8 MILE

Yöperhonen

Kävin lauantaina kattoos tuon niin paljon puhutun leffan, ja HUI! Eminemihän teki oikein kunnon roolisuorituksen! Ekakertalaiseksi se näytteli helvetin hyvin!
Oli ilo katsella sitä valkokankaalta!
Ja muutenki se leffa oli hyvä.
Mun mielestä kyllä kannatti maksaa, et pääsi kattoon sen!
Ja meenpä vielä toisenki kerran sen kattoon!
Hihii.. Oli se niin hyvä! ;)

8

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöhköpä

      On se kumma, kun edelleen mustien musiikilla valkoiset tekevät rahaa. Onhan se aina ollut niin, mutta edelleen ihmettel, että vaikka löytyy niin monta parempaa räppääjää, niin valkoinen on se joka sankariksi nousee. No samaa kaavaa on myös noudatettu bluussissa. Mustat sanottaa ja säveltää ja sen jälkeen etsitään valkoinen jolla löytyy pikkaisen svengiä äänestä ja pamautetaan se hittilistan kärkeen mustien tekemillä biiseillä. Nämä mustat biisi nikkarit yhä istuvat lahonneen talonsa terassilla kitaraa rämpytellen ja valkoiset läskimahaset tuottajat istuvat 1000 neliön luksus kämpän porealtaalla. No sellaista se näköjään on, mutta miksi? Oi miksi? Harmittaa vain sa, että niin monet räppärit joilla on sanomaa ja ajatusta, sekä rytmistä tajua yhä kykkii kellarissa.

      • HEGG

        Jaa...jaa vai oot sää tota mieltä...Se on tummien oma vika jos ne ei uskalla nousta sieltä penkistä vaan levittää lätykkäänsä siellä vaan...Alicia,wu-tang,cypress hill,p-taddy,2-pac...ym..ym...hyviä mustia ja kaikki ollu huipulla ,mutta juku!!! ei ne vaaleetkaan pysy huipulla ikuisuutta ..

        Eikä kukaan oo sanonu että RAP on vain ja ainoastaan tummien musaa..ei tod oo!!! Ehkä se on niiden keksimäää, mutta mitä siitä..laulaa ja soittaahan tummatkin poppii sun muuta...Kuule mietippä nyt uudestaan että miten se nyt menikään...

        -hegg


      • Wu-Tang

        Ennen kuin ottaa kantaa, kannattaa miettiä puhuuko aivan oikeasti omia sanojaan. Propagandaan on helppo samaistua, mutta kaikkea mitä kuulee kannattaa ensin miettiä itse ja sitten vasta puhua eteenpäin.

        Eiköhän tässä ihmisä olla kaikki mustia tai valkoisia. Vaikka Eminem sattuukin olemaan median keskeisesti esille nostama artisti, ei se tarkoita että sen musiikki on huonoa. Lahjakas mieshän se oikeasti on kun tarkemmin ajattelee, vai mitä...


      • Scarlett

        Voi hyvin perustein sanoa, että Eminem on tämän päivän Elvis siinä mielessä, että hän tuo mustien musiikkia myös meidän valkoisten tietoisuuteen. Varmasti tulee käymään niin, että Eminemin myötä ponnahtaa aika monta tummaa räppääjää kuuluisuuteen, kun valkoiset tottuvat hip hoppiin ja haluavat kuulla sitä muidenkin esittämänä. Kuten kaikki ovat varmasti huomanneet, usein näkee levyn takakannessa esim. Eminem feat. Dr. Dre, tai joku muu hip hopin tummaihoinen kuuluisuus. Kaikki räppärit hyötyvät Eminemin menestyksestä.
        P.S. Itse elokuvaa en ole vielä katsonut, aion kyllä.


    • thug_on

      8 mile oli yllättävän hyvä leffa. aika rankka mutta siinä oli hyviä juttuja. ja battlet oli parhaita!

    • hailie jade

      mä oon sun kaa samaa mieltä yöperhonen...mun mielest se leffa oli niiiin hyvä ja eminem teki niin vit*n hyvän roolisuorituksen ja aion mennä kattoo toisen kerran =) shady on muutenkin paras rap:ääjä ja sit viel se osaa näytellä,toisin kuin britney..... jos sä haluut mailata mulle niin osote on: [email protected]

      ps. menkää kaikki kattoo 8mile =)
      pps.slim shady 4ever =)

    • Eninen

      Pikkasen jäi mietityttämään näin vuosien jälkeen...
      Siis Eminemillähän ei ole siskoa vaan 2 veljeä, olenko ymmärtänyt oikein?

    • tiits

      Minua lähinnä masensi kun ei näytetty Kim Basignerin tissejä. Thö Getawy oli siinä mielessä parempi raita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe