltasi tuollaisen isänpäivälahjan niin on aikoihin eletty, ei sun vaimon ts. lapsen äidin kuulu sulle isänpäivälahjaa ostaa, sä et ole hänen isänsä..

hehe

NO.NIIHÄN MÄ JUST SANOIIIN.

• Pappapaa
        selvis kirjoitti:

hehe

Lapsikos tuossa neuvoja kyselee?

Ja mitä alle 1-v lapsi muka isälleen antaa?

Idiootti.

• nuorempi sukupolvi

kiitos että olet

• Mullekkin mieleen

Sehän se tavallinen lahja-juu...siis vaimolta.
        -Lapsien ei tarvitse mitään antaa...vaikka kyllähän niiden äiti keksii heidänkin jotain lahjaa isille antaan. Hyvää vaan-isänpäivää kaikille isille.

• selvis

Ei sun kuulu sun miehelle ostaa isänpäivälahjaa, vaan sun pitää pistää teidän pentu sutimaan pari viivaa paperille jos hän on jo senikäinen että sutiminen onnistuu. Siten voi lapsi antaa isälleen sen lahjan niinku asiaan kuuluu. EI HÄN OLE SINUN ISÄSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mammaksi_maaliskuussa_06

Jos mies viettää ensimmäistä isänpäiväänsä, niin minkäköhän ikäinen mahtaisi lapsi (vauva) olla? ;)

Kyllä minä ainakin ostan poikamme puolesta miehelleni isänpäivälahjan, jotain sellaista, joka muistuttaa lapsestamme. Kortin jo teimmekin pojan kanssa sormiväreillä yhdessä.

• isä71

Äitikään ei olisi Äiti ilman isää. Siitäkin voi kiittää. Vaikka pinellä ylimääräisellä huomionosoituksella. Itse olen ostanut lapseieni äidille jopa lahjan isänpäivänä. Kiitokseksi että saan olla isä yhteisille lapsillemme.

• Tripla isukki

Hei haloo!
        Kyllä taas huomaa että täällä kirjoittelee teini-ikäiset ja lapsettomat (penskat).Miten esim;alle vuoden ikäinen lapsi voi muistaa isäänsä.Kynä ei pysy kädessä niin pienellä,eikä puhua vielä osaa.On aivan ymmärrettävää,että vaimot muistaa uusia isukkeja parin ensimmäisen vuoden aikana.

• no joo
        Tripla isukki kirjoitti:

Hei haloo!
        Kyllä taas huomaa että täällä kirjoittelee teini-ikäiset ja lapsettomat (penskat).Miten esim;alle vuoden ikäinen lapsi voi muistaa isäänsä.Kynä ei pysy kädessä niin pienellä,eikä puhua vielä osaa.On aivan ymmärrettävää,että vaimot muistaa uusia isukkeja parin ensimmäisen vuoden aikana.

kyllä ne isät nyt kaipaa huomioo. Äitien pitäis saada sitä enemmän.

• mutta

lasteni isä, joten haluan ostaa/antaa hänelle lahjan, vaikka itse et saisikaan..

• hyvä
        isä71 kirjoitti:

Äitikään ei olisi Äiti ilman isää. Siitäkin voi kiittää. Vaikka pinellä ylimääräisellä huomionosoituksella. Itse olen ostanut lapseieni äidille jopa lahjan isänpäivänä. Kiitokseksi että saan olla isä yhteisille lapsillemme.

sinusta löytyy asennetta..

• Äiti jo 26 vuotta
        isä71 kirjoitti:

Olipa sinulla kaunis ajatus kunnioitan sinua isänä ja ihmisenä. Meidän lapsiin on myöskin tarvittu niin isä kuin äitikin.

• chiken
        Mammaksi_maaliskuussa_06 kirjoitti:

Jos mies viettää ensimmäistä isänpäiväänsä, niin minkäköhän ikäinen mahtaisi lapsi (vauva) olla? ;)

Kyllä minä ainakin ostan poikamme puolesta miehelleni isänpäivälahjan, jotain sellaista, joka muistuttaa lapsestamme. Kortin jo teimmekin pojan kanssa sormiväreillä yhdessä.

anteeksi, kyllä meillä oli niinkin että isi tuo äitien päivänä minulle lahjan, miksi en minäkin lapseni isälle.
        Ilman häntä ei minulla olisi noita tähti silmiä ja mikä sen parempi tapa osoittaa kuin pieni lahja tai se hulvaton seksi...

• Mammaksi_maaliskuussa_06
        chiken kirjoitti:

anteeksi, kyllä meillä oli niinkin että isi tuo äitien päivänä minulle lahjan, miksi en minäkin lapseni isälle.
        Ilman häntä ei minulla olisi noita tähti silmiä ja mikä sen parempi tapa osoittaa kuin pieni lahja tai se hulvaton seksi...

oli varmaankin tarkoitettu selvikselle...?

• jukkad

Jos kyseessä on tosiaan ensimmäinen isänpäivä, ja jos lapsenne on lainkaan niin huomiota vaativa kuin muut tuntemani (alle) yksivuotiaat, niin paras lahja taitaisi kyllä olla ihan vain stressitön ilta jolloin ei tarvitsisi huolehtia arkisista kodin askareista.

Älä vain missään nimessä yritä järjestää "laatuaikaa", pakotettu yhdessäolo kun ei tee ketään onnellisemmaksi loppupeleissä.

• saisi

kerrankin tarpeekseen. Ei mitään tunnin hinkkaamista vaan kunnon irstailua koko päivä.

• miehen toisen vaimon lapset,

kun miehelläni on vaimo jolla on 2 lasta ja hänen täytyy sitten "lasten takia" aina mennä illaksi kotiin ja nukkua siellä yöt.

• miehiä ja vaimoja

mahtaisko olla niin, että ne lapset ovat miehen lapsia? On se kyllä ennenkuulumatonta, että mies menee kotiinsa perheensä luokse. vaikka onhan näitä sivupanoja ollut maailman sivu...

soita sinne ja ilmoita itsestäsi! sillähän siitä pääset! Voi kyllä olla, että mies ei sen jälkeen susta halua kuulla...

Tai mene joskus mukaan!

• takia?

höynä. eiköhän ihan itsensä takia mene. haluaa pitää vaimonsa ja perheensä. ja sinusta on vaan seksiseuraksi.

voi että... ja yksinäinen joulukin tulossa...

• keittäny

Likoa sitte siinä vaan.

• hä hä

pilluu!

• Lihanhimo

..paistettuna ja pannustapäin syöden.Mikään ei ole niin hyvää.

• hierottu

Lahjakortti thai-hierontaan kaikilla mausteilla.

• pete11111111

no ei kai se sun isäs oo...tyhymä

• åippåliini

åippåliinille
      Minä en aio ostaa miehelleni isänpäivälahjaa,enkä ole ostanut aiemminkaan ,syystä koska hän ei ole minun isäni.Samasta syystä en halua,että hän ostelee minulle äitienpäivälahjoja .En ole hänen äiteensä!!
      Lapset hoitelevat nämä hommat.Avustaa voin kyllä mielelläni ja tukea k.o.asiassa.Keittävät kahvit ,tuovat sänkyynkin välillä ja laulavatkin ,kun sille päälle sattuvat.terv.Mama

• isukki...

just näin..tämä riittä. Aamulla kahvit vaikka sänkyyn...äippä ja lapset tarjoilee sen, ja lapset antaa isänpäivän lahjan jotka ovat vaikka itse tehneet.. Yksinkertaista mutta toimii, ja päivemmällä vaikka ravintolaan syömään, niin ei tarvitse kenenkään kotona keittiössä touhuta.. ;)

• ainut

isäinpäivänä suukkoja halauksia!

• pastori

Neuvotaan alle vuoden ikäistä ostaa omatlahjat.Mamma auttaa vain taloudellisesti.Osta mitä ikinä haluat,no osta nyt,s..tanan kakara osta äläkä karju.IHAN ON ISÄÄNSÄ TULLU,PER....!

• Äiti 2v

Laita onnitteluilmoitus sunnuntailehteen kivalla valokuvalla ja omaperäisella tekstilla. Leivo tai osta hänelle kakku, jos hän pitää makeasta. Ainakin minun miestäni nämä ilahduttavat, lapsemme kun ei vielä kykene paljon mihinkään...

