Niin, kysyin tuossa pari päivää sitten etuvilkun johtoliittimen irroituksesta...
Näemmä kukaan ei ole itse vaihtanut vilkun polttimoa Cordobaansa, tai sitten kukaan ei ehdi/viitsi vastata.
Hyvää alkutalvea silti.
Vilkun polttimon vaihto
Cordobasta
2
2663
Vastaukset
- frage
voi olla niin vaikeeta et kädest pitäen pitäis näyttää,ota johto irti ja vaihda lamppu,yksinkertainen hommeli
- kuin on
leonessa niin vedät vain ulospäin suoraan niin kahden puolen polttimon 12v5W ns normaali lasikanta parkkipolttimo pidikettä on pienet loivat nysträt ja ne hiukka joustaa sisään eli lämpöisenä helpompaa eli parkissa sesomisen jälkeen kun ajovalo/moottori hiukan pehmittänyt paikkoja on helpompaa vain vetää lamppu irti pitimineen myös itse tuskailin aluksi näitä nykyautoja eka kerralla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349