onko kokemuksia bmw maahantuojan halusta vastata soittopyyntöihin,sähköposteihin koskien takuuasioita.Itse olen lähettänyt 3yhteydenotto pyyntiä turhaan.
takuuasiat bmw
7
1104
Vastaukset
- 330d E90
Eiköhän takuuasiat kuulu jälleenmyyjälle. Mikäli siellä ei asiat hoidu kuntoon, ota puhelin käteen ja soita maahantuojalle.
Tosin ei ne taida uskalla vastata puheluun, eikä sähköpostiin kun kukaan ei tiedä mitään, eikä uskalla ottaa vastuuta. Pitää ensin kysyä BMW Nordicilta.- Kokeiltu on ja toimii
asioihin vauhtia on soittaa suoraan Müncheniin BMW:n pääkonttoriin ja pyytää langan päähän pohjoismaiden BMW-laatuasioista vastaa henkilöä. Saksan päästä tulee hyvin nopeasti kitkerää palautetta Suomen BMW:lle ja dealerille jos asiakas ei ole ollut tyytyväinen saamaansa palveluun.
- sähköpostiosoitteen
Kokeiltu on ja toimii kirjoitti:
asioihin vauhtia on soittaa suoraan Müncheniin BMW:n pääkonttoriin ja pyytää langan päähän pohjoismaiden BMW-laatuasioista vastaa henkilöä. Saksan päästä tulee hyvin nopeasti kitkerää palautetta Suomen BMW:lle ja dealerille jos asiakas ei ole ollut tyytyväinen saamaansa palveluun.
niin noottiposti lähtee heti
- varmaa
siitä millä asenteella ne viestit sinne kirjoittaa. Minulle BMW vastasi sähköpostiin seuraavana päivänä. Kyseessä kuitenkin 5 vuotta vanha auto... Asiallista palvelua BMWltä ja jälleenmyyjältä.
- oli maahantuojalle
pyydetty vain yhteydenottoa takuuasioissa
- Ricracing
Jälleenmyyjä on oikea paikka valittaa takuuasoista ja siellä auton sinulle myynyt henkilö.
Laakkosella on nykyään oikein vastuuhenkilö joka ym. mainittuja asoita hoitaa, kysy BMW-huolto/ajanvarauskeskus.
Kyllä maahantuojakin on minun kyselyihin vastannut.- jälleenmyyjä
Siis eikö takuuasioita pitäisi pystyä hoitamaan missä tahansa BMW huollossa? Mitä jos myyjäliike on toisella puolella Suomea tai kyseessä on käytetty auto, jossa takuu on vielä voimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966