Hyvästi

oinas rakkaani

Pästän Sinusta irti nyt. Et tiennyt mitä haluat, en vain saannut sinusta selvää, odotin ja yritin ymmärtää. Ihastuin Sinuun syvästi ja taas kerran odotin, koska halusit ajan vielä kuluvan.
En varmaan koskaan saa tietää, mikä mätti, koska kuitenkin halusit olla tekemisissä, mutta sitten kuitenkin...
Olet ajatuksissani koko ajan, mutta haluan kokonaisuuden, en tyydy pisaroihin, enkä puolikkaisiin.
Ei mitään "seitsemän vuotta Raakelin tähden".
Olen niin pahoillani. Halusit rakkautta, mutta et halunnut sitten ilmeisesti sitä minulta.
Toivottavasti löydät vielä onnen.
En unohda Sinua. Olet yhä minulle tärkeä ja kallis.

9

2077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irti vaa'astani

      Olen hiukan väärällä puolella, mutta oli kauniisti kirjoitettu. Kuin suoraan omasta sydämestäni. Sydämesäni elää kuitenkin se pieni toiovonliekki vaikka järki sanoo toisin. Ehkä vielä on toivoa. Toisaalta kun osaa päästää irti toivottoman antaa tilaa toivolle ja uudelle alulle.

    • *Lumikki*

      Rakastat häntä paljon...mutta hän mahtanee olla hukassa, hukassa itsensä kanssa. Oinaskin haluaa kokonaisuuden, ei pisaroita, ei osia. Hän ei ollut valmis sinulle,ei valmis itselleen. Määrä oli kohdata, antaa ja saada jotain, koska kaikella on merkitys, merkitys suuressa elämän palapelissä. Sinulle on luvassa jotain uutta, syvällistä ja antoisaa. Osaat tuntea. Olet arvokas, olet valmis hänelle, joka on sinua varten, jota varten sinä olet.

    • Väsynyt

      Minä myös lasken oinaani menemään,vaikka kirvelee.Takana niin monta yritystä ymmärtää ja antaa tilaa,vapautta,rakkautta ja lämpöä,elämän kestävää.Mutta jos ihminen on hukassa itsensä kanssa,ei rakkaus lankea otolliseen maaperään,hukkuu meren mutaan vain ja hukuttaa antajansa.Happi loppuu uhkaavasti ja haukon jo henkeä,en edes muista,miltä tuntuu hengittää vapautuneesti.Ainoa lohtu lie se,etten ole ainoa epäonnistunut,muutkin ihanat naiset ovat tämän samaisen miehen kanssa iskeneet kirveensä kiveen eli vika ei sitten voi olla pelkästään minussa.
      Vielä on pimeää ulkona ja pimeää sisällä,minun sydämessäni,mutta yön jälkeen tulee aina aamu ja sitä jään odottamaan...Voimia meille kaikille urheille pikku naisille,jotka olemme niin rohkeita,että päästämme irti ihmisestä,ken tekee meidät onnettomiksi,siinä on rohkeus huipussaan ja ennen pitkää se palkitaan!!!

    • Kau

      Kuulostaa surulliselta. Ikinä ei kannata luovuttaa jos toivoa vielä on! Aina pitää yrittää selvittää asiat, eikä jättää niitä auki, auki jääneinä ne kirvelevät vanhempana. Itselläni oli samankaltainen tilanne joskus, tosin skorpioonin kanssa, hän vannoi välittävänsä minusta, mutta sitten otti ja lähti. Minähän en sitä voinnut ymmärtää että miksi joten annoin hänen mennä. Ei olisi pitänyt, nyt myöhemmin sain sen tietää, että hän tunsi sekoittavansa elämäni ja lähti koska ajatteli että minun on parempi ilman häntä. Jos olisin tajunnut sen olisin hakenut hänet takaisin. En tiedä, tuli oma tapaukseni mieleen ja itse oinaana voin sanoa että me oinaat tuppaamme olemaan "joko tai"-ihmisiä, yleensä tiedämme tarkkaan mitä haluamme ja myös uhraamme itsemme rakkaimpiemme tähden. Toivottavasti teidän muiden tapauksissa kyse ei ole uhrautumisesta, se on väärä tapa menettää oikea rakkaus. Voimia kaikille!