• äiti73

Hei Åippåliini,

eiköhän se lapsi ole paras lahja isälleen. Sitäpaitsi, eihän se miehesi sinun isäsi ole joten eikös ole vähän epäloogista alkaa ostamaan hänelle isänpäivälahjaa? Jos jotain on pakko antaa, niin osta kipsiä tai muovailusavea ja ikuista lapsen jalan ja käden jäljet siihen ja anna se päivämäärällä varustettuna. Sitä ei nimittäin enää muutaman vuoden päästä lainkaan muista miten pienet jalat ja kädet vauvalla on ollut.

• äitimutsi

Viettäköön isänpäivää kukin miten tykkää. Olen sitä mieltä että isäinpäivää viettävät kaikki isejä muistaen, joten silloin voi lahjan miehelleen antaa vaimo lasten isää kunnioittaen. Tietysti jos on aihetta kunnioittaa. Meillä on. Minä saan aina pikkulahjan äitienpäivänä ja se on aivan ihanaa. Meillä ei ole kotona krääsää kuitenkaan.

• simmuuu

ensi vuodeksi kalenteri...ifi.fi.sivuilla on...teetin pojan kuvista miehelleni sellaisen jolla on ensimmäinen isänpv:-))

• klkdfhjka

kakkaa

• Kahvi-muki

Kiva lahja on kun saa sen ensimmaisen valokuvan uuden vaavin kanssa ja se on teetetty t-paidaksi( itse sain myos kuvallisen kahvi-mukin joka on minulla toissa), kahvi-muki on edelleenkin kaytossa, mutta t-paita tuli pidettya niin etta jouduin leikkaamaan kuvan siita irti kun hihat meinasivat pudota. Sailytan kuvaa arkussa jonka teetimme vaavia varten, keraamme sinne kaikkia mahdollisia muistoja ja tama muisto oli se ensimmainen missa han lepaa isin sylissa ja haukottelee..Minulle henkilokohtaisesti se oli paras lahja jonka vaimoni on minulle koskaan antanut!

• Äiti 2v.

Kiitän loistavasta kahvi-muki ideasta!

• KRYSSA

Sylin täydeltä kukkia.leikko-ja ruukkukukkia niin kyllä miehesi ainakin muistaa ekan isidaagenin.

• Zeniä

oisko kiva jos antaisit itsesi lahjarusetilla... ;)

• ..jonnekin

Minulla on ainakin mukavaa, kun ne kaksi jo lähes aikuista lastani tulevat käymään luonani isäinpäivänä. Aivan turhaa vouhotustahan se on esim. puolison lasten äidin antaa jotain lahjaa silloin. Antakoon omalle isälleen. Mutta itselläni on ollut jo vuosien ajan perinteenä palkita näitä omia lapsiani jollain mukavalla jutulla vaikka lähtemällä syömään jonnekin hyvään ruokapaikkaan ja isä maksaa. Ja se tuntuu tosi hyvältä isäinpäivänä, että saan jotain mielihyviä niille lapsilleni-nautin siitä silloin itsekin isänä!!

• herra isä

Kyllä on idiootteja vastauksia. Olkoon isien ja äitien päivät amerikkalaista hapatusta, joiden tarkoituksena on saada kauppiaat onnelliseksi, mutta on kyllä pohjattoman typerä tuo jankutettu klishee, että ”ei hän ole sinun isäsi”, lässyn lässyn. Jos isänpäivää haluaa viettää, niin voi kai sitä nyt onnitella vaikka naapuria, joka on onnistunut isänä. Miksei sitten omien lastensa äitiä. Äitienpäivälahja on kiitos siitä, että olet lasteni hyvä äiti. Kertakaikkiaan typerää.

Mitä lahjavihjeisiin tulee, niin ei pakkotavaraa. Lahja riippuu tietenkin saajasta: Mitä hän arvostaa. Osta hieronta tai tee hyvä illallinen. Kirjat on aina kivoja. Se on myös klishee, että isälle pitää ostaa sotakirja tai dekkari. Tuntemani isät lukevat suurin piirtein samoja kirjoja kuin tuntemani äidit.

Tämä maailma on yksi iso klishee.

• on muuten

klisee, Suomessa kun kerran asutaan ;)

• takertuja
        on muuten kirjoitti:

klisee, Suomessa kun kerran asutaan ;)

Se on suhteellisen laaja käsite tuo "isän"päivä, onhan toki niinkin että mikäli asia halutaan ymmärtää niin kuin se meillä räkäisessä suomessa ymmärretään isänpäivänä, pitäisi kyseisen päivän olla nimeltään "minun isän päivä". tuolloin se tarkoittaa juuri henkilön itsensä isää ehdottomin rajauksin, eikä sillä tarkoiteta ketään muuta kuin juuri sitä tiettyä isää.eikös vain? tässä tapauksessa oikeimman vastauksen antoikin tuossa edellä kirjoittanut kaveri joka totesi että "onnitella voi vaikka naapuria isismistä, jos siltä tuntuu".Aivan totta! Isä- sanalla ymmärretään jokainen henkilö, joka lapsen huoltajuutta vaalii ja ylläpitää,poikkeuksetta! se on hieno asia, yhtälailla kuin äitiyskin, jota ehdottomasti voi ja kannattaa muistaa.usein pienikin asia saattaa riittää, mikäli se annetaan tunteiden pohjalta...

• Jaa-koppi

Itse annoimme vauvan kanssa ekana isinpäivänä leveän hopea sormuksen (tiesin että mieheni oli halunnut sormusta jo pitkään) johon oli kaiverrettu "ISI ja päivämäärä. minusta oli kiva että eka isipäivä on aina muistissa sormessa. Ja itse sainkin sitten samanlaisen lahjan ekana äitipäivänä, se oli kiva ylläri!

• mamaspapas

Nimittäin, minä haluan tollaisen Äitienpäivänä.

• Anna mun kaikki kestää..!

Tilu-lilu, onko lässympää ja lällympää taas kuultu... OI EI!!!

• isä -49

Moro!En tunne miestäsi mitää hän haluu.Sul on pieni vauva milloin syntynyt?Monesti isät on hämmentynyneitä uudeata tulokkaasta.Mut tämmöinen rauhallinen Isän hemmottelu on ihan parasta,mene viereen ja sano tämmöinen pieni nasu me ollaan satu maailmaan.Ei siinä paljon muuta tarvita.

• Isintuntija
    • frage

se yksin vaikka laiva risteilylle,niin munkin muija teki,lähetään kaverien kans matkaan

• Tee

Niinpä, pari ensinmäistä isän päivää on uutta ja ihmeellistä.. kun aika kuluu ja äiskä ja iskä eroaa, niin sitten todellinen isänpäivä tulee... eikä ex osallistun siihen... tää on elämää..!

• aapeli123

Siis isänpäivä, eihän isä nyt mitään tarvitse, hoitakoon lapset jotain jos muistaa/viitsii...

Mutta äitienpäivä, joo, silloin pitää olla isää myöten ja jos mahdollista, sukukin mukana juhlimassa äitiä ! On se vaan niin ihmeellistä...

• katkera?

Mutta nyt pitäisi olla hyvä mieli, aikoohan ainakin yksi vaimo muistaa miestään isänpäivänä!

• puoliso

Äippäliinille
      Eihän sun aviomies ole sun isäsi. Lapset ne muistaa isää. Teidänkin pikkuinen, sitten isompana.

• vaiheessa

keskustelua todella tuore näkemys

• Tipsu

Ostin miehelleni ensimmäiseksi isänpäivälahjaksi puisen säästöpossun, siitä on ollut iloa jo 23 vuotta! Nykyään sinne kerätään ulkomaalaisia kolikoita, joita annan virpomislahjaksi pikkutrulleille.Tipsu

• koskaan

mitään isänpäivä lahjaa miehelleni,koska lapsethan muistavat omaa isäänsä, ja minä muistaisin lahjalla omaa isääni, jos olisi elossa. haudalle hänelle kynttilä.

• puolisosi

jättää sitten äitienpäivälahjan ostamatta sinulle. Mikäs siinä.

• koska
        puolisosi kirjoitti:

jättää sitten äitienpäivälahjan ostamatta sinulle. Mikäs siinä.

äitienpäivä ja isänpäivä on lasten, jos niin haluavat muistaa.

• ostamme
        koska kirjoitti:

äitienpäivä ja isänpäivä on lasten, jos niin haluavat muistaa.

hääpäivänä toisillemme lahjat, ja nyt tulee 35 v:tis hääpäivä ihan lähiaikoina.

• nimeton

jos miehesi on lukutoukka niin joku hänen lempikirjailijan kirjoittama kirja itse voisin antaa lahjakortin isoon tavarataloon tai risteilylahjakortin sais lähteä vaikka äitini kanssa risteilylle mut nyt en voi sillä isä ei elä enään

• yks vaan

semmonen toukka,että pitäis aamusta iltaan liottaa toukkaa ämpärissä sunnuntaina saa liottaa niin paljon ku sielu sietää tekee ämpärillekin hyvää.

• Yasmin

Kallista, täyteläistä, suomalaista suklaata.

• Saisi kerrankin laatupimpsaa.

Huora kelpaisi varmasti.

• juuri

Niin ja hyvällä tuurilla siitä sais pari yllätystä kaupan päälle, josta riittäis riemua varmasti koko vuodelle, hyvällä tuurilla koko loppuelämälle!

• Huoralahjan esittaja.
        juuri kirjoitti:

Niin ja hyvällä tuurilla siitä sais pari yllätystä kaupan päälle, josta riittäis riemua varmasti koko vuodelle, hyvällä tuurilla koko loppuelämälle!

V..tu mitaan tauteja niista saa. Hyvalaatuiset kortsut on keksitty. Enemman tautisia niilla suomalaisilla keski-ikaisilla leveaperseisilla pissaliisoilla on mita nakee kannissa ruotsinlaivoilla. Mokomat lahnat makaa sitten selallaan hytin punkalla ja kuvittelee etta tarjoavat jotakin hyvaa. Melkein kuin vetaisi kateen, eihan sellaista jaksa kattoa kun sen verran etta saa pussinsa tyhjiksi. Venakot ja Eestin tytot ovat ammattilaisia ja kayttavat kumia, ja sitapaitsi yleensa kyyti on ykkosluokan.

• ei suojaa
        Huoralahjan esittaja. kirjoitti:

V..tu mitaan tauteja niista saa. Hyvalaatuiset kortsut on keksitty. Enemman tautisia niilla suomalaisilla keski-ikaisilla leveaperseisilla pissaliisoilla on mita nakee kannissa ruotsinlaivoilla. Mokomat lahnat makaa sitten selallaan hytin punkalla ja kuvittelee etta tarjoavat jotakin hyvaa. Melkein kuin vetaisi kateen, eihan sellaista jaksa kattoa kun sen verran etta saa pussinsa tyhjiksi. Venakot ja Eestin tytot ovat ammattilaisia ja kayttavat kumia, ja sitapaitsi yleensa kyyti on ykkosluokan.

kondyloomalta. Että jos haluat oman henkilökohtaisen kukkakaali viljelmän alapäähän niin antaa mennä vain! Valitettavasti kantajakaan ei aina tiedä tiedä, että on saanut tartunnan. Tauti voi olla pitkään oireeton.

• mari-äiti
        Huoralahjan esittaja. kirjoitti:

Kyllä rupee menemään vähän mauttomaksi ja asian vierestä. Painukaan miehet asumaan sinne huoramaahan jos siellä parempaa seksia saa. Ja miksi pitäisi ostaa lahja - voisihan sitä tosiaan viettää rauhallisen kynttiläillallisen kotona miehensä kanssa ja siihen päälle hyvä rakastelu!!!!

• ei lahjoja puolisolle

Eihän ole tarkoitus että puolisolle ostetaan lahjoja isänpäivänä! Täähän on vaan lasten ja vanhempien välinen juttu, EI puolisoiden. "Markkinamiesten vouhotusta", kuten äitini sanoo... Jätä siis lahjat kauppaan. Kakku varmasti riittää. :)

• äiti myös

Kun kerran keskustelun aloittanut ihminen kysyi neuvoa, mitä ostaa isänpäivälahjaksi, tuskimpa meidän muiden tarvitsee puuttua siihen, pitääkö hänen ostaa lahjaa, vai onko se meidän muiden mielestä tyhmää tai vouhotusta tai skeidaa...eikö???? Eiköhän hän ole sen päättänyt mielessään, ostaako lastensa isälle lahjan vai ei ja tuskimpa se meidän muiden elämää heilauttaa! Pikkasen ottaa päähän tollanen pikkusieluisuus, ettei lahjoja muka kukaan koskaan tarvi tai halua ja että pelkkä rakkaan puolison tai lasten näkeminen pitäisi riittää! Kyllähän se tosiasia on kuitenkin, että jollakin pienellä (tai isolla) sitä omaa rakasta puolisoa on IHANA muistaa tällaisena päivänä, eikä se missään tapauksessa ole typerää.

