Miesten ylisuuret rinnat? Johtuuko liikalihavuudesta? Lukekaa ja vastatkaa kiitos! :)

hjuan

Olen 18 vuotias poika olen 175/82 ja näytän lihavalta, lisäksi minulle on tullut jotenkin "ylisuuret" rinnat. Lähteekö ne pois laihduttamalla, hävettää ottaa paitaa pois missään uimahalleissa ym. kaverien saunailloissa. En kehtaa edes omassa kotona kävellä ilman paitaa, suihkuun mentäessäkin jo puhtaat vaatteet mukaan ja puen siellä ettei kukaan vain näe. Onko kenelläkään samaa ongelmaa että tissit häiritsevät MIES puolisia ja jos joku pääsee eroon/päässyt eroon voisi kertoa tänne! Arvostaisin suuresti!

38

19643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että ne

      lähtee laihduttamalla.leikkausta voidaan tarvita jos ylipainoa on ollut paljon ja rinnat ovat olleet huomattavan suuret,ihmisen ihoa kun ei ole suunniteltu venymään rajattomasti.ymmärrän kyllä häpeäsi sillä kärsin samasta ongelmasta ja olen jonossa rintojenpoistoleikkukseen.joillakin on suurempi taipumus saada rinnat,sillä eri ihmisillä rasva kertyy eri paikkoihin.sinulla on selvästi syytä huolehtia painostasi kun rinnat kasvavat jo noin pienen ylipainon takia.laihdutus auttaa takuuvarmasti.asia kannattaa hoitaa jo seuraelämänkin vuoksi :)

      • siellä

        Ootko ite laihduttanu paljon vai hormonitko heittelee? Kauanko meni saada lekurit ymmärtämään mitä haluat?


      • aika
        siellä kirjoitti:

        Ootko ite laihduttanu paljon vai hormonitko heittelee? Kauanko meni saada lekurit ymmärtämään mitä haluat?

        reippaasti ylipainoinen ja minulla on ollut rinnat jo pienestä pojasta lähtien.laihdutin noin 90kg ja eihän ne rinnat mihinkään lähteneet,pienenivät kyllä huomattavasti.nykyisin rinnassa roikkuu sellaiset nahka pussit.on ne sen verran irstaan näköiset että lääkäreitä ei tarvinnut pahemmin vakuutella.ikää on kuitenkin vasta 26 ja rinnat häiritsee todella paljon.mutta älä huoli,kyllä se nahka palautuu pienemmissä pudotuksissa.mutta kannattaa pitää huoli että paino ei ainakaan enää nouse,sillä mitä enemmän sitä rasvaa kertyy sitä enemmän ne alkaa roikkua ja silloin iho venyy.


      • rintsikat
        aika kirjoitti:

        reippaasti ylipainoinen ja minulla on ollut rinnat jo pienestä pojasta lähtien.laihdutin noin 90kg ja eihän ne rinnat mihinkään lähteneet,pienenivät kyllä huomattavasti.nykyisin rinnassa roikkuu sellaiset nahka pussit.on ne sen verran irstaan näköiset että lääkäreitä ei tarvinnut pahemmin vakuutella.ikää on kuitenkin vasta 26 ja rinnat häiritsee todella paljon.mutta älä huoli,kyllä se nahka palautuu pienemmissä pudotuksissa.mutta kannattaa pitää huoli että paino ei ainakaan enää nouse,sillä mitä enemmän sitä rasvaa kertyy sitä enemmän ne alkaa roikkua ja silloin iho venyy.

        Siis olit jo pullea pikku poika. Paljonko painosi oli korkeimmillaan? Laihdutitko äkkiä vai pikkuhiljaa?
        Hieman ihmetyttää että alkuperäinen kirjoittaja on noin vähän ylipainoinen ja silti jo valittaa rinnoistaan. Olen todellakin nähnyt noin nelikymppisiä pulskia miehiä joilla paidan läpikin näkyy olevan rinnat. Näillä miehillä on kyllä vatsaakin.


      • laihdutus
        rintsikat kirjoitti:

        Siis olit jo pullea pikku poika. Paljonko painosi oli korkeimmillaan? Laihdutitko äkkiä vai pikkuhiljaa?
        Hieman ihmetyttää että alkuperäinen kirjoittaja on noin vähän ylipainoinen ja silti jo valittaa rinnoistaan. Olen todellakin nähnyt noin nelikymppisiä pulskia miehiä joilla paidan läpikin näkyy olevan rinnat. Näillä miehillä on kyllä vatsaakin.

        nopeudella ei ole tällaisissa tapauksissa mitään merkitystä,iho ei ikinä palaudu täysin entiselleen.miksi tämä asia sinua kiinnostaa?tuskimpa aloittajan rinnat kovin suuret ovat.minulla laihdutuksen jälkeen jäi roikkumaan mm. maha,kädet ja pakarat,mutta miehelle rinnat ovat pahimmat ja muita ei julkinen terveydenhuolto leikkaisikaan.voisi sanoa että sairaalloisesta ylipainosta ei ole ikinä paluuta entiseen.suuren ylipainon jäljiltä ihmisestä ei ikinä voi tulla komeaa tai kaunista,elämä on rankkaa :/


      • aaaaaa
        laihdutus kirjoitti:

        nopeudella ei ole tällaisissa tapauksissa mitään merkitystä,iho ei ikinä palaudu täysin entiselleen.miksi tämä asia sinua kiinnostaa?tuskimpa aloittajan rinnat kovin suuret ovat.minulla laihdutuksen jälkeen jäi roikkumaan mm. maha,kädet ja pakarat,mutta miehelle rinnat ovat pahimmat ja muita ei julkinen terveydenhuolto leikkaisikaan.voisi sanoa että sairaalloisesta ylipainosta ei ole ikinä paluuta entiseen.suuren ylipainon jäljiltä ihmisestä ei ikinä voi tulla komeaa tai kaunista,elämä on rankkaa :/

        Oletpa sinä katkera. Mihin leppoisa luonne on hävinnyt.


      • yksikin
        aaaaaa kirjoitti:

        Oletpa sinä katkera. Mihin leppoisa luonne on hävinnyt.

        hyvä syy miksi en olisi katkera?


      • parempi terveydentila
        yksikin kirjoitti:

        hyvä syy miksi en olisi katkera?

        En ole tuo katkeran kysyjä mutta tuli vaan mieleen että etkö sinä itse sitä syötävää suuhusi lappanut niin että pääsit paisumaan?
        Tietty jos ylipaino on ollut ihan valtava niin varmaan nahka siinä laihtuessa löystyy mutta eikö nyt ole hyvä olo kun on laihdutuksen jälkeen vähemmän kannettavaa.


      • -------

        Ompas pinna kireellä! Fyysisen terveydentilan paraneminen ei ole koskaan huono asia mutta taidatkin tarvita terapeuttista apua.
        Miten muuten kuvittelit minut naiseksi?


      • jokainen.
        ------- kirjoitti:

        Ompas pinna kireellä! Fyysisen terveydentilan paraneminen ei ole koskaan huono asia mutta taidatkin tarvita terapeuttista apua.
        Miten muuten kuvittelit minut naiseksi?

        mies voi samaistua yksinäisyyteen ja ymmärtää sen tuskan mitä loputon yksinäisyys voi aiheuttaa.kukaan mies ei sanoisi *mitä sitten jos olet yksin?olethan sentään terve*.


      • *R*
        ------- kirjoitti:

        Ompas pinna kireellä! Fyysisen terveydentilan paraneminen ei ole koskaan huono asia mutta taidatkin tarvita terapeuttista apua.
        Miten muuten kuvittelit minut naiseksi?

        Ja ihan tiedoks vaan daiju, et huora ei sanana tarkoita naista. :/ Myös mies voi olla huora.


      • minulla itselläni
        laihdutus kirjoitti:

        nopeudella ei ole tällaisissa tapauksissa mitään merkitystä,iho ei ikinä palaudu täysin entiselleen.miksi tämä asia sinua kiinnostaa?tuskimpa aloittajan rinnat kovin suuret ovat.minulla laihdutuksen jälkeen jäi roikkumaan mm. maha,kädet ja pakarat,mutta miehelle rinnat ovat pahimmat ja muita ei julkinen terveydenhuolto leikkaisikaan.voisi sanoa että sairaalloisesta ylipainosta ei ole ikinä paluuta entiseen.suuren ylipainon jäljiltä ihmisestä ei ikinä voi tulla komeaa tai kaunista,elämä on rankkaa :/

        on suuret/keskikoiset tosin kiinteet/treenatut säännö,llinen treeni kuntosalilla totuuden nimissä vaik itte kehunkin rintojani niin ne ovat seksikkäimmät kuin urheilijanaisilla tosin vaik ne ovat kiinteet voishan ne olla hieman pienemmät sillä housussani on munat" hu
































        ono yhdistelmä suuret rinnat munat"


      • Anonyymi
        siellä kirjoitti:

        Ootko ite laihduttanu paljon vai hormonitko heittelee? Kauanko meni saada lekurit ymmärtämään mitä haluat?

        Ei ne lähde laihduttamalla .osta tukevat liivit ja ole ylpeä etumuksestasi,harvalla miehellä on omat rinnat joita pidellä


    • läskiä ja lihasta

      Oma jätkäni on melkonen lihaskimppu, mutta myös ylipainoinen 172/92, mutta ei hän mitenkään erityisen lihava ole muuta kuin juuri mahan kohdalta, tulee mieleen joku kaljan vetäjä siitä mahasta, jos ei tunne häntä. Jos todella noin pienestä tuntuu että sulla on "isot rinnat" niin onkohan kyseessä sitten sellanen "vika" joka voi joskus vaatia pientä kauneusleikkausta.
      Jos haluat niistä eroon niin kun pudotat painoa, niin muista vedellä proteiinijuomaa ja siis proteiinipitoista ruokaa yleensä, ja bodata kunnolla varsinkin rinta ja vatsalihaksia. Ei tarvitse edes kuntosalille mennä. Yleisliikuntana lenkkeilet, muista aina venytellä. Ostat kunnon painot, ja teet punnerruksia kuin armeijassa! Koska kun laihdut, rinnat häviävät, mutta jos niihin jää jotain löysää, niin ne kyllä "täyttyy" kun muistat harjoittaa lihaksia usein. Salilla olisi sen puoleen hyvä käydä että voit nostella selälläsi niitä isoja puntteja, mutta muista, aloitat ihan pienillä painoilla, sellaisilla, että esim. 12kertaa alkaa jo tuntua joltain. Ei silleen että neljäs nosto ei meinaa lähteä ja kuudennessa jo tärisyttää..ei ei. Hitaasti hyvä tulee, bodaile parin päivän välein, ja muista venyttää myös hauksia ja muita lihaksia, ettei ne ihan puudu, voivat olla todella kipeät seuraavana ja vielä tulevinakin päivinä. Joten venyttele, niin pystyt tekemään parin päivän välein, tai ainakin kolmesti viikossa. Onnea ja koita pitää itsesi kurissa, että muistat liikunnoida, ja jätät suklaapatukat ja ihanan rapeat sipsit sivummalle. Jos on ihan pakko namia saada, niin eikun vaan lauantai karkkipäiväksi! ;D

    • doc

      "Rintaongelmasi" saattaisi johtua myös jonkinlaisesta häiriöstä hormonitoiminnassa (esim. testosteronia erittyy liian vähän ja naishormonia, estrogeenia, vastaavasti liikaa).
      Aiheuttaa mm. rintojen liikakasvua eli gynekomastiaa. Mielestäni et ole niin ylipainoinen, että ongelma johtuisi vain siitä, vaikka tietysti laihtuminen voi jossain määrin auttaa.Ehkä sun kannattaisi kuitenkin pistäytyä lääkärillä tsekkauttamassa, mistä on kysymys? Tsemppiä; ei ole syytä hävetä, lääkärit näkevät monenlaisia asioita päivittäin!

      • toi.

        rintojenkasvu johtuu testosteronin ylituotannosta,liika testosteroni muuttu elimistössä estrogeeniksi.rintojen kasvu yleinen sivuvaikutus anabolisten steroidien käyttäjillä.


      • lihavuus
        toi. kirjoitti:

        rintojenkasvu johtuu testosteronin ylituotannosta,liika testosteroni muuttu elimistössä estrogeeniksi.rintojen kasvu yleinen sivuvaikutus anabolisten steroidien käyttäjillä.

        aiheuttaa myös ylimääräistä rintojen kasvua. Runsas läski toimii myös estrogeenitehtaana, joten todella lihavilla miehillä on yleensä melkoiset rinnat. Muoto on kylläkin erilainen kuin naisilla.


