Leijonille sopivia ammatteja?

nyaa

Mikä olet ammatiltasi?
Pidätkö ammatistasi?

Suositelkaa ammatteja, jotka sopisivat hyvin leijonille.

6

2199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse..

olen valmistumassa maalariksi. Tarkkaan ottaen rakennusmaalariksi. Se ei kyllä ole mikään sellainen varmaan kuin leijonat yleensä mutta..=)Pidän kyllä siitä hommasta, mutta ku ne hemmetin opettajat on koko ajan neuvomassa, enkä siedä että joku neuvoo mua!! =)

• Jousileijona

Sopivaa ammattia ei voi etsiä aurinkomerkistä.

Mm. MC ja merkurius ovat apuna ammatillisissa asioissa.

• Taiteilija luonne

Olen itse leijona ja pidän ihmisläheisestä työst. Pidän myös käsillä tekemisestä. olen 36v ja olen ammatiltani lähihoitaja.Tein siaisuuksia vanhainkodissa ja pidin siitä. Mutta haluan tehdä myös työtä käsillä joten hakeuduin kouluun. Nyt olen opiskelemassa lattiapäällystäjäksi.Tosi mukavaa hommaa ja aion alkaa tekemään sitä myös työkseni. Mielestäni leijonalle sopii sekä ihmisläheinen ja käsityö ammatti. Leijona on taiteilija luonne.

• Nimetön

Olen itse leijona,töissä ajelen trukkia.Itse yritän kovasti firman sisällä kouluttaa itseäni,parempien töiden toivossa.Leijonille,kuten minullekin,"sopii" työt jossa voi olla päättävässä asemassa,saa vastuuta ja haasteita,kaikki missä leijona pääsee loistamaan ja olemaan esillä,estradilla eli taiteenlajit.Itse saan tyydytystä "esillä oloon ja osaamisen tunteeseen" laululahjojeni ansiosta lavoilla...

• LEIJONAPOJU

MÄ NYT OLEN MIKÄ OLEN
      MUTTA ITSE VOIS KUVITELLA OLEVANSA VAIKKA BUSSIKUSKI TAI POLIISI TAIKKA SELLAINEN PICK-UP KUSKI < JOSKUS JOS OIS KORTTI

• Nimetön

Moips,

Itse olen ammatiltani ATK-arkkitehti ..

Teen työssäni paljon suunnittelua ja määrittelyä, sekä projektipäällikön hommia .. asiakkaiden kannsa toimiminen on myös jokapäiväistä ...

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      97
      5440
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      79
      4753
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      138
      4709
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2134
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      100
      1836
    6. 99
      1647
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1527
    8. 360
      1251
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      58
      1074
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1031
    Aihe