http://www.youtube.com/watch?v=mun2B_-fs-8&mode=related&search=
"Pilailusanat" Hard Rock Hallelujasta
5
381
Vastaukset
- siis huh huh
se nightwish juttu nyt oli hauska koska niistä sanoista ei oikeasti saa mitään selvää ja ne misheard lyrics jutut sopi niihin oikeasti ja oli hauskoja. Lordin lyriikoista saa selvää sillä biiseissä lauletaan selvästi, ja nuo "misheard lyricsit" eivät edes sopineet biisiin eivätkä olleet hauskoja.
Eli yritettiin matkia tota nightwishin fishmaster juttua epäonnekkaasti.- tarkoituksena
väittää Mr. Lordin laulantaa epäselväksi, tässä on vaan luotu uudet pilailusanat HRH:lle. Älä suinkaan kuuntele laulun oikeita sanoja vaan keskity niihin pilajuttuihin, niin homma voi aueta sinulle jos nyt on koskaan auetakseen.
Pitipä päästä tästäkin avautumaan.. hah.. - AWEM
tarkoituksena kirjoitti:
väittää Mr. Lordin laulantaa epäselväksi, tässä on vaan luotu uudet pilailusanat HRH:lle. Älä suinkaan kuuntele laulun oikeita sanoja vaan keskity niihin pilajuttuihin, niin homma voi aueta sinulle jos nyt on koskaan auetakseen.
Pitipä päästä tästäkin avautumaan.. hah..ANTEEKS VAAN MUT HRH ON MUN KERHO
- Mel G.n.
hihihihihihii
- AWEM
........SÄ OIKEIN AJATTELET KUN LEVITTELET TOMMOSII
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996