..ei vaikuta älykkyyteen, vaikka rasistit niin sanoo. Mustat ja valkoiset on yhtä älykkäitä, jos saavat saman koulutuksen ja ravinnon. Ihan sama juttu on karvojen kanssa. Rasistit luulee, että apinat on tyhmempiä kuin ihmiset, koska apinoilla on enemmän karvoja, mutta ei karvat vaikuta älykkyyteen. Apinoista ja ihmisistä tulee yhtä älykkäitä, jos saavat saman koulutuksen ja ravinnon. Karvojen määrä ei vaikuta mitään aivoihin. Ihan sama juttu on suomujen kanssakin. Ihmisillä ei ole suomuja, mutta kaloilla on suomut. Mutta ei ne kalat oo ihmisiä tyhmempiä, vaikka niillä on suomut. Suomut ei vaikuta älykkyyteen. Kaloista ja ihmisistä tulee yhtä älykkäitä, jos saavat saman koulutuksen ja ravinnon. Kalastakin voi tulla vaikka ydinfyysikko, jos se saa oikean koulutuksen ja ravinnon.
Ihonväri..
9
539
Vastaukset
- gene
paskapuhetta!!!!
- hehehehe
Hyvä!
- Sitten.
Joutuvat elätämään nämä tummat ???
Muuten voivat olla niin älykkäitä kuin tahtovat kunhan vain tulevat toimeen omillaan ja omissa maissaan.- Lolll
Et taida kuulua näihin "älykkäisiin"...
- kirjoitti...
Lolll kirjoitti:
Et taida kuulua näihin "älykkäisiin"...
vai etkö ole samaa mieltä?
- mutta
ei jumala laiskoja elätä, ellei heillä ole vaalea iho. Näkeehän sen jokainen, että leveillä tummilla harteilla nämä valkoiset läskiperseet istuu. Mustat joutuu tekeen kaikki ne duunit jotka ei hemmotelluillle valkoisille kelpaa... jonkunhan ne on kuitenkin tehtävä. Valkoiset nuoret haluu vaan olla idoleita tai sitten toimittajia, jotka haastattee näitä idoleita. Toiset taas nostaa palkkaa tietokoneella pelaamisesta.
- ekapa...
mutta kirjoitti:
ei jumala laiskoja elätä, ellei heillä ole vaalea iho. Näkeehän sen jokainen, että leveillä tummilla harteilla nämä valkoiset läskiperseet istuu. Mustat joutuu tekeen kaikki ne duunit jotka ei hemmotelluillle valkoisille kelpaa... jonkunhan ne on kuitenkin tehtävä. Valkoiset nuoret haluu vaan olla idoleita tai sitten toimittajia, jotka haastattee näitä idoleita. Toiset taas nostaa palkkaa tietokoneella pelaamisesta.
kuitenkin on niin, etta jokainen osaa kerata puita metsasta mutta jokainen ei osaa tehda tietokoneohjemia (jotka toimii).
erityisen kummallista on, etta kaukaa idatsta tulevat ihmiset oppivat asioita nopeasti ja paasevat haluamaansa tyohon muutamassa vuodessa kun taas kaukaa etelasta saapuvat jostain syysta saavuttavat taman tason hieman hitaammin. - mutta
ekapa... kirjoitti:
kuitenkin on niin, etta jokainen osaa kerata puita metsasta mutta jokainen ei osaa tehda tietokoneohjemia (jotka toimii).
erityisen kummallista on, etta kaukaa idatsta tulevat ihmiset oppivat asioita nopeasti ja paasevat haluamaansa tyohon muutamassa vuodessa kun taas kaukaa etelasta saapuvat jostain syysta saavuttavat taman tason hieman hitaammin.etelästä tulevilla ei ole. oppimskyvyssä sinänsä ei ole eroa.
Miksi vaaleat Yhdysvalloissa joutuivat ruokkimaan puuvillapelloillaan loisivat mustat? Miksi jopa haalivat mustia sinne Afrikasta?
Oliko heillä niin hyvä sydän?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427