Lapset ovat varmasti lähes kaikille vanhemmille ne maailman tärkeimmät, mutta kuten joku mielestäni viisaasti tässä aiemmin jo muistutti, että ei äiti olisi äiti ilman isää ja kyllä siitä asiasta tosiaan voi sitä miestä muistaa.

Mutta kukin toimii tavallaan, tokkopa meidän tarvii aina niin kovin kärkkäästi olla moittimassa toisten tapoja, pääasia kai, että kussakin perheessä kaikki tuntevat olonsa onnelliseksi ja mieli on hyvä, lahjoilla tai ilman, eikö?

Mitä siihen lahjaideaan tulee; olen monien muiden kanssa samaa mieltä siitä, että sellainen iskän toiveiden huomioiminen taitaa olla se paras lahja...eli siis, mieti millaisesta päivästä se iskä nauttisi ja toteuta sitä, vaikka se sitten olisi lehen lukua rauhassa aamupalapöydässä...ja toki se oma olotilasikin on iskälle tärkeä. Että siis näytät, että olet onnellinen hänen kanssaan ja että tämä teidän kolmen muodostama perhe on sinulle se maailman tärkein. Ja tie miehen sydämeenhän käy vatsan kautta...että ei se suklaakaan huono idea ole :)

Hyvää ja onnellista iskänpäivää kaikille!

• *piip*
        äiti myös kirjoitti:

Kun kerran keskustelun aloittanut ihminen kysyi neuvoa, mitä ostaa isänpäivälahjaksi, tuskimpa meidän muiden tarvitsee puuttua siihen, pitääkö hänen ostaa lahjaa, vai onko se meidän muiden mielestä tyhmää tai vouhotusta tai skeidaa...eikö???? Eiköhän hän ole sen päättänyt mielessään, ostaako lastensa isälle lahjan vai ei ja tuskimpa se meidän muiden elämää heilauttaa! Pikkasen ottaa päähän tollanen pikkusieluisuus, ettei lahjoja muka kukaan koskaan tarvi tai halua ja että pelkkä rakkaan puolison tai lasten näkeminen pitäisi riittää! Kyllähän se tosiasia on kuitenkin, että jollakin pienellä (tai isolla) sitä omaa rakasta puolisoa on IHANA muistaa tällaisena päivänä, eikä se missään tapauksessa ole typerää.

Lapset ovat varmasti lähes kaikille vanhemmille ne maailman tärkeimmät, mutta kuten joku mielestäni viisaasti tässä aiemmin jo muistutti, että ei äiti olisi äiti ilman isää ja kyllä siitä asiasta tosiaan voi sitä miestä muistaa.

Mutta kukin toimii tavallaan, tokkopa meidän tarvii aina niin kovin kärkkäästi olla moittimassa toisten tapoja, pääasia kai, että kussakin perheessä kaikki tuntevat olonsa onnelliseksi ja mieli on hyvä, lahjoilla tai ilman, eikö?

Mitä siihen lahjaideaan tulee; olen monien muiden kanssa samaa mieltä siitä, että sellainen iskän toiveiden huomioiminen taitaa olla se paras lahja...eli siis, mieti millaisesta päivästä se iskä nauttisi ja toteuta sitä, vaikka se sitten olisi lehen lukua rauhassa aamupalapöydässä...ja toki se oma olotilasikin on iskälle tärkeä. Että siis näytät, että olet onnellinen hänen kanssaan ja että tämä teidän kolmen muodostama perhe on sinulle se maailman tärkein. Ja tie miehen sydämeenhän käy vatsan kautta...että ei se suklaakaan huono idea ole :)

Hyvää ja onnellista iskänpäivää kaikille!

Mitä voin antaa isälleni isänpäivänä?????

En keksi mitään, eikä hän toivo mitään, mutta haluan silti antaa muutakin kuin kortin. Olen 12.

• muistaminen kylläkin!

Isänpäivä (ja äitienpäivä) on nimenomaan kaikkien asia myös puolisoiden!

Ajatus on että silloin muistetaan kaikki isiä jollakin tavalla. Joku hankki lahjan, joku tekee jotain yhdessä, joku keksii jotain muuuta. Esim. laipoo kakun, joka monille hyvinkin riittää!

Aion muistaa omia kavereitani (isät) lähettämällä heille sähköpostin tai sms:än. Omaa isääni muistan lahjalla samoin vaimoni isää!

Isänpäivänä lahjan antaminen omalle miehelleen, tai yhdessä tekeminen, tai yleensä muistaminen, on kunniotuksen osoittaminen hänelle isänä!

Eli muistetaan KAIKKIA tuntemianne isiä jollakin tavalla. Näin ollen myös lahja omalle miehelle on täysin ok jos niin haluaa!

Ja koska ketju aloittaja kysyy lahja vinkkejä niin tässä muutama:
        - KIRJA, aina yhtä toivottu mutta muistakaa myös järjestää isälle lukuaikaa!
        - CD suosikki musiikkia
        - Liput jääkiekko-otteluun (tai teatteriin laffaan tms) koko perheelle.

Lahjoja ei myöskään tarvitse ostaa:
        - Viime vuonna kännykkäni taustakuvaksi oli ilmestynyt valokuva pojistani(2 ja 5v.) missä he pitivät kylttiä tekstillä "Rakastamme sinua isi". Toistaiseksi elämäni paras lahja - poikieni jälkeen tottakai!
        - Matkamiehelle valokuva perheestä kevyeellä kehyksellä jonka voi laittaa kiinni esim auton aurinkosuojaan. Antaa hyivin motivaatiota ajaa turvallisesti ja liventää mukavasti kaipuuta perheen luokse!

HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE ISILLE!

• ,,.,.,.,.,
        *piip* kirjoitti:

En keksi mitään, eikä hän toivo mitään, mutta haluan silti antaa muutakin kuin kortin. Olen 12.

Etsi muki jossa lukee maailman paras isä tai osta sukkia. Kumpikin on käyttökelpoista ja varmasti mieleen. Mikäli olet kätevä käsistäsi voit tehdä lahjat itse.

• ostapa isälle
        *piip* kirjoitti:

Vaikka Tiimarista sellainen joku hassu juttu, jonka isä voi laittaa auton sisäpeiliin roikkumaan.
        Kun hän katsoo sitä, hän muistaa Sinut aina siitä.
        Ei maksa paljon.

Äläkä välitä näistä tyhmistä kirjoituksista. Kiva että muistat isää!

• yks vaan

annan sellasta miehelleni mitä ei kaupasta saa siis kunnon seksiä isänpäivänä ja joka suunnasta eestä ja takaa kyllä tekee nannaa kummallekin.siinä on lahjaa tarpeekseen.

• halåååå?

miehesi sitten saa myös jouluna, syntymäpäivänä ja muina mahdollisina juhlapyhinä?

Tuntuisi kyllä melkoiselta pakkopullalta, jos ihan ääneen ajattelisin, että tarjoanpa sitä itseään isänpäivänä tai jouluna jne.

• sitä antaisi

.. Jos vaan kelpaisi! Mutta kun kun ei muutenkaan halua kuin kerran vuodessa ja se kerta meni jo.. Siis se mies ei halua..

• Mä vaan

minun isäni,mutta meidän yhteisten lastemme isä on.Ja niinkauan kun lapset ovat niin pieniä etteivät pysty itse mitään ostamaan,niin minä ostan.Ostakoot lapset sitten itse kun tienaavat itse rahansa,jos haluavat.Lahjat on aina niitä perinteisiä,jotain pehmoista tai muuten tarpeellista.Tänävuonna ostettiin digiboksi,tiedä sitten sen tarpeellisuudesta,ja lapset askartelee kortin.Siinähän se sitte.Hyvää iskänpäivää kaikille isille :)

• ME6

kirja,kylpytakki,jos harrastaa niin siihen liittyvä lahja,koru,hajuvettä,ihan mitä vaan.Valikoima on loputon.

• mie*

Tässä muutama idea. Meidän perheessä ostetaan yleensä paitoja, sukkia, suklaata, partavettä, kallista deodoranttia ja jotain hyvää ja arvokasta alkoholia (esim viskiä, konjakkia tai rommia) mistä isä nyt yleensä pitää. Tänä vuonna isä toivoi sukkia, koska ne yllättävästi maksavat ja niitä tarvii aina.

• meikämie

Ei se 1-vuotias mitään osaa hankkia tai tehdä lahjaksi. Ei tarviikkaan.

• Nimetön

ite ostanu isälle, kirjoja tai jotain vanhaa esim divareista/kirpparilta..Jotain mistä pitää.. Itellä kans eka ja toivoisin et näkisin taas prinsessani 4kk jälkeen.. mut empä usko et näkyy..

• Aiskuliini

Suurin osa täällä on alkanut tyyliin sättiä, että ei tulisi muistaa mitenkään, koska ei ole sinun isäsi. Mielestäni on kuitenkin fiksua muistaa jotenkin puolisoa hyvänä isänä olemisesta samoin kuin äitienpäivänä on ihanaa, että joku huomioi päivän, vaikka lapsi vielä onkin pieni. Itse en osta mitään erityistä (ehkä sukat ja bokserit) miehelleni, vaan keitän aamulla kahvit ja annan nukkua niin kauan kuin haluaa. Myöhemmin menemme koko perhe yhdessä syömään.

• mutsimamma

Kukahan on sanonut ettei isänpäivää juhliessa vaimo saa ostaa lastensa isälle lahjaa? Lapset tekevät varmaan iloissaan isäinpäiväkortin tms ja vaimot usein mielellään ostaa miehelleen vaikka ihanan uuden paidan tai vaikka jotain miehen harrastukseen liittyvää. Mun mieheni tykkää suklaasta ja ostankin hänelle jotain laatusuklaata. Mies kun ei ole pois trimmistään joten on varaa suklaan herkutteluun silloin tällöin. Yhdessä sitten mennään ehkä syömään tai ollaan kotona muuten nauttien.

• Äipykkä

ihmiset, jotka eivät viitsi nähdä vaivaa toisen eteen vetoavat siihen, että mies ei ole vaimon isä tai toisinpäin eikä siis tarvitse ostaa lahjaa isän/äitienpäivänä.

Minä ainakin annan isänpäivälahjan puolisolleni, koska hän on lastemme isä ja arvostan 110:llä hänen osuuttaan yhteisessä kasvatus"urakassa".

• Aivot

Ainakin meillä mies tarvitsisi sellaiset. Voikohan niitä netistä tilata?

• ...................

saisit sen miehenkin.

• "mummo"

Yksi ehdotus on että viet miehesi ulos syömään.Lisäksi meillä lapset tuo isälleen lahjaksi myös joskus esim.ässä ym.raha arpoja.

• isä 39

Pidät yhden päivän turpasi kiinni ja et vaivaa
      miestäsi turhilla asioilla..Se on hyvä lahja
      noin alkuunsa

• ärtynyt:(

Katso peiliin ja mieti milloin viimeksi selitit vaimollesi jotain todella turhaa, vai oletko kenties poikamies tai eronnut (en ihmettelisi).

Raivostuttaa kun osalla miehistä on sellainen asenne vaimonsa puheisiin että ne on ihan turhia asioita.
        Yritä siinä selittää jotain asiaa miehellesi, kun tämä alkaa puhumaan päälle jotain omaa asiaansa,kun se olisi tärkeämpi asia. Sitten tulee tilanne jossa väitetään kiven kovaa, että ei olla muka sanottu jotain asiaa, jos joku menee pieleen tai jotain ei mies ole muistanut, vaikka asiasta on saanut jauhaa kymmen kertaa.

Ja muutenkin voi ne miestenkin jutut tuntua naisesta ihan yhtä turhalta kuin naisten jutut miehistä.

• jupepi
        ärtynyt:( kirjoitti:

Katso peiliin ja mieti milloin viimeksi selitit vaimollesi jotain todella turhaa, vai oletko kenties poikamies tai eronnut (en ihmettelisi).

Raivostuttaa kun osalla miehistä on sellainen asenne vaimonsa puheisiin että ne on ihan turhia asioita.
        Yritä siinä selittää jotain asiaa miehellesi, kun tämä alkaa puhumaan päälle jotain omaa asiaansa,kun se olisi tärkeämpi asia. Sitten tulee tilanne jossa väitetään kiven kovaa, että ei olla muka sanottu jotain asiaa, jos joku menee pieleen tai jotain ei mies ole muistanut, vaikka asiasta on saanut jauhaa kymmen kertaa.

Ja muutenkin voi ne miestenkin jutut tuntua naisesta ihan yhtä turhalta kuin naisten jutut miehistä.

Miten olisi pieni tuunaus...

http://www.hauskatvideot.com/video.php?id=58

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      3078
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1157
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1132
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1025
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      987
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      781
    Aihe