Moi kaikki uniklubittajat! Monikohan teistä on tulossa Tampereen pakkahuoneelle katsomaan Uniklubia 3.12.06? Minä itse olen kaverini kanssa menossa sinne. Jo toinen kysymys. Mistä asti olette uniklubia fanittaneet?Mä olen fanittanu sitä kesästä. Tai no aloin tykkäämään heti kun rakkautta ja piikkilankaa ilmestyi ja kuuntelin sen sinkun puhki. Mutta fanittamaan tänä kesänä.
Moniko teistä?
uniklubittaja<3
2
459
Vastaukset
- Herbiina
mutta mä en pääse. Ois ollu kiva nähdä poijjaat pitkästä aikaa(viimex elokuussa). Samalla ois kuullu miten jusun ääni on parantunu. Mut pitäkää te hauskaa ja nauttikaa mitä suuremmissa määrin ;)
- Sallukka87
Juu.. Eihän sille sitten mitään voi.. ;( Mä en jättäis tätä keikkaa mistään hinnasta. Tää on mun ihan eka rock keikka. Siis oon käyny jo jossai Antti Tuiskun... Mut.. ;D Samapa tuo.. Mä pidetään juu kivaa.. Aivan varmasti! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.622293- 2032169
- 711796
- 951703
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91581- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061090- 951059