      • kyselee.
        toi. kirjoitti:

        rintojenkasvu johtuu testosteronin ylituotannosta,liika testosteroni muuttu elimistössä estrogeeniksi.rintojen kasvu yleinen sivuvaikutus anabolisten steroidien käyttäjillä.

        Miten liika testosteroni vaikuttaa penikseen?


      • kutistuu
        kyselee. kirjoitti:

        Miten liika testosteroni vaikuttaa penikseen?

        kaikkihan sen tietää.


      • Onneks
        kutistuu kirjoitti:

        kaikkihan sen tietää.

        Onneks joku vastaa helpottavasti. Muute mistä tiedät?


    • Timotei Aristoteles

      Mee kuntosalille kiinteyttämään. Itellä alkoi olla sama ongelma mutta nyt 175/92 eikä moni usko niin painavaks vaikka näkee vaa'asta lukeman.

    • mielipide asiaan

      Ei ne miehen rinnat haittaa ollenkaan, jos mies itse vaan on sinut itsensä kanssa ja ei häpeä itseään.

      Kysymys on perintötekijöistä, joille ei voi mitään. Toisille miehille rasvaa kertyy helpommin rintoihin ja toisille taas ei.

      Itselläni on lihava mies, jolla on isot rinnat ja se ei minua haittaa ollenkaan.

      Sinussa on varmasti muita hyviä ominaisuuksia, jotka on paljon tärkeämpiä asioita kuin rinnat. Älä tee siitä turhaan liian isoa numeroa vaan ole ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet.

    • Reihjo

      Juttu on ikävä kyllä niin, että tuollaisista rinnoista on aika hankala päästä eroon. Laihduttaminen ei välttämättä auta ollenkaan asiaan, vaan saattaa jopa pahentaa sitä. Kirurgiset leikkaukset ovat kalliita eivätkä aina tuota haluttua lopputulosta (arpia ja muuta kivaa)

      Erikoista on se että noiden mittojesi perusteella et ole kovinkaan ylipainoinen, ja silti sinulla on tuollainen ongelma. Yleensä rinnat kehittyvät vain huomattavan ylipainon seurauksena.
      Oletko muuten ollut lapsena tai nuorempana lihava/ylipainoinen???? Tai siis lihavampi entä nykyään?? Se saattaisi selittää asiaa!

      • Anonyymi

        Minä olin noin 12v tosi lihava jotai 70kg ehkä vähemman ja pituutta 160cm tai alle ja nykyään 173,3cm ja paino 72,2kg ja silti on jenkoissa rinnassakin rasvaa ja tuntuu niin tyhmältä ja vatsassakin ja olen tehnyt noita rintatreenejä vatta käsiä suurinpiirtein koko kroppaa joka toinen päibä sokerit vähentyny tosi palion en syö sokeria ollenkaan paitsi jos kunnln ruuassahan on sen gramma mutta pääasiaan kuitenkin niin rinnat kasvaa mutta ei tunnu rinnat pienenevän ja tilalle tuu lihasta.


    • everlyn

      Ainoa ratkaisu tuohon sun ongelmaan on se että alat lihomaan. Jos sä oot nyt melkein normaalipainoinen ja sulla on isot rinnat niin tietenkin ne pistää kaikkien silmään. Jos sä taas laihdutat itseäs, eikä rinnat häviä siltikään (niin usein käy) niin sitten ne vasta herättääkin huomiota. Mutta jos sen sijaan alat lihomaan ja keräät samalla muuallekkin kehoon vähän ylimääräistä rasvaa, niin kaikki tasoittuu eikä kukaan kiinnitä tähän asiaan ainakaan ensimmäiseksi huomiota.

      Suosittelen siis että nostat painoasi tuollaiseen 95-105 kiloon. Silloin rinnat eivät näyttäisi enää ylisuurilta muuhun kehoon verrattuna.
      Sun täytyy ikään kuin hyväksyä tämä ongelmasi ja yrittää muokata kehoasi niin että kaikki näyttää luontevalta.

      • jössessentään

        täällä ihmiset kehottavat lihottamaan jos on ennestäänkin vähän pullea. mitä päässänne liikkuu siitä se ylipainoisuus alkaa ja lihottaa aina vaan enemmän että muka muodot hukkuu, jos teette niin niin lihotatte itseänne koko ajan ette koskaan ole tyytyväinen aivan kamalaa. toisekseen itselle tulee paha mieli jos koko ajan lihoo ja kaikki huomaavat sen ja kyselee oletko lihonnut miksi lihotat? pitäisikö tuommoseen vastata että joo yritän tässä hukuttaa entisiä läskejä uuteen?? herranjumala.


    • spjutnik

      Moi!

      Mulla on aivan sama ongelma. Olen aika saman mittainen 175/88 ja on mies rinnat.
      Luin noita aikasempia viestejä ja huomasin että siellä oli muutama aika kärkäs kommentti.

      Ihan vain puolustaakseni kärsimystoveriani: :)

      Itseäni vaivaa nuo "tissit" aina välillä.
      Se on ehkä yksi pahimpia itsetuntoani raapivia tekijöitä. Jopa hyvät kaverini joskus vahingossa lipsauttavat vitsin niitä koskien.
      Joskus se menee huumorilla, mutta ei aina.
      Itse olen vain äärilaiska enkä jaksa kuntoilla. Tai ei kiinnosta kuntoilla salilla vaikka syytä olisi. Painin ehkä vain oman pääni sisällä enemmän kun muualla. Intissä laihduin kovasti ( 4kk / 20kg) ja sillon "tissit" katosivat melkein kokonaan, mutta kyllä se iho jäi roikkumaan hiukan. Kerran minulle lääkärikin mainitsi asiasta ja hän passitti minut hormonitestiin. Säikähdin kuitenkin niin pahasti etten mennyt laboratorioon vaan jäin kotiin nyyhöttämään.
      Mikä tahansa "epänormaali" piirre voi olla ihmiselle henkisesti todella kova paikka.
      Se tuntuu juuri siltä miltä meistä kaikista tuntuu omissa heikkouksissamme. Kannatan kuntoilua todella paljon. Se auttaisi, mutta itse en vain saa iloa irti punttiksesta eikä minulla moiseen riitä edes aika. No mutta tällaista tekstiä nyt tässä. =) Hyvää vappua!

      • zertuka

        Jos saa kysyä kuinka isot rintasi olivat? mää nimittäin harrastan liikuntaa niin aattelin häviäiköhän ne mullaki melkeen kokonaan? Mua ei haittaa pienet krinnat kovinkaa paljoo.


    • diksereipod

      Onko asia näin pahasti? Olen 13v jä kärsin samasta ongelmasta 172cm 92kg. Jääkö rinnat todella roikkumaan vai voisiko ne vaan vetäytyä. olen alkanut laihduttaa, mutta onko siitä hyötyä rintojen suhteen?

    • Tuubi83

      Olen laihtunut 130-82 kilohon.. mulla on oikeen kunnon roikkutissit eikä lääkäri luvannut niiden minnekään lähtevän.. odotan vuoden verran ennen ku mietin asiaa enempää. Mut ei noi miestissit kovin helpolla häivy!!

    • loiloi

      Man boobsit on kyllä lievästi sanottuna p***eestä. Olen itse "kärsinyt" ko. vaivasta noin 5 vuotta joten päätin viime syksynä alkaa tehdä asialle jotain. Olen laihduttanut 130 kilosta 110 kiloon oikealla ruokavaliolla (paljon kasviksia, lihaa, kalaa, kanaa. hiilihydraatteja kohtuudella), sekä poistamalla nestettä kehosta saunomalla, juomalla paljon kahvia sekä juomalla vähintään 3 litraa vettä päivässä. Tietenkin tähän samaan syssyyn aloitin liikunnan vuosien jälkeen uudelleen.

      Edelleenkin, 4 kk kuurin jälkeen, alkavat nuo nännin alueet päivän mittaan pullottamaan ärsyttävästi. Jännää miten aamulla tissit tuntuu lähes kiinteiltä mutta iltaa kohti mentäessä niistä tulee sellaiset löllöt. Kertyyköhän niihin nestettä vaikka koitan sitä juuri läskin ohella kovasti poistaa? Niin tai näin on elämänmuutokseni kestänyt kuitenkin vasta vähän aikaan joten ainakin toivon kovasti, että tuo nänninalueen löllömäisyys häviää ajan mittaan. Onhan nuo läskitissit jo nyt huomattavasti pienentyneet siitä mitä ne vielä ennen syksyä olivat. Suurin syy tähän lienee se, että olen treeneissä keskittynyt erityisesti rintalihaksien kehittämiseen siinä määrin, että iho ei pysy lihaskasvun perässä ja siihen kohtaan jossa rintalihas yhtyy käsivarteen on ilmestynyt ns. raskausarpia. ei kiva.

      Bisse muuten laittaa tissit kasvamaan huomattavasti. Baari-illan jälkeisinä kahtena-kolmena päivänä on nähtävissä selkesti lisääntyvää tissien nöpötystä ja vatsanalueen pöhöstystä.

    • Omatohtori

      Ylipainoisilla miehillä on rasvakudoksesta koostuvat rinnat joista pääsee eroon laihduttamalla.

    • 1451

      Olen 14v ja minullakin on nuo "tissit" ja toinen on suurempi kuin toinen ja olen aika huolissani koska viimeisen 2vuoden aikana rinnanympärysmittani on kasvanut noin 20cm tällä hetkellä mitta taitaa olla 103-108cm ja rinnat jatkavat vieläkin kasvamista viikossa tulee 0-2cm(ei aina mutta joskus) ja olen ylipainoinen 174 /78 tarkkaa pituutta ja painoa en tiedä. Lähteekö ihan laihduttamalla vai kannattaako käydä vaikka terveydenhoitajalta kysymässä onko normaalia? Olisin kiitollinen jos joku voisi vastata.

    • frffeb sfdfsfdsfd

      olen 13 v poika ja tissit pönöttää! mikä neuvoksi ! pyöräilen joka päivä 5 km , harrastan jääkiekkoa jopa 7 kertaa viikossa , salitreenin teen kerran viikossa ja syön normaalisti . auttakaa

    • Haluaisin tissit

      Miten mies saisi kasvatettua tissejä isommaksi ilman reseptillä saatavia hormoneja tai silikoniimplantteja? Auttaisikohan yrtit yhtään?

    • Rintalihakset kuntoon. Aloita punnerruksilla lattialta. Salilta lisää lihaksia.

    • Anonyymi

      Mitä tulee nahan kiinteytymiseen kehossa laihdutuksen jälkeen, niin suosittelen katsoa You Tubesta gastric sleeve före och efter nim.
      minandrachans. Hän teki leikkauksen, kun oli tosi lihava ja paino putoi siksi nopeammin kuin nahka ehti vetäytyä.
      Siksi se hidas laihdutus on aina hyvä, kun rasva sulaa nopeammin.

      Asia on se, että hän seurasi päivittäistä liikuntaohjelmaa pari vuotta ja se nahkakin hävisi ilman leikkauksia ja valtavia arpia.
      Nopea laihdutus monin pienin aterioin ja liikuntaa, niin ensimmäisenä vuonna nahka oli numeroja suurempi, mutta kun hän jatkoi samaan tapaan, niin se ylimääräinen nahka hävisi.
      Hyvä esimerkki niistä, jotka laihduttavat ylipainosta ja saavat todella hoikan, vahvan kehon.
      Se rasvan sulaminen noudattaa jolaiselle yksilöllistä aikaa ja kehonosaa. Se on seurattavissa ajan kanssa.

      Monilla miehillä on luonnostaan isommat rinnat kuin joillakin naisilla. Varsinkin lasten synnytysten ja rintaruokinnan jälkeen.
      Ne iilimadot osaavat imeä äitinsä kuivaksi.

    • Anonyymi

      Tilastojen mukaan ne laihdutusleikkauksia saaneet eivät kykene pitämään uutta painoaan, jos syynä on jokin riippuvaisuus sokerista, suklaasta, ylensyöminen jne.
      He lihovat suuremmiksi kuin ennen laihdutusta ja saavat toisenlaisen laihdutusleikkauksen kaikkinen riskeineen.
      On hoidettava se syy, miksi on lihonut ennen pysyvää tulosta.
      Järkyttävää nähdä niitä laihdutustuleikkauksia tehneitä, jotka laihduttuaan alkavat mässäillä herkuilla ja makeisilla.
      On kaikenlaisia videoita makeisten kokeiluista.
      Riippuvaisuutta ei ole hoidettu ja suuttuvat, kun siitä huomauttaa.
      Ei pidä ottaa pulloa pois alkoholistilta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe