onko kokemuksia bmw maahantuojan halusta vastata soittopyyntöihin,sähköposteihin koskien takuuasioita.Itse olen lähettänyt 3yhteydenotto pyyntiä turhaan.
takuuasiat bmw
7
1110
Vastaukset
- 330d E90
Eiköhän takuuasiat kuulu jälleenmyyjälle. Mikäli siellä ei asiat hoidu kuntoon, ota puhelin käteen ja soita maahantuojalle.
Tosin ei ne taida uskalla vastata puheluun, eikä sähköpostiin kun kukaan ei tiedä mitään, eikä uskalla ottaa vastuuta. Pitää ensin kysyä BMW Nordicilta.- Kokeiltu on ja toimii
asioihin vauhtia on soittaa suoraan Müncheniin BMW:n pääkonttoriin ja pyytää langan päähän pohjoismaiden BMW-laatuasioista vastaa henkilöä. Saksan päästä tulee hyvin nopeasti kitkerää palautetta Suomen BMW:lle ja dealerille jos asiakas ei ole ollut tyytyväinen saamaansa palveluun.
- sähköpostiosoitteen
Kokeiltu on ja toimii kirjoitti:
asioihin vauhtia on soittaa suoraan Müncheniin BMW:n pääkonttoriin ja pyytää langan päähän pohjoismaiden BMW-laatuasioista vastaa henkilöä. Saksan päästä tulee hyvin nopeasti kitkerää palautetta Suomen BMW:lle ja dealerille jos asiakas ei ole ollut tyytyväinen saamaansa palveluun.
niin noottiposti lähtee heti
- varmaa
siitä millä asenteella ne viestit sinne kirjoittaa. Minulle BMW vastasi sähköpostiin seuraavana päivänä. Kyseessä kuitenkin 5 vuotta vanha auto... Asiallista palvelua BMWltä ja jälleenmyyjältä.
- oli maahantuojalle
pyydetty vain yhteydenottoa takuuasioissa
- Ricracing
Jälleenmyyjä on oikea paikka valittaa takuuasoista ja siellä auton sinulle myynyt henkilö.
Laakkosella on nykyään oikein vastuuhenkilö joka ym. mainittuja asoita hoitaa, kysy BMW-huolto/ajanvarauskeskus.
Kyllä maahantuojakin on minun kyselyihin vastannut.- jälleenmyyjä
Siis eikö takuuasioita pitäisi pystyä hoitamaan missä tahansa BMW huollossa? Mitä jos myyjäliike on toisella puolella Suomea tai kyseessä on käytetty auto, jossa takuu on vielä voimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756022Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275577Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213148- 1832644
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2672575- 202253
- 1041619
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3751494- 751343
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236