takuuasiat bmw

maahantuoja

onko kokemuksia bmw maahantuojan halusta vastata soittopyyntöihin,sähköposteihin koskien takuuasioita.Itse olen lähettänyt 3yhteydenotto pyyntiä turhaan.

7

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 330d E90

Eiköhän takuuasiat kuulu jälleenmyyjälle. Mikäli siellä ei asiat hoidu kuntoon, ota puhelin käteen ja soita maahantuojalle.
      Tosin ei ne taida uskalla vastata puheluun, eikä sähköpostiin kun kukaan ei tiedä mitään, eikä uskalla ottaa vastuuta. Pitää ensin kysyä BMW Nordicilta.

• Kokeiltu on ja toimii

asioihin vauhtia on soittaa suoraan Müncheniin BMW:n pääkonttoriin ja pyytää langan päähän pohjoismaiden BMW-laatuasioista vastaa henkilöä. Saksan päästä tulee hyvin nopeasti kitkerää palautetta Suomen BMW:lle ja dealerille jos asiakas ei ole ollut tyytyväinen saamaansa palveluun.

• sähköpostiosoitteen
        Kokeiltu on ja toimii kirjoitti:

asioihin vauhtia on soittaa suoraan Müncheniin BMW:n pääkonttoriin ja pyytää langan päähän pohjoismaiden BMW-laatuasioista vastaa henkilöä. Saksan päästä tulee hyvin nopeasti kitkerää palautetta Suomen BMW:lle ja dealerille jos asiakas ei ole ollut tyytyväinen saamaansa palveluun.

niin noottiposti lähtee heti

• varmaa

siitä millä asenteella ne viestit sinne kirjoittaa. Minulle BMW vastasi sähköpostiin seuraavana päivänä. Kyseessä kuitenkin 5 vuotta vanha auto... Asiallista palvelua BMWltä ja jälleenmyyjältä.

• oli maahantuojalle

pyydetty vain yhteydenottoa takuuasioissa

• Ricracing

Jälleenmyyjä on oikea paikka valittaa takuuasoista ja siellä auton sinulle myynyt henkilö.

Laakkosella on nykyään oikein vastuuhenkilö joka ym. mainittuja asoita hoitaa, kysy BMW-huolto/ajanvarauskeskus.

Kyllä maahantuojakin on minun kyselyihin vastannut.

• jälleenmyyjä

Siis eikö takuuasioita pitäisi pystyä hoitamaan missä tahansa BMW huollossa? Mitä jos myyjäliike on toisella puolella Suomea tai kyseessä on käytetty auto, jossa takuu on vielä voimassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4492
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2443
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      172
      1625
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1496
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1380
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      121
      1285
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1209
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1201
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      66
      1125
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35