      • härkäN

        itse päättänyt kanssa luopua oikustani..liian vaikeaa kaikki. Sanoi myös välittävänsä mutta yksin tässä silti olen =/ aina ei vaan kannata yrittää. se että yrität liikaa se toinen alkaa työntää sinua pois kun ahdistaa.itselläni vielä sen verran itsekunnioituksen rippeitä että siirryn takavasemmalle vaikka kipeää tekeekin.pitää elää vaan siinä toivossa että tämä todellakin palkitaan vielä joskus =/ Voimia todellakin kaikille jotka saman tekee..tuntuu pahalta mutta muuta mahdollisuutta ei ole.


      • rakastuneita oinasmieheen
        härkäN kirjoitti:

        itse päättänyt kanssa luopua oikustani..liian vaikeaa kaikki. Sanoi myös välittävänsä mutta yksin tässä silti olen =/ aina ei vaan kannata yrittää. se että yrität liikaa se toinen alkaa työntää sinua pois kun ahdistaa.itselläni vielä sen verran itsekunnioituksen rippeitä että siirryn takavasemmalle vaikka kipeää tekeekin.pitää elää vaan siinä toivossa että tämä todellakin palkitaan vielä joskus =/ Voimia todellakin kaikille jotka saman tekee..tuntuu pahalta mutta muuta mahdollisuutta ei ole.

        Myönnän,itsekkin olen, ja tulen surulliseksi kun luen näitä...otan osaa, älä luovuta...yritä jonku ajan päästä uudelleen...


      • kalas
        härkäN kirjoitti:

        itse päättänyt kanssa luopua oikustani..liian vaikeaa kaikki. Sanoi myös välittävänsä mutta yksin tässä silti olen =/ aina ei vaan kannata yrittää. se että yrität liikaa se toinen alkaa työntää sinua pois kun ahdistaa.itselläni vielä sen verran itsekunnioituksen rippeitä että siirryn takavasemmalle vaikka kipeää tekeekin.pitää elää vaan siinä toivossa että tämä todellakin palkitaan vielä joskus =/ Voimia todellakin kaikille jotka saman tekee..tuntuu pahalta mutta muuta mahdollisuutta ei ole.

        Tuntuu myös täällä siltä, että välillä olisi itsellä vähemmän kärsittävää ja parempi mieli, jos vain luopuisi koko oinaasta, mutta aina kun ollaan yhdessä, niin ne ovat niin ihania hetkiä ja on hyvä olla, mutta ne hetket ovat vain niin harvassa, jostain syystä, en löydä selitystä siihen ja se yksin olo tekee niin kipeää.


      • kamppailee
        kalas kirjoitti:

        Tuntuu myös täällä siltä, että välillä olisi itsellä vähemmän kärsittävää ja parempi mieli, jos vain luopuisi koko oinaasta, mutta aina kun ollaan yhdessä, niin ne ovat niin ihania hetkiä ja on hyvä olla, mutta ne hetket ovat vain niin harvassa, jostain syystä, en löydä selitystä siihen ja se yksin olo tekee niin kipeää.

        riippumattomuuden halunsa kanssa? Oinaathan ovat yleensä todella itsenäisiä eivätkä halua olla kenestäkään riippuvaisia. Jos joku onnistuu todella saamaan heidän sydämmensä koukkuun niin sittenhän ne tulevat luo ominpäintenkin. Oinaat eivät kokemukseni mukaan kyllä roikkuisi hetkeäkään suhteessa, johon eivät itse halua ja jolla eivät näe tulevaisuutta, joten ehkä sinä saat vielä kesytettyä oinaastasi unelmakumppanin =)


    • NomeD

      Kaunista. Olen kuullut samantapaiset hyvästit joskus. Hmm pohtii. Oinailla on joskus vaikeaa päättää mitä oikeasti haluaa ja joskus se vapauden kaipuu on suurempi kuin kaipuu parisuhteeseen. Ainakin itse joskus hylkäsin muutamankin suhteen jotka olisivat voineet toimia en vain tuntenut oikeasti kuuluvani siihen palapeliin. Toisaalta silloin halusin vielä elää ja olla vapaa, tulee aika jolloin oinas on valmis asettumaan paikoilleen mutta se vaatii muutaman särjetyn sydämen ennen sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe