Jes - Ollaan saamassa VIHDOINKIN Mikkeliin vähän edukkaampia hiustenhoitotuotteita, kun Raatihuoneenkadulle aukeaa lähiaikoina se uusi kampaamotarvikekauppa. Varmasti valikoimaakin sitten löytyy tavallisia kampaamoita enemmän.
Edullinen shampookauppa vihdoin!!!
8
4099
Vastaukset
- toinenkin jes jes
Tarkoitat varmaan sitä Piian Kiehkuraa, joka avataan 15.11. Raatihuoneenkatu 12. Minäkin odottelen sitä vesikielellä, kun olen aina tilannut shampooni netistä.
- laittanut
kaksi viestiä ;). Ei vaan, ihan hieno juttu. Toivotaan, että hinta/laatusuhde on kohdillaan ja kauppa käy.
- toinenkin jes jes
laittanut kirjoitti:
kaksi viestiä ;). Ei vaan, ihan hieno juttu. Toivotaan, että hinta/laatusuhde on kohdillaan ja kauppa käy.
Kuulin ystävältäni, että meille on tulossa oma shampookauppa ja kun olen tällainen hiustenhoitotuotteiden suurkuluttaja niin pistin osoitteen ja ajan korvan taakse ;-)
- uteliias
Kävitkö ja teitkö löytöjä?
- Meikkiis
Täällä kaupungissa kampaajat,ainakin minun ex-kampaajani oli kova juoruamaan ym.Pakko oli vaihtaa paikkaa,kiusallisia juttuja kuunnella ja itse ainakin haluan olla kampaajalla rauhassa,enkä kuunnella kähertäjän vuodatuksia koko sen ajan kun siellä istun.
Jos on paska olo kampaajalta pois lähtiessä,syy tuskin on silloin asiakkaassa.
Muutenkin ärsyttää se tuotteiden pakkomyynti,johon aina piti varautua,kun tuonne kampaajalle menin,nyt olen löytänyt ammattitaitoisen ihmisen,joka on sisäistänyt sen,että asiaka tulee rentoutumaan kampaajalle.
Saan lukea lehdet rauhassa a kahvitella siinä samalla.
Mukavaa,että tuotteille tulee ihan oma putiikkinsa,ehkä ne hinnatkin on sitten kohdillaan.Tarjoukset ovat ihan oikeita tarjouksia.- juuuu
On aivan totta, että kun menee kampaajalle, toivoo hyvin usein voivansa vain istua silmät kiinni ja hetken "levähtää". Hyvä ja ammattitaitoinen kampaaja tekee sen mistä aluksi on sovittu ja antaa sen jälkeen asiakkaan olla.
Kuppi kahvia tai teetä kruunaa tilanteen.
Samoin hyvää ja ammattitaitoista luonnetta kampaajan puolelta kertoo myös se, että osaa vastaavsti jotakin keskustella jos asiakas niin toivoo. Varsinkin jos kyse on asiakkaan hiuksista.
Pahin kokemukseni on Kassakulmassa, menin töiden jälkeen hieman väsyneenä ja olla möllötin vain. Mitä teki kampaaja leikkuun ohessa, puhua pupatti SAIRASKERTOMUSTAAN, tautiin tehtyjä ja tulevia hoitomuotoja, kuinka kolotti silloin sinne ja nyt tänne. Istu siinä sitten kaikessa rauhassa omia miettien!
Huhhuh. Onneksi Mikkeli on kampaamojen luvattu kylä, on todella mistä valita!
Asiakas on kampaajallakin ns. työnantaja, monessako muussa työssä työntekijä päättää pomon edessä työskentelytavoistaan? - niinii
juuuu kirjoitti:
On aivan totta, että kun menee kampaajalle, toivoo hyvin usein voivansa vain istua silmät kiinni ja hetken "levähtää". Hyvä ja ammattitaitoinen kampaaja tekee sen mistä aluksi on sovittu ja antaa sen jälkeen asiakkaan olla.
Kuppi kahvia tai teetä kruunaa tilanteen.
Samoin hyvää ja ammattitaitoista luonnetta kampaajan puolelta kertoo myös se, että osaa vastaavsti jotakin keskustella jos asiakas niin toivoo. Varsinkin jos kyse on asiakkaan hiuksista.
Pahin kokemukseni on Kassakulmassa, menin töiden jälkeen hieman väsyneenä ja olla möllötin vain. Mitä teki kampaaja leikkuun ohessa, puhua pupatti SAIRASKERTOMUSTAAN, tautiin tehtyjä ja tulevia hoitomuotoja, kuinka kolotti silloin sinne ja nyt tänne. Istu siinä sitten kaikessa rauhassa omia miettien!
Huhhuh. Onneksi Mikkeli on kampaamojen luvattu kylä, on todella mistä valita!
Asiakas on kampaajallakin ns. työnantaja, monessako muussa työssä työntekijä päättää pomon edessä työskentelytavoistaan?antakaa asiakkaiden olla rauhassa ja antakaa heidän nauttia olostaan, kun hiuksia näpelöidään.
- ChatGirl
niinii kirjoitti:
antakaa asiakkaiden olla rauhassa ja antakaa heidän nauttia olostaan, kun hiuksia näpelöidään.
Juu olen samaa mieltä, et kampaajalla on kiva olla ihan rauhassa. Tuotteet voi ostaa edullisimmin verkkokaupoista, kuten mm. www.limehair.fi (shampooaitta)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752